{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.161 visninger | Oprettet:

Per !
Per !
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 55

Syg emo! :O :O :O :O :O {{forumTopicSubject}}

Lol en ven sendte mig lige dette link, og tænkte at det MÅTTE jeg bare dele med alle jer andre .. mwhaha.

ADVARSEL:
Linket indeholder billeder med utroligt meget blod.
http://www.documentingreality.com/forum/f10/some-emo-girl-needs-serious-help-11192/index2.html

Er man ikke lidt syg at skære så meget i sig selv, og bagefter tage billeder af det? smiley omfg.
Håber der nogen der slår hende/ham hårdt i hovedet med en brosten eller noget i den dur.

ENJOY!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg emo! :O :O :O :O :O
  • #1   5. nov 2008 øhm ? :F

• #2   5. nov 2008 Der er intet billede, når man trykker på linket ..

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

#3   5. nov 2008 I skal bare rulle ned af siden, og kig på de billeder der kommer smiley

• #4   5. nov 2008 AD fandt billderne nu

seriøst det er for klamt sad og var ved at brække mig ved at se det x(

• #5   5. nov 2008 AMEN HVA FUCK SKER DER!?!?!?!?!?
    OMFG!!!

• #6   5. nov 2008 FUCK DET ER KLAMT !!

• Per !
    Per ! Tilmeldt:
    okt 2008

• #8   5. nov 2008 zombie :3
    hun ved bare hvor hun ska skære så hun ikke dør smiley

• #9   5. nov 2008 Hun skærer rimelig dybt smiley

• #10   5. nov 2008 nej hvor er det bare klamt!!!! og at hun tager billederne på den måde gør det bare endnu mere klamt. det virker som om hun er stolt af det. OMG !

• #12   5. nov 2008 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!
    Aj hvor er det klamt! og aaaaaaad! dybt!

• #13   5. nov 2008 adddddddddddddd forhelved. Hun/han mangler satme noget i deres liv. det der det er fanme over mine grænser fuck det klamt BVAADR

• #14   5. nov 2008 aj den side er jo fucking klam! alle de billeder der er derinde. aj mand xD

• #15   5. nov 2008 AfterShocK^(20) . , Hjernen skulle man tro .

• #18   5. nov 2008 synes det klammeste var, at jeg ikke kunne lade være med at se dem alle sammen :S xD

• #19   5. nov 2008 Elvin R - Hjerne ser ikke sådan ud smiley

• #20   5. nov 2008 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!

FÅR GÅSEHUD OVER DET MAYNNNNFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!

FÅR GÅSEHUD OVER DET MAYNNNNFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!

FÅR GÅSEHUD OVER DET MAYNNNN

• #21   5. nov 2008 Så køb dog en pistol det går hurtigere :S

• #22   5. nov 2008 Præcis en bullet i hovedt og den er hjemme

• #24   5. nov 2008 puuuha, der blev mit jordbær grød smidt væk

• #26   5. nov 2008 FØØØØØJ så afliv dog sådan en person...

• #28   5. nov 2008 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE smiley .... Not!

• #29   5. nov 2008 Er der ikke en HA der gider slette den her tråd ??

FØJ

Den er fanme lige lige til at brække sig over.

• jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 39
    #31   5. nov 2008 hun er da okay lækker:P

• #32   5. nov 2008 Okey, det er en Emo, der har skåret sig i armen, ret heftigt..

Synes dog ikke lige at det er til nogen gavn for nogen i forummet. Der er jo små børn til stede her i forummet. Og forresten hun skærer sig jo kun for at få opmærksomhed.. !!!

• #33   5. nov 2008 max der er skrevet at det indeholder meget blod

• #35   5. nov 2008 okay nogle nastye bileder..

• #36   5. nov 2008 Man spørger jo sig selv, hvorfor skærer man sig selv i armen ??

Altså jeg får et chok, hvis jeg kommer til at stikke mig selv ubevidst med et nål i fingeren, og man nærmest siger av....

Men med et kniv, og skærer sig "tværs over vejen" får man så et "fix" af det...
    Det kan da umuligt være vanedannende. Og dog har jeg vist uret...

• #37   5. nov 2008 ADDDD...!

• #38   5. nov 2008 tordenkylling syntes du da det er ligefrem lækkert at se på?

• #39   5. nov 2008 Tordenkylling .

JA , MEN NÅR MAN TAGER BILLEDER AF DET ER DET KUN FOR OPMÆRKSOHED OG INTET ANDET !

• #40   5. nov 2008 Kylling,

Sindygt opskruet verden man så lever i, hvis man kun kan mærke, at man lever, ved at skære sig selv i armen og føle smerten..

Glad for det ikke er min arm og liv.

• #41   5. nov 2008 Tordenkylling .

hmm, jeg har heller ikke noget problem , med det,

Jeg gider bare ikke se på det oo ,

• #42   5. nov 2008 Nørdie, Lige præcist... Det var også det jeg kom ind på tidligere. OPMÆRKSOMHED.

Hvorfor tage billeder af det , når det kun gik ud på at føle at man lever (åben kniv-sår på armen)... når det ikke var for at få opmærksomhed...??

• #43   5. nov 2008 torden.. hvor kommer du fra..? siden du syntes det nærmest er lækkert at se på..*?

• #44   5. nov 2008 ok.. lyder bare lidt sygt.. forstå mig ret.. men at du kan lide at se andre skære i sig selv på den måde..

• #45   5. nov 2008 Han er det man kalder en ekstrem sadomaokist smiley haha (Tordenkylling)

• #46   5. nov 2008 Jeg har kun set et af billederne , det er så klamt

og jeg der troede at jeg kunne se på det meste Oo ,

• #47   5. nov 2008 altså det er da heller ikk fordi jeg vil ligge og have mareridt om det men.. det er da heller ikk lige frem det jeg ville se min kæreste gøre fx..

• #48   5. nov 2008 det var dog et værre svineri...

• #49   5. nov 2008 Du kan ikke sidde og sige seriøst at du synes om at kigge på det.... du lænder dig op af at være Jigsaw der sidder og kigger på sine ofre! klamt....

• #50   5. nov 2008 nej der må jeg sku holde med Dentzo...

• #51   5. nov 2008 Man må da håbe hun forbløder, så er der da en mindre idiot i verden. Suk!

• #52   5. nov 2008 det var lidt ad det der :s

• #53   5. nov 2008 Er det ikke ulækkert? Så fejler du sku også noget, ingen almindelige mennesker med respekt for sig selv kan finde på sådan noget. At hun så ligefrem vil blære sig med det, beviser jo bare hun absolut intet har at flytte med i sit hoved!

• #54   5. nov 2008 Kan kun give john J ret,

<b> SIKKE NOGET GRISERI !

• #55   5. nov 2008 Så har du bare en meget mærkelig tankegang, hvis du syntes det er kunst.

• #56   5. nov 2008 Tænk på fugerne i flisegulvet.. det er jo stort set umuligt at få rent...hun kunne i det mindste stå i badekaret el.lign. og gøre det, så hun ikke ødelægger et helt badeværelse med sin syge idé.

• #57   5. nov 2008 john J
    Ja, eller bare en masse aviser på gulvet ! : )

• #58   5. nov 2008 Ja, selvfølgelig syntes jeg det er klamt og ulækkert. Man er ikke normal hvis man gør sådan noget. Hun må hade sit liv virkelig meget, men igen tør hun ikke og gøre en ende på det, selvom det nok ville være det bedste for sådan et sindsforvirret kvindemenneske!

• #59   5. nov 2008 Hvad er det så ?

• #60   5. nov 2008 Nørdie x'D

yah. kunne være en idé smiley

• #61   5. nov 2008 john J
    : ) nå , det er bare rart at jeg ikke deler hus med sådan en lille gris : )

• #62   5. nov 2008 Det må hun jo gøre siden hun skærer i sig selv smiley Har aldrig forstået meningen med det og gør det nok aldrig. Men vi kan jo diskutere til evighed vi bliver aldrig enig. smiley Vi har heldigvis hver vores mening.

• #66   5. nov 2008 Synes pludselig jeg kunne smage blod i munden.. Hygsomt - men stygt det der :S

• #67   5. nov 2008 Hun er squ d NASTY... Jeg vil da også skære i mig selv, hvis jeg så såden der ud. ..

• #68   5. nov 2008 Hun er sindsyg.

• #69   5. nov 2008 Har os engang haft såden et stort sår på benet.

Det var fordi jeg væltede på cykel smiley

• #70   5. nov 2008 Kenneth, har et kæmpe brand-ar på benet. Skulle stige på en motorcykel, men foden gjled og jeg kunne lugte nærmest mit indersiden af højre ben brænde og lugte :-P.. Kunne ikke gå i 8 dage.

• #71   5. nov 2008 Hehe har os prøvet en par gange da man havde knallet og skulle side bag på. smiley det gør så dejlig NAS!!

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #72   6. nov 2008 nu har jeg kæmpet mig igennem denne lange tråd..
    OG Tordenkylling . - hvordan kan du udtale dig om det, når du ikke selv har prøvet det? undskyld jeg spørger..

• * Fjordside *

#73   6. nov 2008 "altså jeg vil ikke selv sidde og skære i mig selv da det efter min mening er meningsløst, men jeg syntes ikke det er ulækkert eller klamt eller noget. Det ser da okay ud syntes jeg. "

"Tjaa, sådan er vi jo så forskellige.. Jeg skærer skam heller ikke i mig selv, men jeg kan godt lide at se andre gøre det.. ser det mere som kunst.."

Nej men det lyder da som om, at du ikke kunne finde på at gøre det = aldrig har gjort det..

• * Fjordside *

#74   6. nov 2008 rigtig nok.. men det lød bare ikk sådan.. smiley

• #75   6. nov 2008 Hvordan mon det ville se ud hvis hun lånte min mors bensaver, dem hun bruger til at skære 'ko-ben'' over med smiley

• #76   6. nov 2008 Tordenkylling . - så nedern at skære i sig selv! du må gerne låne bensaven.

• #77   7. nov 2008 jeg kan ik se nogen a billederne? den inlæser bare ? smiley

• #78   7. nov 2008 jeg kan ik se nogen a billederne? den inlæser bare ? smiley

• #79   7. nov 2008 Stephanie: Min tog også meget lang tid om det.
    Men FØJ FØJ FØJ siger jeg bare ..
    det der kan sgu da ik lade sig gøre. At skære så dybt? Og er der ik noegn af hendes venner (Hvis nogen gider være venner med hende selvfølgelig) der reagerer på det der?
    Ej seriøst. Så hellere bare begå selvmord. Det er satme for klamt!

• #80   7. nov 2008 Ej okay. Efter at have set de fleste billeder så tror jeg simpelthen ik på det.

• #81   7. nov 2008 AD AD AD !!!!!!!!!!!!!!!!!

• muzze m
    muzze m Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #82   8. nov 2008 TordenKylling

- Nu ved jeg jo godt at vi skal holde tonen pæn herinde, men du er jo HEEELT fucked oven i dit hovede hvis du "nyder" at se en ulykkelig pige skære centimeter dybe sår i sig selv..

Du kan ikke forstå hvorfor folk synes det er ulækkert?

- Hendes ben er overdækket med ar og sytråd, og sår der stadig ikke er helet. smiley
    det er da bare ganske almindelig...ulækkert :S

Kunst? Hell No!

• #83   8. nov 2008 Puha, læste at i andre var ved at brække jer...
    Tænkte 'haha, svagpissere... jeg har set rigtige døde mennesker i den tid hvor Demospasser hostede billeder af selvmord... selvfølgelig kan jeg klare det her'...

Men for helvede...
    Jeg sidder med en klump i halsen og nøj hvor er det forfærdeligt.
    Man kan bare se hun er vant til det?
    Se hendes hud? Et stort ar?
    Hun har jo gjort det før... lader ikke til hun dør af det.
    Tror hun ved hvad hun gør.

Men ... bvadr!

Giver Muzze ret... Kun forfærdelige mennesker kan se noget som helst godt i det der... Kunst???... Prøv en psykolog :s

• #84   8. nov 2008 Du ser det ikke unormalt?
    Derfor >.< omg

• muzze m
    muzze m Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #85   8. nov 2008 Leather face mente vel heller ikke selv at han var unormal? smiley

• #86   12. nov 2008 Tror i seriøst på det? Hvis hun har været inde og blive syet, ved hendes forældre det vel? Skulle de så bare sige 'Nå.. Skidt med det' eller hvad?
    Jeg tror ikke på det. Og tror slet ikke på man kan overleve det.

• #87   12. nov 2008 Så fordi man ikke kan se det unormale i det selv er der ikke noget problem? hvor har du hørt det bullshit fra??

Klan medlemmer synes nok ikke det var unormalt at hænge negere og brænde dem! synes du ikke det er et problem eller forkert?

• #88   12. nov 2008 eller sagt på en anden måde... synes du ikke de har et problem hvis de ikke kan se det unormale i det?

• #89   12. nov 2008 Er det mig du skriver til??

• #90   12. nov 2008 Nix Tordenkylling.... hvis du kigger lidt længere oppe synes han ikke det er unormalt at gøre sådan noget! Han mener faktisk det er kunst!

også er der nogen der har sagt at han har et problem hvis han ikke synes at det er unormalt og derved svarer han at bare fordi han ikke kan se det unormale i det er det ikke et problem! så derfor gav jeg ham et eksempel!

• #91   12. nov 2008 Okay, har ikke lige læst alle svar, så ..
    Men jeg er enig med dig så, for det der er sgu ik normalt..

• #95   18. nov 2008 Uvidenhed og snæversynhed fra mange mennesker herinde på baboom.

Men ok, jeg ville nok være det samme hvis det handlede om et område somjeg ikke selv havde erfaring og oplysnnger omkring. Det sviger bare i mig, når folk er så fordømmende, og kan skrive som de gør.. men ok, nogle siger Baboom er et useriøst sted.. tror der er noget om det.

Jeg er bare ked af at en pige som tydeligvis har det skidt (og nej, hun skærer ikke for opmærksomhedens skyld, så ville det havde været nogle små sår hist og her), skal møde så meget negativt som der er blevet udvekslet her. Men fair nok, vi er ikke alle ens osv osv. Jeg ved bare at har man noget erfaring og viden omkring det man sidder og plaprer ud om, så ville have større forståelse for mennesker fra det samfundslag.

bettinaH

• #97   18. nov 2008 *NOT VIP* Bow ^ -

Jeg kan godt forstå at du ønske at jeg skal forsvare mit indlæg, hvilket jeg også vil prøve at uddybe, men jeg synes bare at de debatter man deltager i omkring dette, de bliver slettet eller andet, også går luften lidt af ballonen, når man skal skrive hvordan og hvorledes jeg ser tingen over flere omgange.. Så bær over med stavefejl og evt. forkerte beskrivelser smiley

Nej, jeg har heller ikke sagt at man er helt rask i hovedet, når man er selvdestruktiv, men nogle vælger rent faktisk den levevej, og det skal jeg ikke gøre mig til dommer for. At hende tøsen her vælger at være selvskadende skal jeg ikke gå ind med løftet pegepinger overfor.

Nu har jeg selv været en del selvdestruktiv, og kan sætte mig ind i nogle af de tanker der KAN ligge bag, og derfor ville jeg da ønske at hun vil komme 'ud på den anden side', og kan indse at der måske er noget andet livskvalitet, end at være så destrukitiv. Og alt efter hvilken baggrund hun er det på, kan man jo danne sine tanker om.

Det er jo så svært at kunne praple løs om hvilken terapi form hun burde have.. Om hun skal have terapi, eller ej. Det er op til hende selv m.m. hun bliver til fare for sig selv eller andre, da dette går ind under loven (og pt. ser hun ret bevidst ud om hendes valg).

Men istedet for at lave en masse velovervejde indlæg om at hun skulle skydes, hjerneløs, attention, selvmord an so on, så kunne man da prøve at være åben for andre aspekter i hvad det egentlig er der sker.

Og nej, jeg er forsøger ikke at fremstå som ekspert, men blot prøve at være forstående og accepterende overfor at ikke alle handler som normen... (nej, du skærer nok ikke i dig selv, når noget går dig på, så du har helt klart nogle andre redskaber til at handle anderledes, end at ty til at være destruktiv. Det kan og er der mange grunde til og det er også ok. Men derfor burde man da ikke se ned på at andre vælger at handle anderledes, som nogle gør)

At hun vælger at ligge billeder på nettet, kan der også være mange grunde til.. Opmærksomhed eller oplysning er nogle af dem..

• #98   18. nov 2008 Findes der en mening med at skære i sig selv?

Jeg tvilver på der er en mening med det fra naturens side smiley

----------------------

Ja, der kan findes en mening med det, alt efter hvad du ønsker at få ud af det.. Om det er smerte, oplevelsen, blodet, afmagten, afstraffelsen, frustrationerne.. Ja, der kan være mange meninger med det... Både på godt og på ondt..

Om det er en mening med det fra naturens side, kan jeg da også selv drage tvivl om.. Men det er der så sjældent nu om dage smiley

• #99   18. nov 2008 Hold da op.. er ikke vant til at andre skriver lige så meget som mig, så der er lige noget der skal tygges igennem smiley

Og tak for den fine og velovervejede tilbagemelding.. Nu er der da noget at debattere over, istedet for det som jeg hentydede til i mit første indlæg smiley

Nej, jeg vil i de fleste tilfælde også mene at man skal være herre over sin egen levestil, MEN der er nogle der ikke magter dette. Spørgsmålet er så bare hvorvidt og i hvilket omfang disse skal tilbydes hjælp, eller tvinges hjælp.

I dette eksempel med en masse billeder, er det jo svært at gå ind og diskutere hvem, hvad, hvor, når man ikke får så mange oplysninger om hende.. Men ja, systemet burde helt klart gå ind og tilbyde noget. men om hun er modtagelig for det, er så et spørgsmål. Skal hun så tvinges til det? Hvis hun er til væsentlig fare for sig selv eller andre siger loven at hun skal. Men vi har jo, som jeg ser det, med at gøre med en meget bevidst pige, da hun ved hvordan hun skal være destruktiv, før hun enten tager sit liv, eller forbløder. Dermed ikke sagt at hun ikke har brug for noget hjælp.

Tale af egen erfaring, var der 'ihvertfald ikke nogle der skulle fortælle mig hvordan jeg skulle leve mit liv, og det var jo egentlig også bestemt for at jeg skulle være så destruktiv som muligt osv osv.' På daværende tidspunkt, kendte jeg INTET til det liv jeg lever i dag, og kunne på ingen måde forestille mig at det kunne leve som jeg gør det nu (er ude af systemet, ikke længere destruktiv osv) MEN jeg kunne nu godt tænke mig at sådanne mennesker der stadig sidder fanget et sted, kan få lo til at kigge ud i fremtiden, og se hvad der kan være i vente. Dette kan jo ikke lade sig gøre, men er en lille drømmetækning fra min side, og specielt når jeg ser en pige, hvor jeg kan fremkalde nogle af mine gamle føleser ved at se billederne.

Når du nævner at en pige som hende, måske kan have større tendens til at skade andre, er det så meget individuelt, at det ikke er til at svare på, på baggrund af dette. Joh, jeg vil da sige, at nogle kan have hang til det, men i mit tilfælde, vente jeg 100% min destruktivitet i mod mig selv, og kunne ikke drømme om at skade andre. Har derimod veninder der godt kan finde på det. Dermed sagt at det er svært at bedømme, og 'blot' fordi hun skader sig selv, så er det ikke ensbetydet med at hun har større hang til at skade andre.

Du virker dog til at have gjort dig en hel del tanker om dette her, og formulerer dem så fint... smiley
    At hun skal læres andre redskaber, ved jeg nu ikke... Hun skal klart tilbydes dem, og mødes hvor hun er, men at hun skal lære dem, vil jeg bestemt ikke mene smiley Og ja, hun vild a klart få mere opmærksomhed end andre samfundslag, normen, osv. Men i og med at hun har andre, nogle vil sige uhensigtsmæssige, måder at reagere på, vil det i dette tilfælde naturligvis også fremkalde en anden form for opmærksomhed, end et klap på skulderne, og en fin buket blomster fordi man har klaret den lange uddannelse, og har et bredt netværk... and so on...

• #100   18. nov 2008 *NOT VIP* Bow ^

I forhold til dit sidste indlæg, gav du mig da lige noget at tygge over smiley

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit indlæg til fulde, men jeg er klar ove de forskellige følelser kan fremkaldes alt efter hvilket tilstand/stemning du er i... Og at det selvfølgelig er fra naturens side... men hvordan kobler du på at det selvdestrukitve, måske er ment fra naturens side?

At det er naturlige følelser man fremkalder ved at være selvdestruktiv... Men det har vel på intet tidspunkt været nartuens side at vi skal være 'onde ved os selv', hvis jeg tænker tilbage... Så er det da mennesket der har bragt denne 'ide' med sig... Uden at have særlig meget forstand på lige ud fra det synspunkt smiley

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 108
    #101   19. nov 2008 Tordenkylling .
    Du er da godt nok noget for dig selv!

• #102   19. nov 2008 Ad nu har jeg godtnok fået det dårligt.

Føj det var nogen grimme billeder

• #103   19. nov 2008
    Ad...

• #104   19. nov 2008 FØJ FOR SATAN!!!

Synes ellers at jeg har en sygelig lang grænse, men den blev sgu godt nok overskredet dér!

SYG HERMAFRODIT!!! ;-/

• #105   19. nov 2008 Hmm.. nu har jeg langt om længe fået tygget mig igennem hele tråden - det havde jeg ikke taget mig tid til, da jeg skrev mit første indlæg, meeennn.. det jeg egentlig bare vil frem til er, at der også kan være andre årsager til den selvdestruktive adfærd, mest henvendt til Tordenkylling og Bettina H..
    Jeg har kæmpet i mange år med cutting.. og nej er ikke emo ;-P
    Jeg brugte det som "sidste udvej" når jeg var meget ked af det, for at "gi' mig selv en ORDENTLIG grund til at være ked af det"..!
    Altså ved at tilføre mig selv smerte, gav jeg mig selv en årsag til at være så ked af det..! smiley
    Ved ikke om det gav nogen mening..?!

• #106   19. nov 2008 Tordenkylling:
    Hmm.. der fik du mig lige til at tænke lidt.. mmm.. nej, tror aldrig at jeg har cuttet pga vrede..

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    aug 2007

#107   19. nov 2008 Tordenkylling .
    Fordi du siger at du nyder at se på andre, som skærer i sig selv.

• #108   19. nov 2008 Altså vi kan vist godt slå fast at den generelle dansker ikke cutter i sig selv (og ikke et ondt ord om dem der gør vil bar skabe en pointe) altså den "normale" dansker cutter ikke i sig selv, det er vist en fact, kender ikke nogen der har gjort det, gør det og regner ikke med at der er nogen venner der kommer til at gøre det.

så er det da unormal at cutte i sig selv! og igen, ikke sagt at det at være unormal er en negativ ting (synes jeg godt nok i den her sammenhæng MEGET) men det er bar unormalt hvis det ikke er normen blandt flertallet!

kan vi ikke godt slå det fast?

• #109   19. nov 2008 Tordenkylling

At synes at det er underligt at folk synes det er unormalt, og sidde og nyde at kigge på det og kalde det kunst er bar OVERHOVEDET IKKE DET SAMME!!!!

• #110   19. nov 2008 Sine - Jo da, jeg er ikke i tvivl om at der er mange, mange årsager til at cutte... Har jeg givet udtryk for andet igennem min lange indlæg? Alt efter hvilken tilstand du er i, hvilke føleleser du vil fremkalde.. alle er, for mig, reele grunde i mere eller mindre grad, som der skal tages hånd om. Jeg har også haft mine grunde til at cutte, og de har, som sagt, godt nok været forskellige, alt efter hvad jeg nu gik og tumlede mig.. Om det var fordi jeg ville straffe mig selv eller andre, eller fordi jeg var meget vred på mig selv eller andre, eller fordi jeg var meget ked, måske fordi jeg følte afmagt over noget eller fordi jeg havde det sværtpå mange områder.. Jeg kan ikke præcist skitsere 'hvorfor' jeg har cuttet, det er der mange grunde til, og ikke nogle der er mening at komme yderliger end her. Min pointe er, at grunden KAN være mange, og ikke 'kun' én eller et par grunde.

Blood brothers og Tordenkylling -

At cutte er ikke en del af normen, det er det heller ikke at fixe heroin eller at voldtage andre mennesker.... Ikke at cutting kan tilsidestilles med de ting, MEN det er ikke en del af normen, og derfor nok en af grundene til at folk herinde og ude for Baboom reagerer så stærkt på cutting.... Gjorde alle ens venner og naboer det, jamen så var det mere velset, og man skulle ikke råbes op som en syg kælling der skulle tage sit liv, og ingen vil være venner med en cuter osv osv. Dette er ikke tilfældet og det vil derfor, i de fleste tilfælde kunne tilsidesættes fra mennesker som ikke kan reflektere over sådanne samfundslag som det som jeg kalder for nedværdigende, i og med at jeg selv er tidligere cutter. Jeg ser igennem det, men nej, det er da ikke fedt at læse.

Men at Tordenkylling har den holdning er da helt ok. Ser ikke noget skidt i det, men så grælt ville jeg ikke påstå mit synspunkt er for det. Men derimod ikke at det ikke er ok, for det er det da. Men mange er ikk enige med dig, Tordenkylling. En af grundene, tror jeg, er at cutting ligger så langt fra normen at nogle folk simpelthen ikke kan forholde sig til det, og nedgør det i lange baner.

Men takker for de mennesker der forsøger at forstå, eller sætte sig ind i det, end blot at smide en kommentar uden baggrund. Det giver for mig, en respekt smiley Thumbs up.

• #111   19. nov 2008 Tordenkylling - Nu er det svært at definere vrede, men jo, jeg har da tit været vred på mig selv eller andre, og har i den forbindelse, haft 'endnu en grund til at være mere selvskadende'.. Fordi jeg har fejlet i nogle forbindelser og deraf skulle straffe mig selv, fordi nogle havde større status end jeg mente jeg havde, fordi nogle var kønnere end jeg, fordi personalet på opholdsstedet ikke var reele, eller 'bare' fordi jeg ikke selv kunne finde ud af livet og acceptere mig selv.. Så blev jeg meget vred, og det resulterede i alvorligere selvskade, end den 'almindelig/daglige trang', netop fordi man var i en vredetilstand... (forventer ikke at nogle kan forstå grunden til min vrede, da jeg dengang havde en anden opfattelse af livet end nu)

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    aug 2007

#112   20. nov 2008 Lige meget hvor mange der begynder at skære i sig selv, vil jeg aldrig kunne acceptere det.
    Det er noget af det værste, jeg ved.

• #113   20. nov 2008 Dennis - Der er også ting jeg ikke acceptere, og det vil også være ok. Men jeg synes at man skylder de forskellige samfudnslag at prøve at vise en forståelse.

Som f.eks. Marie Hirse gjode med mænd der forgreb sig på børn. Hun forsøgte at sætte sig ind i deres verden, og hvordan de overhovedet kunne have sådanne tanker om små børn, og føre dem ud i livet. Hun acceptere det PÅ INGEN MÅDE, men hun forsøgte at sætte sg ind i GRUNDEN til at de agerede som de gjorde. Og hun fik da en form for forståelse, alt efter hvilken baggrund denne mand nu selv havde haft. Men at acceptere det, det kunne hun naturligvis ikke smiley

• #115   11. jan 2010 Torden kylling - Næh, jeg gør ikke.. Du kan søge på youtube...

Hvorfor har du slettet alle dine indlæg??

• #117   12. jan 2010 Ok.. Ærgeligt... Vidste ikke at indlægene også røg på den konto.. Pisse træls, når man har deltaget i debatter osv. at det hele så bliver slettet :S

Kommentér på:
Syg emo! :O :O :O :O :O

Annonce