Politi - Svin ????? Politi - Svin ?????
Hej
Jeg kom i går aftes kørende i holstebro med en kammerat . vi havde lige sat to andre af og kom ud fra en p-plads. så blev jeg stoppet af to betjente. fair nok de tjekkede mig for alkohol og lavede en narkotest.
de mente så at jeg var på narko , jeg blev anholdt og taget med på stationen .
så sad jeg i et lokale med 5 betjente som stod og nedgjorde mig ved at kalde mig junkie og narkoman . der kom også en mere ind , og det første han gjorde var at råbe , ER DET DIG der er fyldt med stoffer !?
jeg blev testet af to andre betjente og en læge , og de mente ikke jeg var påvirket . men de tog en blodprøve og fortsatte med at kalde mig junkie ...
efter det beholdte de mine nøgler og sagde jeg ikke kunne få min bil . ret træls når man står i en by 50 km fra hvor man bor , og skulle på arbejde her til morgen .
så der blev jeg sat på gaden uden jakke , og uden mine penge som lagde i den bil jeg ikke måtte komme ind i , i lorte regnvejr klokken 23 cirka
jeg var ikke påvirket af noget som helst , og jeg gjorde ikke noget som helst forkert , jeg var ikke flabet og snakkede hele tiden pænt .
kan det virkelig passe at de uden nogen beviser eller noget , kan få lov til at tage pis på mig i 1½ time og derefter bare smide mig på gaden uden noget som helst ?
jeg har intet gjort forkert , og var ikke påvirket. resultatet på prøven kommer om cirka en månede . er der nogle steder jeg kan gå videre med det nu hvor der kommer sort på hvidt at jeg ikke var påvirket ?
det er selvfølgelig 100% i orden at de tjekker , det er deres job , men måden jeg blev svinet til og uden nogen chance for at kunne komme hjem eller noget bare bliver smidt ud på gaden synes jeg ikke man kan være tjent med
ved ikke om det bare er helt ok bare at gøre sådan mod en almindelig person med ren straffeattest som ikke gjorde noget som helst ?
det var sgu ikke en specielt sjov aften for mig, og jeg vil helt sikkert gå videre med det hvis det er noget man kan .
synes bare lige jeg havde noget jeg ville ud med
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 80
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 56 Svar: 652
men hvis det du siger ang deres behandling af dig er sandt så må kan man godt melde dem for politichikane
okt 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 11
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.241
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 32 Svar: 516
alligevel var jeg bare en junkie i deres øjne
sep 2007
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
sep 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
dec 2007