{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

annsofie t
annsofie t
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Make up tips {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg har brug for nogle gode make up tips, da jeg ofte er træt af den samme hver dag;(

Nogen der har nogle gode fif til flot øjn make up?

Er fx ikke så god til eyeliner. Skal man lægge den på før eller efter pudder?

Jeg har smalle øjne og vil gerne gøre dem lidt større- nogen gode råd?

Ku være dejligt med et par gode ideer ovs:) på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Make up tips
  • annsofie t
    annsofie t Tilmeldt:
    nov 2008

#1   11. nov 2008 Bare i orden;)

Iøvrigt vil jeg gerne vide hvordan man bruger sol pudder uden det ser kunstigt eller malet ud?
    Eller hvilken en i har gode erfaringer med...

• #2   11. nov 2008 Lig eyeliner efter make up´en
    for det til at se lidt bedre ud
    Brug evt en lidt ´alla´ sølv farve som øjen skygge, hvis du er lys håret.
    det frem hæver også dine øjne

Ellers så prøv dine begrænsninger ud, køb nogle af de farver du normalt ikke plejer, og så en dag hvor du har god tid går du bar i gang (:

• 123 L
    123 L Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 51
    #3   11. nov 2008 Det kunne da være meget rart, med et billede af dig. Så er det nemmere at komme med nogle fifs, til hvad du kan gøre bedre/anderledes! :o)

• #4   11. nov 2008 Hvsi du har smalle øjne, så skal du ikke bruge noget mørkt, og slet ikke sorteyeliner, da det får dit øje til at ''lukke'' sammen. Brug nogle lyse farver, de er med til at ''åbne'' øjet.
    Men ja det vil være nemmere med et billede, så man kan se dig, og hvad der kunne klæde dig.

• #5   11. nov 2008 pudder er pænt hvis du ligger det, så det markere kindbenene smiley
    Eyeliner skal på før pudder.

• annsofie t
    annsofie t Tilmeldt:
    nov 2008

#6   11. nov 2008 1000 tak for svarene alle sammen. Jeg har desværre ikke noget kamera, men det er også mere gode råd og tips generelt jeg søger. Ikke så meget specielt henvendt til mit ansigt..

Okay ingen eyeliner fra nu af så, det vidste jeg ikke... smiley

Lyse farver.. hvilke? jeg har nogle forskellige jordfarver og en enkelt lyserød(perlemor) som jeg aldrig bruger, er det sådanne lyse farver du mener?

• annsofie t
    annsofie t Tilmeldt:
    nov 2008

#7   11. nov 2008 markerer kindbenene hvordan? jeg ligger det i hele hovdet, ellers blir det da ujævnt og man kan se overgangene gør det ikke?

• #8   11. nov 2008 annsofie: Bare alm. lysefarver. gerne lyserød, begie, lysebrun, lysegrøn osv, hvad du nu kan lide, bare de ikke bliver alt for mørke, og lige et lille tip til, hvis du gerne vil have dine øjne ''åbnet'' lidt mere så bruge en hvid kohl eyeliner på den vådekat ved øjet, det gør at øjet ser større ud smiley

• #9   11. nov 2008 men perlemors farver er gode at bruge, også under øjet.

• #10   11. nov 2008 haha alle fyrene som kommer med svar i denne tråd må da helt klart være af det forkerte køn eller til det forkerte køn smiley

• annsofie t
    annsofie t Tilmeldt:
    nov 2008

#11   11. nov 2008 Okay tak for svaret;)

Skal man lægge øjenskygge op til øjnbrynene eller hvor "langt" skal man gå for at få det bedste resultat?

• #12   11. nov 2008 Du skal jo ikke putte helt vildt meget puder på smiley Bare det der man putter på med sådan en stor pensel smiley

• annsofie t
    annsofie t Tilmeldt:
    nov 2008

#13   11. nov 2008 okay tak;)

• #14   11. nov 2008 Hvis du har smalle øjne, skal du ikke bruge en sort eyeliner, på den våde linje, men en hvid. Du kan evt lægge en sort, meget tynd streg under øjet, hvor hårene sidder.

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 240
    #15   11. nov 2008 Hvis i bor i århus området ligger der et parfumeri ude i city vest hvor der er virklig god service du kan prøve at og få prøver med hjem.
    Hvis i er en gruppe veninder kan i ringe og bestille en aften hvor i får en masse afvide og make up og hvordan det bruges, der bliver også fortalt m negle hud og anden kropspleje, en såanaften koster ikke det store.

• #16   11. nov 2008 Du kan sagtens ligge en øjenskygge helt op til brynene, men ikke sådan en som man ligger så meget mærke til, hvis du fx. bruge en lysebrun (eller ander) øjenskygge på øjenlåget, så kan du bruge en lys beige med perlemorsfarve i fra globelinjen (der hvor øjenlåget runder/stopper) og op til brynet, men ikke sådan at du kommer til at ligne en klovn :b hehe.

• #17   11. nov 2008 bruger også perlemors farvet på kindbenene, faktisk den sammen som jeg bruger fra globelinjem og op til bryene. Det synes jeg også ser flot ud. Der skal selvfølgelig ikke for meget på, bare lige sådan man kan ane der er noget.

• annsofie t
    annsofie t Tilmeldt:
    nov 2008

#18   11. nov 2008 mange tak for rådene;) vil helt klart prøve det med hvid eyeliner og øjenskygge til globelinien;) hehe..

ja altså ligesom en highlighter eller hvordan? det gør jeg os nogengange..

• #20   11. nov 2008 Du kan lægge lys øjenskygge på øjenloget, og så en lidt mørkere i den yderste del af globelinjen. Det ser godt ud smiley

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 240
    #21   11. nov 2008

Kommentér på:
Make up tips

Annonce