597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

skole problemer skole problemer

heey bb

jeg har haft "pjækket" en del siger lærene,også synes lærene de ville give mig 2 uger erhvervspraktik igen bare for at få mere lyst til skolen og idag er jeg kommet hjemfra sidste dag som scooter mekaniker, fuck det tilbage til emnet. da jeg så kommer hjem ser jeg et brev fra komunen jeg åbner det også er der en eller anden fra komunen som vil have mig til en samtale, om skole. også når min mor kommer hjem siger hun, at min lære har ringet og de har så snakket om det ville være bedst, hvis jeg flyttede skole til en anden en, hvor man ikke laver så meget bogligt. men hvor man tager mere i praktik som håndværker, mekaniker, osv. osv. og vi skal så til samtale med en lære fra den skole en anden af de der skoler også mine lære og skole inspektøren.

har i nogle forslag til hvad man kan gøre ?? og det skal lige siges jeg ikke er stolt af det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skole problemer
  • #2   25. maj 2007 naah men det gjorde jeg meget før i tiden men er blevet klogere

• #3   25. maj 2007 hvis jeg var dig, ville jeg sku tage mig sammen og vise at du er blevet kloger, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men mød op i skolen og vis dine lære at du godt kan, og dine forældre, så bliver de stolte og tror på dig, i stedet for de bare smider dig hen et sted for så går det sikkert bedre! og dine kammerater, de ville da sikkert også syntes det ville være sjover at du mødte op, end du bare bliver væk..

• #4   25. maj 2007 hvis man lige gad og bruge 10 sek. på at gå ind i min profil kan man se jeg er 15 år hehe

• #5   25. maj 2007 Trupis .
    da jeg var på din alder, gik jeg heller ikke så meget op i skole.... men seriøst... tag dig sammen. du vil fortryde det andet senere..... heldigvis tog jeg mig virkelig sammen i gymnasiet... det er i disse år du danner et grundlag for resten af livet... ballade kan du lave når du bliver ældre ^^

• #6   25. maj 2007 Radwan A
    du er sq da for dum

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
    #7   25. maj 2007 Radwan A
    hør dig selv!?

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#8   25. maj 2007 Du er jo et pragt eksemplar, som alle bør lytte til, så bliver DK et godt land!

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#9   25. maj 2007 ... (alt sigende)

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

#10   25. maj 2007 doh! XD

• #11   25. maj 2007 Radwan A
    vi er jo nogen som gerne vil have en fremtid.
    der findes jo både vindere og tabere... gæt selv hvor du hører til

• #12   25. maj 2007 skal 100 % have 10 klasse med da min halv bror siger det er det rene luxus o man ikke laver en skid og hele tiden er ude og arbejde ligesm den skolle jeg snakker om

• #14   25. maj 2007 jaa jeg synes osse det er godt de vil beholde mig, men ved ikke rigtig hvorfor. ?? fordi mange der har gået i min klasse, er blevet smidt ud for MEGET mindre. ved ikke hvorfor ?

• #16   25. maj 2007 ja jeg tænker nemlig på at hvis man laver lort i den så tidligt kommer det kun til at gå ad lort til, men hvis man bare man ikke laver lort i den får man et godt liv og måske osse et godt arbejde

• #18   25. maj 2007 du har helt ret julie

og ja jeg tager self. eksamen

• #19   26. maj 2007 godt begyndt er halvt fuldendt..... med et godt grundlag, har du alle mulighederne..... dvs at hvis du virkelig giver den en skalle nu her i et par år så kan du blive hvad du ønsker.... i stedet for at måtte leve med et arbejde du ikke gider have resten af dit liv. pga at du nossede i det i de unge år, og derved blev begrænset i dit valg af studier/uddannelse

• #20   26. maj 2007 hvad er sabbatår

• #21   26. maj 2007 sabbatår er et friår, hvor du fx tager ud at rejse, glor tv, fester, arbejder eller hvad du nu har lyst til

Kommentér på:
skole problemer

Annonce