1.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

til tøserne - gå i stiletter! til tøserne - gå i stiletter!

hej tøser!

i går købte jeg et par MEGA fede sko - med en (ret kraftig) hæl på MAX 5 cm. Tænkte at så kunne jeg lige lære at gå i sådan nogle. Så jeg gik hjem (til stationen ca. ½ time på benene), og da jeg kom hjem var jeg godt nok glad for at få dem af. Men så ville jeg liiige have dem på igen, skulle bare gå 200 meter, og det gjorde så OOONDT! jeg overvejede at tage dem af, men så skulle jeg gå i regnvejr i strømpebukser på asfalt. Så jeg stilte mig bare på tæerne og LØB!

Jeg føler at mine tæer glider ned (pga. hælen - hvilket de nok også gør), og at de så bliver trykket helt sammen i spidsen. Men de er bestemt ikke for store, faktisk passer de ret godt.

Hvordan "lærte" I jer selv at gå i sådan en par? Er det bare tilvænning, eller hvad? synes faktisk det var rigtigt behageligt at gå i dem (man føler sig lidt vigtig! xD), det var bare lige det med tæerne :b

kh!

PS: lad nu VÆRE med at skrive uvedkommende kommentarer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til tøserne - gå i stiletter!
  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619
    #1   12. nov 2008 jeg bruger gele-indlæg i stort set alle min stiletter eller i noget me hæl.:)

• #3   12. nov 2008 hehe okay. tak smiley

• #4   12. nov 2008 Ja det gør ondt i starten, men det sq bare at blive ved emd at gå i dem, du vender dig til det d;

• #5   12. nov 2008 Du går i dem, et par min. af gangen, til du kan holde det ud, og så kan du stille og roligt trappe op.
    Hælens tykkelse (det areal du går med) har også meget at skulle have sagt.
    Problemet er, at det er enormt usundt for føderne at gå i noget med hæl på, så derfor vil det gøre knaldhamrende ondt et godt stykke tid, til du fod har vænnet sig til at være i længere periode, i en akavet stilling.

• #6   13. nov 2008 ok, tusindt tak!:)

Kommentér på:
til tøserne - gå i stiletter!

Annonce