601 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

har brug for et godt råd har brug for et godt råd

min kæreste har her for 3 uger siden fået en ny hund - jeg gav endelig efter, da han altid har villet have sådan en og jeg synes det var synd jeg har min chi og han så ikk måtte få den hund han vil have.
NU ved jeg ikk hva jeg skal gøre
hunden er sød og dejlig, MEN hun driver mig til vanvid! :S
jeg prøver at snakke med min kæreste om det, men han bliver sur og vil ikke snakke smiley

hun tisser på gulvet (fair nok det gør alle hvalpe!)
men hun ødelægger alt hvad hun kan få fat i ligemeget hvad det er... sko, tøj, møbler, bøger osv...
hun piver tit og bliver ved med at hoppe op i sengen og sofaerne, selvom vi siger nej og løfter hende ned. kan næsten ikke sove i min seng pga allergi :s det er ikke noget problem når hun er på gulvet, men når hun har ligget på min hovedpude i 5 minutter og jeg så skal sove der er det bestemt ikk sjovt.
vi aftalte før vi fik hende at hun derfor IKKE måtte være i møblerne, men nu er det mig der er blevet bussemanden og må få hende ned, for kæresten vil jo ikke når hun ser såååå sød og uskyldig ud smiley

jeg er også meget stresset for tiden med skole osv og jeg synes bare ikke han er forstående overfor dette.
vi aftalte også at han sku lufte og aktivere hunden rigeligt hver dag - men føler jeg bestemt ikke han gør! han sidder stadig foran tv'et og blir sur når hun piver fordi hun vil lave noget smiley

hjælp???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har brug for et godt råd
  • #1   16. nov 2008 jeg føler bare jeg er gæst i mit eget hjem fordi alle ting ligger oppe i vindueskarme og på hylder så hun ikke kan nå dem.
    synes bare ikke at man skal leve efter hunden og dens behov så man ikke føler det er ens eget hjem længere :S

• #4   16. nov 2008 når han blir sur sir han a han vil sælge hunden osv. men det er jo ikke det jeg vil ha! eller jo måske nok.. men ikke på den måde at han vil være sur på mig og bebredje mig bagefter ... jeg kan vel ikke gøre for jeg har det som jeg har det?? :S

• #6   16. nov 2008 tak for svaret så smiley
    puha altså...

• #9   16. nov 2008 jamen det er jo det ... godt nok mener jeg det ikke lige så hårdt. hunden har det jo godt og han lufter den jo oz når den skal tisse men han er dårlig til at tage sig sammen og gå længere ture med den hverdag end lige ud i haven.
    hun er fuld af energi om morgenen når han tager hjemmefra, og så ødelægger hun ting.. men han siger bare "hun gider ikke gå om morgenen" :S det kan jeg ikke helt forstå han kan sige.. det er da bare at lokke med nogle godbider, er det ikk?

• #11   16. nov 2008 mente jeg oz smiley

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #12   16. nov 2008 så skal man ikke have hund ud i haven er ikke godt nok og vis man ikke er hjemme fra morgen til sent eftermidag så skal man IKKE have hund

• #13   16. nov 2008 han må sq tage sig sammen !
    tak alle smiley

• Jannie L
    Jannie L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 66
    #14   16. nov 2008 Er man stor nok til at anskaffe sig en hund, er man også stor nok til at tage konsekvenserne der følger med.

Kommentér på:
har brug for et godt råd

Annonce