Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattovør Randers
  • #1   23. nov 2008 har ikke fået lavet der, men 4 i min familie har......... og de sir han er rigtig dygtig, og billig i forhold til mange andre

• #2   23. nov 2008 der ligger oz tattoo nation i arkaden i randers hvis det er

• #3   23. nov 2008 Der er TatooNation smiley De er mega gode dernede og det er billigt smiley Ved ikke hvem ham Jørn er overhovedet smiley

• #4   23. nov 2008 Jeg har bare hørt at Tattoonation ikk er så gode, men at Jørn's tattoo Studio på fabersvej skulle være dygtig.. Men jeg ved det ikk smiley

• #5   23. nov 2008 ikk for at sige noget om dem i randers.
    men jeg vil fortrække Madam blue i Århus. hun har flere premier og alt for god omgangs tale. vundet store priser.
    Det er billigt, går huritgt og tilmed er det flot og er lavet med kærlighed.
    Så fra min side ville jeg vælge Madam blue,-

• #6   23. nov 2008 Søgaard: men hun har jo en kæmpe venteliste.. og siges at være pænt dyr!

• #7   23. nov 2008 Mn: ja jeg gik også i skole med en der ikk var helt tilfreds.. men har hørt flere meninger om dem i randers..
    Mn: kender du nogle bedre steder?? smiley

• #8   23. nov 2008 Ninna C

jahh men det er værd at vente på det. Det er pænt lavet. Og jeg har flere kammerater som har fået lavet tilbud der inde med deres tatto's på grund af det de ska have..
    Men kommer os helt an på hvem man er..
    Jeg har fået tid der inde selvom vente listen er der. smiley

• #9   23. nov 2008 Søgaard: jeg har bare også hørt dårlige ting derfra.. at hun ikk er altid er så fantastisk hvis du bare skal have en lille, som der ingen penge er i at lave for hende.. hm..
    så tror jeg holder mig ved deem i randrs.. så det bare hvilken af dem jeg skal vælge smiley

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 142
    #10   23. nov 2008 jeg kender ikke til jørns værker... og tattoonation er ikke billigt...

boa tattoo derimod... nede i østergade.

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

#11   23. nov 2008 Søren - dejligt at høre flere der er glade for boa tattoo smiley han er skisme også billig i forhold til hvor god han er... ikke fordi det har relevans..

• #12   23. nov 2008 tattoo nationen i randers har lavet det kors jeg har på brystet

• #13   23. nov 2008 kender en der har fået lavet noget oppe ved jørn, det er ikke så heldigt, meget af det er skævt og sån

• Peter A
    Peter A Tilmeldt:
    nov 2008

#14   23. nov 2008 ska vi til at vise hvad vi har på kroppen og hvor det er lavet? det gør jeg gerne...

Kommentér på:
Tattovør Randers

Annonce