{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

KÆFT EN NAR ......! {{forumTopicSubject}}

heey bb

vil fortælle det helt fra starten så i bedre forstår det

en af mine "venner" er en kæmpe nar,han har aflyst vores aftaler, lige siden jul. og han bliver ved med at spørge : kan du være sammen på lørdag feks. også når det endelig bliver lørdag og man har sagt nej til at være sammen med alle de anre der har spurgt en, så ringer han og fyre en dårlig undskyldning af. som feks. jeg må ikke eller jeg kan ikke min cykel er flad eller jeg er ikke hjemme. men har fundet ud af at han er sammen med andre de dage hvor han skulle være sammen med mig. også her i sidste uge da der var brøndby og ob tror jeg det var ringer han og siger kan du kke mødemig på brøndby stadion og jeg gør mig så klar låser min cykel op fra kælder rummet og køre så de 3 km jeg har ud til brøndby stadion. jeg ringer og spørg hvor vi skal mødes og han siger så ved brøndby-shoppen jeg køre derhen venter ca. 10 min også ringer jeg til ham og spørg hvor han er også siger han fandme han er gået ind WTF.

også spørg jeg lige så stille hvorfor, også siger han de andre gik ind nu. !! jeg siger så hvorfor gik du ind der er jo 3 kvarter til kampen starter men så bliver han sur og kalder mig spade osv.jeg køre så hjem så dagen efter ringer han og siger undskyld, fordi han gik ind. (hvilket var FØRSTE gang han har sagt undskyld. for ikke at overholde vores aftaler. også pørg han om vi ikke skal være sammen på fredag. og han ville hente mig på arbejdet. (var i praktik) så da det blev fredag skriver jeg til ham hvornår han kommer også siger han han ikke kan. jeg ringer til ham og spørg hvad det er for noget og hvorfor, også bliver røret bare lagt på.

så da jeg kommer hjem skriver jeg lidt med folk på msn ( bland andet en af hans venner jeg spørg hvad han laver han siger så at han skulle være sammen med ham. jeg tænkte bare FUCK EN BØSSE RØV jeg skriver så alt muligt til ham men han svare ikke også skriver jeg lidt videre men han kommer heller ikke til ham den andens aftale men han er sammen med nogle indvandre i stedet for. også er jeg lige blevet ringet op af 2 af hans venner lige efter hinanden som spørg hvorfor jeg truer ham ( hvilket jeg ikke gør) og at de vil komme og smadre mig

hvad vil i have jeg skal gøre ??

få fat på ham og gennem smdre ham eller bare lade ham være

eller andre forslag

hilsen Lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆFT EN NAR ......!
Kommentér på:
KÆFT EN NAR ......!

Annonce