883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

KÆFT EN NAR ......! KÆFT EN NAR ......!

heey bb

vil fortælle det helt fra starten så i bedre forstår det

en af mine "venner" er en kæmpe nar,han har aflyst vores aftaler, lige siden jul. og han bliver ved med at spørge : kan du være sammen på lørdag feks. også når det endelig bliver lørdag og man har sagt nej til at være sammen med alle de anre der har spurgt en, så ringer han og fyre en dårlig undskyldning af. som feks. jeg må ikke eller jeg kan ikke min cykel er flad eller jeg er ikke hjemme. men har fundet ud af at han er sammen med andre de dage hvor han skulle være sammen med mig. også her i sidste uge da der var brøndby og ob tror jeg det var ringer han og siger kan du kke mødemig på brøndby stadion og jeg gør mig så klar låser min cykel op fra kælder rummet og køre så de 3 km jeg har ud til brøndby stadion. jeg ringer og spørg hvor vi skal mødes og han siger så ved brøndby-shoppen jeg køre derhen venter ca. 10 min også ringer jeg til ham og spørg hvor han er også siger han fandme han er gået ind WTF.

også spørg jeg lige så stille hvorfor, også siger han de andre gik ind nu. !! jeg siger så hvorfor gik du ind der er jo 3 kvarter til kampen starter men så bliver han sur og kalder mig spade osv.jeg køre så hjem så dagen efter ringer han og siger undskyld, fordi han gik ind. (hvilket var FØRSTE gang han har sagt undskyld. for ikke at overholde vores aftaler. også pørg han om vi ikke skal være sammen på fredag. og han ville hente mig på arbejdet. (var i praktik) så da det blev fredag skriver jeg til ham hvornår han kommer også siger han han ikke kan. jeg ringer til ham og spørg hvad det er for noget og hvorfor, også bliver røret bare lagt på.

så da jeg kommer hjem skriver jeg lidt med folk på msn ( bland andet en af hans venner jeg spørg hvad han laver han siger så at han skulle være sammen med ham. jeg tænkte bare FUCK EN BØSSE RØV jeg skriver så alt muligt til ham men han svare ikke også skriver jeg lidt videre men han kommer heller ikke til ham den andens aftale men han er sammen med nogle indvandre i stedet for. også er jeg lige blevet ringet op af 2 af hans venner lige efter hinanden som spørg hvorfor jeg truer ham ( hvilket jeg ikke gør) og at de vil komme og smadre mig

hvad vil i have jeg skal gøre ??

få fat på ham og gennem smdre ham eller bare lade ham være

eller andre forslag

hilsen Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KÆFT EN NAR ......!
  • mathias j
    mathias j Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 56
    #2   27. maj 2007 fatter da ikke hvorfor du bliver ved med at holde kontakt med ham når han har gjort sådan noget evt bare lade ham være og glem ham smiley

• #3   27. maj 2007 Tag problemet op med ham ? og Smæk ham en flad hvis han prøver på noget ?

• #4   27. maj 2007 Hehe tror du ikke bare du skal slappe lidt af og ignorer ham næste gang han skriver noget, eller når han spørger om i skal mødes siger du bare jaja og lader vær med at dukke op? Hvor svært kan det være.

• #5   27. maj 2007 giv dem din adresse, de kommer alligevel ikke.

• #6   27. maj 2007 har sku snakket med ham om det men han siger hele tiden at han nok skal stoppe og vi bor 20 km fra hinanden ca. også prøv at cykle det i rengvejr også få at veide du ligeså gode kan køre hjem igen det er ikke sjov

eller da jeg havde min scooter lånte jeg en kædelås af ham han spørg om vi ikke skal mødes på halvvejen så han kan få den også køre jeg så ud til en tank vi havde aftel på min bmx og med en 5 kg tung lås om halsen og der venter jeg 2 timer hvor han ikke ringer eller noget jeg ringer så til ham og spørg hvorfor han ikke kan komme også siger han der er ikke benz på min scooter og han sagde han havde tjekket den osv. før det var jeg tog afsted

• #7   27. maj 2007 Puha sådan noget er faktisk lidt sjovt når du får lov at ydmyge ham =) Du aftaler bare noget med ham, så aflyser han forhåbentlig igen også hvis han f.eks. siger at hans mor siger han ikke må cykle må du jo gå ud fra at han er hjemme.
    Så siger du bare "jamen ok så kommer jeg" f.eks. Så hvis han har løjet burde han finde på noget med at hans mor siger at du heller ikke må komme eller noget.
    Du skal bare være spørgende, gøre hvad du kan for at komme hen og møde ham, så du næsten tvinger ham til at være sammen med dig. For hvis han samtidig har aftalt noget med en anden, er det jo besværligt for ham at blive ved med at lyve, hvis du bliver ved med at foreslå nye ting =)
    Kan du se hvad jeg mener eller =) ?

• #8   27. maj 2007 wauw. sikke en god ide^^ xD

• #9   27. maj 2007 Jeg har en ven, som nogle gange ignorerer når man skriver til ham på msn. Så spørger jeg ham så, "jamen du må jo under alle omstændigheder kunne se at jeg har skrevet til dig på skrivebordet??" han svarede så at det var fordi han var træt så havde han lukket alt ned på skærmen uden at kigge....
    Sådan nogle skal man bare først få til at indrømme at man har løjet eller noget (hvis man godt vil have dem til at indrømme det) og ellers bare ignorere dem bagefter eller håbe de kommer på bedre tanker.

• #10   27. maj 2007 Lenerinken min eller?

• #11   27. maj 2007 ^jeps, din..

• #12   27. maj 2007 Wuhuuu godt du forstod det jeg skrev, er selv lidt i tvivl om hvad jeg mener... =)

• #13   27. maj 2007 Jeg har lige skrevet dit navn .
    Jeg forstod det ihvertfald smiley

• #14   27. maj 2007 jeg har lige skrevet dit navn .

god ide men har prøvet han er sku god til at lyve, man skulle tro han gik til det smiley

• #15   27. maj 2007 Fuck ham, drop ham....

• #16   27. maj 2007 Glem ham
    han er da vidst ikke en ven.
    klask han en hvis det bliver nødvændig,

• #17   27. maj 2007 haha ja smadre ham, og få een dom ? host host

• #18   27. maj 2007 hahah får mig bare en god advokat

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #19   27. maj 2007 Glem sådan en NAR!!

• #20   27. maj 2007 børnehave.....

• #21   27. maj 2007 Glem fjolset. Og lad være med at lave flere aftaler med ham, han er det tydeligvis ikke værd. Eller hvis du laver en aftale med ham, så sørg for at det er en aftale med mange mennesker, så hvis fjolset ikke kan dukke op, så kan du da more dig med de andre :o)

Ellers havde ham blondinen der en ret god ide faktisk :o)

• #22   27. maj 2007 Lærer at sætte komma og punktum.

• #23   28. maj 2007 få nogle af hans venner mod ham så han er alene i verden og hmm
    Så gennem bank ham

Kommentér på:
KÆFT EN NAR ......!

Annonce