{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

arbejde efter 18år ?? {{forumTopicSubject}}

hey..

fylder 18 år d. 26 januar og blir fyret fra mit nuværende arbejde som er servicemedarbejder i kvickly.
har fået tilbud om at komme op til kasserne men det gider jeg seriøst ikk.

så ville lige høre hvilken arbejde man kan få når man er 18 år og stadig går i skole (teknisk skole, uddanner til automekaniker) uden læreplads) ? (uden kørkort)

nogen seriøse bud ? (eller eget erfaring)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arbejde efter 18år ??
  • #1   1. dec 2008 ville nok tage det vis det var mig indtil jeg fant noget andet

• #2   1. dec 2008 Hvad har du selv af planer for fremtiden?

• morten h
    morten h Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #3   1. dec 2008 Brug da hellere tiden på at få opsøgt en masse mulige lærepladser. Det betaler sig at være offensiv i sin jagt på en læreplads, og ikke sidde og vente på at firmaerne kommer til dig og tilbyder dig en læreplads, for det gør de ikke!!! Især som Automekker kan det være svært.

Men hvis din økonomi ikke er til at undvære arbejde indtil da, så bid da i det sure æble og tag jobbet som kassedame(mand? smiley indtil du får en læreplads.

• #4   1. dec 2008 tag dig det job i kassen.. er jo kun i fritiden

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
    #5   1. dec 2008 begynd og søg en lærer plads og så arbejde der efter skole og så få lært noget inden du skal i lære giver lidt over 100 kr i timen (har selv gjort det) og er i lærer som mekker nu

• #6   1. dec 2008 Du burde tage det job ved kassen... Jeg har selv været ude og søge mange forskellige steder men der er sgu ikke nogen der mangler nogen folk fordi økonomien er så dårlig lige for tiden... Så jeg ville nok tage det kassejob hvis jeg var dig smiley

• #7   1. dec 2008 søg lærepladser smiley

• #9   1. dec 2008 Her i finanskrisen ville jeg nok beholde det job jeg nu har.. Fordi de fyrer alle steder.. Så lad da være med at sige nej til det.. Og så behold det indtil du har sikret dig et andet job jo..

• #10   1. dec 2008 mateusz S

fed fødselsdags dato :D, Har samme dato, og blir os 18 smiley

• #11   1. dec 2008 bowiie - du skulle vel ikke selv arbejde i ikea vel ? smiley syntes jeg har set dig i kassen..

• #12   4. dec 2008 tak for de gode råd.
    men jeg tager ikke imod tilbuddet om at komme til kassen- Jeg gider fandme ikk sidde ved kassen.. vil heller røre mig end at sidde på mit flade røv!!

jeg er igang med at lede efter en læreplads men uden held.

Hol$t !
    ja ikk !! smiley

Kommentér på:
arbejde efter 18år ??

Annonce