495 visninger
|
Oprettet:
AARH!! så træls at man logger af au2!! {{forumTopicSubject}}
Er sgu godt træt af at man logger af automatisk efter tid
Har i ikke prøvet og skrive en besked til en, eller i forumet hvor det endte med at den var mega lang og fejl osv. var rettet.. Så når man trykker "OK" er man i mellem tiden blevet logget af, og så er det bare spildt arbejde :(!!! og man gider ikke skrive den igen
Og det nytter ikke at trykke på "tilbage knappen" for så kommer man stadigvæk hen til forsiden.. Er der ikke en eller anden metode man kan kommer tilbage op alligevel?
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
hvis jeg skriver lange beskeder så husker jeg og copy paste dem eller kopiere. For det er så irriterende.
Men jeg tror ikke man kan gøre noget ved det
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 51 Svar: 1.143
Ja man skal huske at copy paste hvis der er gjort ekstra meget ud af det.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Hehe
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 1.948
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 82
TRO MIG jeg er også blevet pissed rigtig mange gange, når den der halve roman forsvinder som dug for solen - ARGG!!!
Man burde lave en underskriftsindsamling, så vi kan få det lavet om.. ej, det var måske også liiiige "engageret" nok ;P
aug 2008
aug 2008
jan 2007
Glæder og glæder.. Jeg holder fast i at jeg kan være stolt over en tekst!.
Sine K
Ja, de må da ihvertfald på en eller anden måde lave en funktion, der gør at man ikke bare får det hele smidt væk..
aug 2008
Der må da være andre derude, der synes at det er ligeså pisse irriterende, som os ;-)))
Altså det jeg mener er, at det skulle undre mig, hvis ikke de allerede har modtaget klager over det..?
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
det er jo kun første gang man laver den fejl. så finder man ud af at man lige kopierer hele teksten FØR man trykker ok..
jan 2007
Ja, men nu har jeg lavet den fejl mange gange, og jeg har også kopiret min tekst før end jeg trykkede ok.. Men andre gange går det bare så hurtigt at man trykker "ok" uden man når at tænke over det.
Og siden her, blvier jo ikke dårligere af at sådan en lille "fejl" rettes vel?...
Det er sgu da fantastisk at folk ikke kan forholde sig til et spørgsmål.
"Er der ikke en eller anden metode man kan komme tilbage på alligevel?"
et svar kan være så simpelt som et "jo" eller et "nej".
AARH!! så træls at man logger af au2!!