{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring Apple iPhone
  • #2   11. dec 2008 men sååååå meget bedre..

• #3   11. dec 2008 Ok større hmmm....
    Hvor stor???

• #4   11. dec 2008 Mikkelsen - sjovt at HTC så blev kåret til den mobil som havde flest nyttige og velfungerende funktioner, og havde det flotteste design, og vandt foran iphone?

• #5   11. dec 2008 Martin - Sjovt at det ikke kan bruges til noget smiley Har selv prøvet HTC, den er langsom, fuld af nytteløse programmer, alt for lille og skrive på.

Iphone er så meget bedre... Det er af egen erfaring, og ikke test, som er lavet af en iphone hader

• #6   11. dec 2008 har haft en i snart 2 år nu.. absolut ingen problemer.. fed fon...

• #7   11. dec 2008 BB'S DRIFTER - jeg har selv haft en iphone, og jeg foretrækker sjovt nok HTC fremfor iphone?

for små knapper, sjovt, det kommer jo an på hvor store fingre du har, og du har jo også mulighed for at jurstere tastaturet's størrelse.

Og hvis du bare henter de opdateringer som bliver lavet til HTC, så vil din mobil også blive en del hurtigere, programmerne på mobilen kan du jo selv rydde op i.

Så det er noget pis at sidde at lukke ud som grundlag smiley

• #8   11. dec 2008 Hvis den er meget større så er det ikke lige mig, så blir den for stor synes jeg......
    Men så er det en Htc jeg ska ha...:-)

• #9   11. dec 2008 Jeg vælger sgu også min iphone over htc diamond.. fik lov til at pille ved en HTC diamond og det er virkelig ikke noget for mig hvad angår menu hastighed og brugervenlighed, men så igen.. folk har forskellige meninger og helt ærligt.. et par milimeter er fandme ikke "del størrere" og husk på iphone har også en langt størrere skærm hvad angår "del størrere"

Kommentér på:
Erfaring Apple iPhone

Annonce