{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

DM for Slagtere 2008 {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu officielt en af Slagteriskolens BEDSTE elever!!! Mine lærere har fandeme indstillet mig til Skolemesterskabet og hvis jeg går vdere skal jeg fandeme til DM i Aalborg!!!! F***hvor er dt psyko vildt!!!!!!!!!!!!

Først model for SD og nu kan jeg komme til DM for Slagtere!!!!! ARGH!!!!!

HJÆLP MIG JEG ANER IKKE HVILKET BEN JEG SKAL STÅ PÅ!!!!

Min mester er så STOLT af mig!! Først blev jeg lige så god som hende, nu har jeg overgået hende!!!! Det er bare det fedeste, og kunne gøre min mester SÅ stolt.... Agh nu tuder jeg igen... hehe...

Skulle ud med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DM for Slagtere 2008
  • #1   12. dec 2008 Hvordan finder man ud af, hvem der er den bedste slagter? 8)

• #2   12. dec 2008 Man skal skære noget kød og denne gang tilberede noget kylling, og s går der 3 skuemestre rundtsom bedømmer de individuelle præstationer, og derfra finder man så den bedste...

• #3   12. dec 2008 Så nu kan du ... skære kød ?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #4   12. dec 2008 tillykke smiley

var selv tidligere på året til DM i struktør, i herning.. næsten 1 uge med alt betalt smiley fanme fedt

• #5   12. dec 2008 The Stig:
    Meget mere kompliceret end du åbenbart går og tror... Er ikke intre i jeres lamme kommentare for der er faktisk mange der er helt utrolig stolte af mig!!!

Lars
    Jeg håber jeg er dygtig nok til at komme videre til aalborg, det tror mine lærer åbenbart jeg kan, og min mester er vist slet ikke i tvivl om at jeg kan komme til aalborg.... hehe...
    Hvordan gik det til dit DM??

• #6   12. dec 2008 well, enhver kan jo skære i noget kød - du har åbenbart taget det lidt videre end en grillaften smiley

tillykke med det smiley

• #7   12. dec 2008 Savage:
    hehe, ja skille mig ud det skal jeg nok gøre et helhjertet forsøg på at gøre, men nok ikke lige på dem måde... hehe... Jeg skal ikke skæe hel gris, vi skal allesamme skære en skine samt to stykker oksekød. Men megte vittigt... hehe...

johandyman !
    ja deter min uddannelse, så man ka godt sig jeg har taget det lidt lænere end en almindelig grillaften... hehe... Nu skal jeg skære formin mesters ære. Det er hende jeg kommer til at gør alt det her for, for hun betyde virkelig alverden for mig... hun ahr været min støtte igennem tre år, og nu mister jeg hende så desværre i 8 måender grundet barsel, men alle mine indsatser har været for hende og vores tidligere kok for det er de to der har kæmpet for at jeg kunne have de bedste forhold, forcer og betngelser man kunne ønske sig....

• #8   12. dec 2008 Ann .
    Hvilket år??

Jeg sår i Dalgaard Super Marked i Hørsholm, Nordsjælland

• #9   12. dec 2008 Ann:
    Nrh okay.... det her det officielle DM for Slagtere...
    Hvad hedder han??? Kan jo være jeg kender ham.... hehe...

• #10   12. dec 2008 ja okay så kender jeg ham ikke... Har selv været dernede i lidt over 3 år, så i min afdelinger jeg en af de to der har været der længst... smiley

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #11   14. dec 2008 vandt desværre ikke.. der var en som havde øvet opgaven et par gange før:S lidt underligt.. men skolen ga ham også 10 k til turen.. så har man ikke rigtig en chance når ens egen skole siger nej til det

• #12   14. dec 2008 Fuck hvor neder, at kunne skrive "Danmarks bedste slagter" på sit cv!

• #13   14. dec 2008 Alexander:
    Fis af med din lamme kommentar!!! Inden for min branche er det KÆMPE stort og kunne skrive på sit CV og folk vil så i kø for ttilbyde en et job... Så skrid!!!

Lars:
    Uretfærdigt! Je ahr mit arbejde 130% bag mig omkring det her, for det er jo ikkekun stort for mig, hvad nu hvis jeg går hn og vinder DM?? Så kan de lige pludselig sige at de har været med til at uddanne Danmarks Bedste Slagter 2009.. De er kæmpe stort for virksomheden...

Kommentér på:
DM for Slagtere 2008

Annonce