{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

lorte tyveknægte! {{forumTopicSubject}}

ja, så har man haft indbrud i huset i nat, og de har stjålet mange værdi genstande! de har stjålet:
42 tommer pioneer fladskærms tv (25000).
pioneer mixerpult + bærbar (21000)
cd anlæg (3500)
div. mindre ting (løber op i +5000)
scooter, aprillia sonic (+12000)
17 tommer fladskærm (2000)
dvd afspiller (2000)
osv. fucking lorte tyveknægte. det er så hvad der sker når man ikk er hjemme en nat! de er kommet ind ved at smadre et vindue, og fået låst dørende op, så de kunne tage tingene derfra. det er nogle der ved hvad de gik efter, for de ved hvor alt var. så har på fornemmelsen af, at det er en, eller flere, jeg kender. men hvis det er sådan, så er de skam velkommen til at komme og besøge mig igen.. det bliver nok bare ikk så rart for dem!!! hold kæft hvor er det lort her træls. også ringer man til politiet og melder om indbrud. så siger de at de har lidt travlt for tiden, men der skal nok komme nogle og se på det inden kl. 15. og jeg har ikke set dem endnu.. flot #GG#
er satme træt af det. hvis i ser nogle af disse dele, eller noget, uanset stand osv. giver jeg en større dusør, og en rigtig stor dusør på dem der kan fortælle mig hvem gernings mændene er!
jeg sov ovre ved en ven, efter vi havde været til julefrokost, også da jeg kommer hjem i dag kl. 12, er alt bare raseret, og de ting jeg har beskrævet, er væk. sådan noget lort

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte tyveknægte!
Kommentér på:
lorte tyveknægte!

Annonce