404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

hjælp ( beskyldt for snyd) hjælp ( beskyldt for snyd)

Ja jeg er havnet i en meget dum situaition, da jeg har et dækken (til heste) tilsalg inde på hestegalleri.dk. der er en der vil købe ddet, og vi aftaler hun skal flytte pengene, jeg sender hende konto nr og hun sender adressen, men der kommer ingen penge. så skriver jeg til hende at hun skal flytte pengene, for ellers sælger jeg det til en anden der er interesseeret..

Hun siger hun vil glytte dem med det samme d hun havde glemt det, jeg siger okay til hende og venter stadig. jeg har endnu ikke modtaget nogle penge og derfor vil jeg ikke sende hende dækkenet..

Hun påstår hun at hun har sendt pengene og enten skal jeg sende dækkenet eller hendes penge. men jeg har ikke fået nogle penge.

Skal jeg bare sende hende en udskrift fra min konto eller hvad ? jeg synes ikke jeg gider finde mig i at blive beskyldt for at have syndt hende, når jeg ikke har..

Hvad skal jeg gøre?

Hilsen Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ( beskyldt for snyd)
Kommentér på:
hjælp ( beskyldt for snyd)

Annonce