Headset/ microfon gået i kuks. hjælp {{forumTopicSubject}}
Her igår går da jeg sidder og snakker på skype med et par stykker, skal jeg for sjov lige prøve at åbne sån et stemmeændringsprogram, og ved ikke om jeg derved er kommer til at ændre noget på computeren for da skype åbnes igen kan de ikke høre hvad jeg siger..
tror så at microfonen er gået i stykker i headsettet og går ned og bytter det da det er næsten nyt.
Nu sidder jeg så med det nye og der er ingn ændring - hvilket får mig til at tænke på om det så er computeren.. ?
jeg er en komplet complet computerspasser.. s hvis der er nogle der har et par gode råd til hvad jeg kan have pillet ved så hører jeg gerne fra jer..:)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 35
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.333
men i kontrolpanel, vælg lydenheder, så i det første vindue, vælger du avanceret, der kan du se om der er skruet ned for mikrofonen.. i XP i hvert fald. .
apr 2007
Sys bare jeg har tjekket det åbenlyse.. ved ikke hvad i alverden der er gået galt..:(
apr 2007
apr 2007
apr 2007
apr 2007
Siger den alt muligt om mute knapper og ting i skype jeg slet ikke kan finde nogen steder??
Test your Skype software now
If you are still having problems with Audio or Microphone return to the Sounds and Audio section of the Control Panel and check for the following possibilities:
In the Sound Playback click Volume button and check the following:
Mute all has to be unchecked
Wave Mute has to be unchecked
Microphone Mute has to be checked in
Other channels (CD Player, Video, 3D Depth, etc) are not important
In the Sound Recording click the Volume button and check the following:
Microphone has to be checked in
All other options have to be checked off
No other channels must be selected for Skype to work properly
Test your Skype software now
If you are still having problems please go to our help center.
apr 2007
apr 2007
Headset/ microfon gået i kuks. hjælp