{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Headset/ microfon gået i kuks. hjælp {{forumTopicSubject}}

Her igår går da jeg sidder og snakker på skype med et par stykker, skal jeg for sjov lige prøve at åbne sån et stemmeændringsprogram, og ved ikke om jeg derved er kommer til at ændre noget på computeren for da skype åbnes igen kan de ikke høre hvad jeg siger..

tror så at microfonen er gået i stykker i headsettet og går ned og bytter det da det er næsten nyt.

Nu sidder jeg så med det nye og der er ingn ændring - hvilket får mig til at tænke på om det så er computeren.. ?

jeg er en komplet complet computerspasser.. s hvis der er nogle der har et par gode råd til hvad jeg kan have pillet ved så hører jeg gerne fra jer..:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Headset/ microfon gået i kuks. hjælp
  • #1   21. dec 2008 Nåe jo: når jeg sidder og forsøger at snakke med dem på skype siger den "indgangsniveauet er lavt!

• #2   21. dec 2008 xp eller vista. . ??? ved ikke om der er forskel.. . ??

men i kontrolpanel, vælg lydenheder, så i det første vindue, vælger du avanceret, der kan du se om der er skruet ned for mikrofonen.. i XP i hvert fald. . smiley

• #3   21. dec 2008 Big: det er XP

Sys bare jeg har tjekket det åbenlyse.. ved ikke hvad i alverden der er gået galt..:(

• #4   21. dec 2008 og det er ikke fordi de ikke rigtig kan høre mig ordentlig, de kan slet slet ikke høre noget..:(

• #5   21. dec 2008 er der slet ikke nogen der ved hvad ialverden jeg skal gøre?? er ved at være godt og grundig irriteret nu, hehe

• #7   21. dec 2008 Lavida:) tak.. men sys bare jeg har forsøgt mig med alt hvad min lille og meget lidt kompetente hjerne kan komme på..?

• #9   21. dec 2008 HAr forsøgt at afinstallere skype og geninstallere det.. men det virker heller ikke.... og når jeg går ind for at læse mig til hvad der kan være galt
    Siger den alt muligt om mute knapper og ting i skype jeg slet ikke kan finde nogen steder??

Test your Skype software now

If you are still having problems with Audio or Microphone return to the Sounds and Audio section of the Control Panel and check for the following possibilities:

In the Sound Playback click Volume button and check the following:

Mute all has to be unchecked

Wave Mute has to be unchecked

Microphone Mute has to be checked in

Other channels (CD Player, Video, 3D Depth, etc) are not important

In the Sound Recording click the Volume button and check the following:

Microphone has to be checked in

All other options have to be checked off

No other channels must be selected for Skype to work properly

Test your Skype software now

If you are still having problems please go to our help center.

• #11   21. dec 2008 Nåe.. jamen det har jeg allerede gjort.. det har heller ikke hjulpet..:( begynder snart at blive rigtig irriteret.. og det er ikke headsettet.. har lige hentet et nyt idag..

• #13   21. dec 2008 hulk hulk jeg går da snart nedenom og hjem.. har prøvet alt jeg ved nu og den siger stadig at ingangsniveauet er lavt.. fatter det simpelthen ikke

Kommentér på:
Headset/ microfon gået i kuks. hjælp

Annonce