Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forstærker
  • #1   28. dec 2008 gerne så stor som mulig... husk at det er for små forstærkere der ødelægger højtaler ikke for store...

men hvor meget har du at gøre godt med...

har et par stykker til at ligge...

• #2   28. dec 2008 jamen kom med nogle specs på dem smiley

hva gør den bagbas godt for?

• #3   28. dec 2008 what the fuck snakker du om ? for små forstærkere der ødelægger højtalere, magen til ammestue plader skal man sku lede længe efter!

dvs min forstærker på 4x75 rms, der trækker min sub og componemt sæt er ødelagt? .

• #4   28. dec 2008 brian bas gør intet godt, den ødelægger derimod musikken og lyder af helvedes til. , som godt og vel 80% af folk har i bilen.

• #5   28. dec 2008 Der skal meget til at ødelægge sine højtalere. Det man får ud af og have en lille forstærker, er at den skal arbejde mere og den har nemmere ved at nå clip mode, og så brænder den af. Du skal helst ha en forstærker der er ca 25% større ind højtalerne, og lad nu for guds skyld være med at sige at de har 1000 watt eller sådan noget, for det er nok peak power og det er rms man skal gå efter smiley Men hvor mange watt har dine højtalere? og hvor mange penge vil du bruge på en forstærker`?

• #6   28. dec 2008 højtalerer kræver intet, det hvad forstærkeren sender ud . og man skal bare lærer og lave det ordenligt! . det er det der fejler hos mange. folk må lærer .
    og uanset hvad, kan man ødelægge tingene om så de passer sammen eller ej. der skal intet til.

• #7   28. dec 2008 nej... problemer med for små forstærker er at der ofte ikke er power nok til at hive bassen på plade når der bliver spillet højt, og dette kan være svært at høre men spolerne i højtaleren kan tage skade af det...

og nu er 2 x 15" jo ikke just en lille højtaler...

men siden du mener at det er ammestue plader må du jo åbenbart ha mere styr på det end mig..

mvh

nicky ( www.gomusik.dk )

• #8   28. dec 2008 kp
    brian bas?

jamen ved ikke hvor mange watt de er på, de skal bare stå i en lille 3værelses lejlighed så de behøver blive spilt helt op

• #9   28. dec 2008 Alex , watt skal du ikke kigge på. 100watt kan være bedre end 1000watt. alt efter mærke. det mærket du skal gå efter.
    og til husbehov, skal man ikke bruge meget bas. der skal man bruge ren musik. udgangspunkt, når der begynder lyde som acoustisk så har man nået langt. også der rigtig musik.
    hjemme er der 3 slags "anlæg" . Diskotek, surround, også "musikvenlig" det man kan holde ud og hører på.

• #10   28. dec 2008 nicky , ja fint du reklamere med gomusik, gir jeg sku intet for. fesen hjemmeside viser dårligt viden/service og ik går op i sit. man skal reklamere ordenligt.

Ja vi enige om små forstærkere kan slække bassen, men du skal jo heller ikke udnerdimisonere!

• #11   28. dec 2008 kp.. de skal jo nok mest bruges til techno osv, når der er fest, men vil da os blive brugt lidt i hverdagen til noget kim larsen osv..
    men kp.. hva mener du med brian bas smiley

• #12   28. dec 2008 men skriv info om dine højtalere, så man ved hvad man skal kigge efter, for der findes et par hundrede forstærkere.
    men danskaudioteknik det god kvalitet og ved hvad de snakker om.

• #13   28. dec 2008 Nicki B:

Der er sku en der har fattet konceptet !

Det du skrev må du ikke sige inde på BG så bliver man rakket ned for vildt.

• #14   28. dec 2008 Brian bas = anlæg hvor du kun kan hører bassen, hvor man ikk får rigtig kan hører sangen, efter melodien, kun nogle dunk.

• #15   28. dec 2008 kp.. når hehe smiley
    men hva gør den bas bagpå godt for?

• #16   28. dec 2008 må ærligt erkende at vores hjemmeside desværre ikke er helt optimal...

jeg går lidt mere op i at det vi har med ud og spille virker optimalt, og at vores kunder er tilfredse med produktet...

men jeg her en enkelt forstærker til at stå der nok burde kunne trække de omtalte højtaler...

den er naturligvis brugt, men 100% i orden...

vi har brugt den til vores gamle sæt tophøjtalere og det klarede den helt fint...

og den skal koste 1500 kr..

(link fjernet)

• #17   28. dec 2008 nicky.. ja det såaden set billigt nok, men må jeg lige tænke over d?

• #18   28. dec 2008 tviler på at du får noget billigere der kan trække dem fornuftigt...

har også en lidt kræftiger stående... og her vil det uden tvivl bære højtalerne der giver op først...

belv tidligere brugt til at trække 4 18"..

den skal koste 2200 kr
    (link fjernet)

• #19   28. dec 2008 nicky, springer man så ik højtalerne?

• #20   28. dec 2008 jo... hvis du skruer helt op kan det godt gå hen og blive et problem... men det kan du jo også bare lade være med.. smiley

• #21   28. dec 2008 nicky b.. ja kan jeg nok godt, men de fleste af mine gæster har dete med at ville skrue HELT op selvom det ik lyder godt

Kommentér på:
forstærker

Annonce