1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Søger Opstaldning Af Heste I Brøndby Søger Opstaldning Af Heste I Brøndby

Jeg søger Opstaldning i brøndby, lige nu leder jeg bare efter muligheder så hvis i kender nogle steder, så skriv evt gerne en hjemmeside på det.
Det skal gerne være et sted med Andre islændere, da jeg har 2 stk islændere og en Shetlænder, der mangler plads, og prisen Skal ikke være for høj, er ligeglad om det er privat sted eller hvordan, bare der er boks eller løsdrift og mine heste kan gå sammen..
Jeg skal nok selv sørge for kraftfoder, og mugning og sådan og evt også selv lukke på fold hvis de kommer i boks?
Det eneste krav jeg har er de kommer på fold mindst 10 - 12 timer om dagen hvis de står i boks da de står i løsdrift nu.
Jeg kan evt også hjælpe med at fodre og evt få det billigere for mine heste eller også hjælpe med mugning ind i mellem hvis det er.

Jeg er uddannet dyrepasser Har redet mange heste til, redet hingste, træning heste, og salgs heste, jeg har arbejdet på et islænder stutteri i 1½ år, regner med jeg skal tage A & B Instruktør uddannelsen inden for islænderheste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger Opstaldning Af Heste I Brøndby

Annonce