{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

laws j
laws j
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 88

Session {{forumTopicSubject}}

Hej for noget tid siden var jeg til session hvor jeg trak nr 4700 hvilket vil sige at jeg højst sandsynligt skal ind, men det er ikke helt sikkert.. jeg fik så afvide at jeg kunne gå ind på en hjemmeside og tjekke engang i januar om jeg skal ind. Og nu er det sådan at jeg har glemt den hjemmeside og så tænkte jeg det kunne være der var nogen af jer der kendte den smiley

Mvh Laws

Andre forumemner med "Session"
Session?
Hvad skal man lave til en Session?
Skrevet af: VESTEGNEN * - 25. maj 2009
Session
Andre der skal til session d 26 maj kl. 08:00? :)
Skrevet af: VESTEGNEN * - 9. maj 2009
Session.
Hvor lang tid tog det da i var til session?
Skrevet af: *S.O.F* ! - 20. jan 2009

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Session
  • #1   5. jan 2009 Det plejer man sgu da at få at vide når man er til session om det er frinummer eller ej....

• laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 88
    #2   5. jan 2009 altså numrene lyder 1-4000 er sikre på at komme ind. 4001-8000 måskenumre og 8001-45000 er frinummer. Jo tættere man er på 4000 jo større er risikoen for at komme ind. jeg trak lige over 4000 nemlig 4700 og fik afvide at sandsynligheden var stor og jeg kunne gå ind på en hjemmeside og tjekke hvilke numre der ikke er frinumre her i januar.

• #3   5. jan 2009 Ok... På den måde... Det er mange år siden jeg var til session, så kan ikke huske hvor nurmene de delte...:-D
    Trak selv frinummer, så det var en hurtig session...

• #4   5. jan 2009 du trak mit postnr, ergo du skal til afganistan imorgen.. ;P

men ja de laveste numre er ikke iblandt fri numre normalt.. tjek eventuelt den side

Kommentér på:
Session

Annonce