287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Fysik Fysik

Ja.. I dag, klokken 12:50 var jeg til fysik eksamen. Jeg trak emnet induktion, som jo egentligt er meget nemt. Men da jeg skulle til at komme igang, og da jeg fik nogle spørgsmål fra cencoren om hvad induktion egentligt var, kortsluttede jeg fuldstændigt.? Jeg vidste pludseligt ingenting overhovedet, og stod bare og håbede på min lærer ville hjælpe lidt på vej.. Det gjorde hun også, men lige meget hjalp det.. Var fuldstændig lost.. :S
Så fik kun 5 smiley æv æv..

Har i prøvet noget lignende? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fysik
  • #1   6. jun 2007 Havde du ikke notater omkring dig ? det jo sådan noget forberedelse til smiley

• #2   6. jun 2007 Ja, heldigvis kun 9.. smiley Man tager en spole, med en jernkerne og så køre man magneten op og ned, da vil der dannes vekselspænding - som afhænger af antal vingninger på spolen, magnetens størrelse og antal gange man hiver magneten op og ned i spolen osv ;O dette kaldes induktion.. smiley

• #3   6. jun 2007 M *
    Jo, alt hvad jeg skulle sige og gøre stod lige for næsen af mig, kunne bare overhovedet ikk tænke.. :S

• #4   6. jun 2007 Tændingen på knallert/scooter mener jeg kører med induktionsprincippet...

• #5   6. jun 2007 Det er sikkert korrekt smiley

• #6   6. jun 2007 puhh.. det var ikke godt så... du er for nervøs så,, ikk så godt, men meget normalt.. jeg ved ikk hvordan jeg kommer ind i det lokale til dansk mundtlig - godt nok på A-niveau på en gymnasiel udd. men alligevel.... xD

• #7   6. jun 2007 Det var også min første mundtlige eksamen, og er ikke specielt god til fysik i det hele taget.. Så måske er det derfor..

• #8   6. jun 2007 Hehe skal op til det i morgen faktisk !!!!!! jeg ved bare ikke hvornår (altså klokke tid) MEN jeg kender det godt ! jeg plejer at få 10 i engelsk og jeg snakker det virkelig godt !, men så engang da der kom en eller anden pige ind i klassen sad jeg og sagde vulapyk? fandme surt når man er god til det og har forberedt sig ! dårlig karma og jeg ved ikke hvad...

• #9   6. jun 2007 Lige præcis smiley

• #10   6. jun 2007 Arhhh mig og en gut har skrevet 6 siders notater =)
    Sååh vi har da forberedt os lidt ! men der er tre emner jeg hader ! vandkraft-kulhydrater-fedtstoffer DEM kunne jeg simpelthen blive sindssyge af.... Det er 3 ud af 9 og da jeg har en utrolig dårlig karma trækker jeg den jeg hader mest af de tre....

• #11   6. jun 2007 Jeg trak selvfølgelig også det emne jeg helst ikke ville op i! smiley Typisk..

• #12   6. jun 2007 Grrrr det er simpelthen frustrerende sådan noget !
    Jeg er sikker på jeg får kulhydrater.... wuhuuu har et forsøg til det og ellers skal jeg bare stå og glo og måske fedte lidt for sensor haha =)
    Hvad kunne du komme op i og hvad ville du helst op i?
    Jeg kan komme op i
    universet
    fedtstoffer
    kulhydrater
    Vandkraft
    Vindkraft
    Fotosyntese/forbrændning
    Kulkraftværker
    Atomkræftværker
    Atmosfæren

og jeg tror det var det...
    Jeg vil helst op i Kulkræftværker =) har nemlig lavet en for sjov fremlæggelse for klassen og det gik ret godt. Min lærer sagde at hvis jeg fremlagde som jeg havde gjort, og kunne redegøre for nogle isotoper og svenskernes kalk i sure søer, så kunne jeg få 10 og opefter =)))))

• #13   6. jun 2007 Kan sgu ikk huske det, min hjerne er stadigvæk koblet fra :S

• #14   6. jun 2007 Hahaha så er det da fedt nok =)
    Det er nu også rart at man bare kan glemme det hele i et stykke tid, hehe bare ikke til prøven !

• #15   6. jun 2007 ja. det var jeg osse oppe i. men jeg fik sku 8. meget tæt på et 9 tal

• #16   6. jun 2007 okay. det skal jeg næste torsdag...

min næste uge bliver et rent helvede..

mandag dansk eksamen

onsdag teori prøve

torsdag engelsk eksamen

• #17   6. jun 2007 jeg kom os op i induktion, gik os helt ned så fik un 7 smiley

• #18   6. jun 2007 og det værste er at jeg plejer at få 9-10 stykker i fysik smiley

• #19   6. jun 2007 Skal også op i engelsk mundtlig på mandag.. det blir' fedt.. sidste år fik jeg 9 fordi jeg snakkede formeget, og de synes ikk de fik lov til at sige noget...

så forventer en go' karakter iår xD

Kommentér på:
Fysik

Annonce