{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Til pigerne {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ville lige høre helt seriøst hvad man gør når man er pisse genert hvad angår at snakke med piger og jeg går faktisk aldrig i byen og har prøvet alle dating sider...

så hvordan får jeg mig en sød stille og rolig kæreste??

mvh Thomas.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til pigerne
  • #1   12. jan 2009 måske gennem venner, arbejde eller fritids interesser?

håber det lykkeds for dig

• #2   12. jan 2009 prøv diverse dating sider eventuelt ?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2007

#3   12. jan 2009 Tiger A har prøvet det men synes at tit så er folk pisse useriøse..

• #4   12. jan 2009 dating heh

• #5   12. jan 2009 se zuu love camp der gode fif smiley

• #6   12. jan 2009 Tiger A: Ikke for at blande mig men "og har prøvet alle dating sider" ? hmm den er virkelig svær at misforstå smiley

• #7   12. jan 2009 Rigtigt det som DEFEKTE siger.

Men lad være med at gå efter tøsernes billeder. Det er rigtig træls at de fleste går efter udseenet .

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
    #8   12. jan 2009 Hvis du går efter billederne så finder du jo aldrig en sød og stille og rolig kæreste.. De flotte piger er ofte de mest kællinge agtige der bare syntes det er sjovt at fucke rundt med en lidt for genert dreng og så bare droppe ham i sidste ende..

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2007

#9   12. jan 2009 har det på samme måde at det er ikke udsendet det kommer an på det er det indre....

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jun 2007

#10   12. jan 2009 men man kan da starte med nogle nye venner så bare tilføj mig på msn hehe....

thomas_harthimmer@hotmail.com

• #12   12. jan 2009 kunne ikke have sagt det bedre end DEFEKTE MOBILTELEFONER KØBES !

det var de gyldne guldkorn der blev smidt der smiley

og ja selvom man er genert kan man godt prøve på at være åben, men ja nettet er fyldt med folk der spiller op selvom de har kæreste på så man skal også træde varsomt.

datingsider kan være et hit...meeen også lige modsat.
    vil sige det er bedre med hobbysider/hobbyer
    går du til noget sport hvor der kommer nogle tøser?
    eller har du en hobby som feks biler...kan en side som bilgalelri og biltræf være et godt træk... selv om det stadig ik er så nemt når man er genert.

var også selv meget genert da jeg var yngre, synes jeg en fyr så det mindste sød ud gik jeg i en stor cirkel uden om og turde slet ik hverken at kigge eller snakke til/med ham.

Kommentér på:
Til pigerne

Annonce