{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Tus - Tegne ? :) {{forumTopicSubject}}

Har prøvet og lave overskriften nogenlunde, så den ligesom fortæller om hva' dette emne går ud på xD men det er nu det smiley

- Jeg kunne godt tænke mig en tus mere, har 2 nu, men en mere ville ikke skade efter min mening smiley Den skal være på min venstre overarm.. Prøver lige at forklare hvad det skal være, og så var det jeg tænkte om der var en herinde, som måske kunne tegne noget lign. eller i det hele taget en god tegner, herinde smiley

- Det skal være noget "gangster-style".. Noget med en mand, som sidder med sådan et nærmest "pokerfjæs" og med sort habit nærmest smiley og med 3 af sine fingre "fremme" (sådan et "yo"/"gangstertegn" eller hva man kalder det :D) på den ene hånd, den anden hånd skal "ligge" og på den hånd skulle der være en guldring, hvor man kan se "glimtet" fra den, i ved.. smiley
Og så skal han have sådan nogle gangster-sunglasses på smiley han skal have en SMULE "åben" mund, eller dvs. man skal ku' se lidt af hans tænder, (nærmest som et skævt smil, hvis i forstår) og hvor der så skal komme et "glimt" fra et af tænderne også smiley

er i nogenlunde med på, hvad jeg tænker på ? smiley

Og er der en som måske har lyst til at hjælpe mig med at lave sådan en, noget lign. ? smiley ville være en stor hjælp.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tus - Tegne ? :)
Kommentér på:
Tus - Tegne ? :)

Annonce