Tus - Tegne ? :) {{forumTopicSubject}}
Har prøvet og lave overskriften nogenlunde, så den ligesom fortæller om hva' dette emne går ud på xD men det er nu det
- Jeg kunne godt tænke mig en tus mere, har 2 nu, men en mere ville ikke skade efter min mening Den skal være på min venstre overarm.. Prøver lige at forklare hvad det skal være, og så var det jeg tænkte om der var en herinde, som måske kunne tegne noget lign. eller i det hele taget en god tegner, herinde
- Det skal være noget "gangster-style".. Noget med en mand, som sidder med sådan et nærmest "pokerfjæs" og med sort habit nærmest og med 3 af sine fingre "fremme" (sådan et "yo"/"gangstertegn" eller hva man kalder det :D) på den ene hånd, den anden hånd skal "ligge" og på den hånd skulle der være en guldring, hvor man kan se "glimtet" fra den, i ved..
Og så skal han have sådan nogle gangster-sunglasses på han skal have en SMULE "åben" mund, eller dvs. man skal ku' se lidt af hans tænder, (nærmest som et skævt smil, hvis i forstår) og hvor der så skal komme et "glimt" fra et af tænderne også
er i nogenlunde med på, hvad jeg tænker på ?
Og er der en som måske har lyst til at hjælpe mig med at lave sådan en, noget lign. ? ville være en stor hjælp..
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 161 Svar: 924
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 45 Emner: 154 Svar: 729
feb 2007
Hmm.. der var ikke lige sådan en ? men du er da pænt god til det der, det er ikke det da
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 995
feb 2007
Tus - Tegne ? :)