Er det svært at fatte?? {{forumTopicSubject}}
Er teksten her svær at forstå??
Jeg syntes selv jeg har skrevet klart og tydeligt i min tekst i min købsannonce at jeg ikke vil betale for en vare jeg ikke har set.. men aligevel har jeg stødt i nogle som efter ca 20 sms'er aligevel begynder med hvem der sender hver og hvornår der skal betales..
Jeg er ikk intraseret i om du syntes det er fair jeg først betaler når jeg har varen og beset den, det jeg er intraseret i er om min tekst er uforstålig eller hvad fanden der sker..
Jeg hader at spilde tid på unge børn der aftaler en masse men så åbenbart ikke må for deres forældre eller hvad fanden ved jeg..
Nå men her er et uddrag af teksten fra min anonce...:
vi snakker om prisen.. modtager kun spil med posten hvis du stoler nok på mig til jeg overføre penge når jeg har modtaget spillet, Vil se for risser osv.. ellers bor jeg nær viborg så vi ka mødes hvis det ikk er for langt væk, men bor du langtvæk skal du være forberedt på at sende på forhånd..
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.852
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 335
et hvert sted du handler på nettet, så betaler du jo ligesom før du får varen ??
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 39 Svar: 193
Det der irretere mig er at jeg skal bruge tid på folk der først skriver til mig og derefter ombestemmer sig efter alt er aftalt..
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.720
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
har oplevet det 2 gange
1 gang qxl og 1 gang herinde desværre
Er det svært at fatte??