624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Martin R
Martin R
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

Blev forfulgt af katte! Blev forfulgt af katte!

Har godt nok oplevet 2 mærkelige ting idag!

Her i formiddags var jeg ude og gå tur med mine nyindkøbte velourstøvler med velcro (kostede 1489 kr.) Jeg bevægede mig stille og roligt ned igennem et villakvartér med huen trukket godt ned om ørerne, da en mand pludselig råber til mig: "Hvornår fanden har du kysset med min datter din liderlige satan, hun er jo kun 14." Jeg råber tilbage at jeg ikke ved hvad han snakker om, men han havde allerede indhentet mig og angrebet mig med en pølsevender der havde hængt på hans frosne havegrill (Weber-grill tror jeg det var). Jeg undgår hans angreb og griber fat i hans arm, og forklarer ham at han bliver meldt til politiet. Jeg kalder ham et skideskur og skrider fra stedet med højt løftet pande.

Jeg går længere ned af gaden og bliver pludselig forfulgt af 9 katte. Jeg begynder at gå hurtigere, men kattene følger fortsat efter. Jeg tager en drastisk beslutning og hopper på bussen for at slippe af med dem. Jeg finder så ud af senere, at jeg ikke havde råd til at komme hjem igen, så jeg måtte spadsere 19 km.

Lortedag

Hilsen Rikki "Sælfangeren" Enevoldsen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev forfulgt af katte!
Kommentér på:
Blev forfulgt af katte!

Annonce