gør alt lovligt... {{forumTopicSubject}}
(For lige at klargøre, betyder det ikke at jeg synes alt skal være lovligt) Men for mig er så simpelt, at der slet ikke er nogen grund til at gøre ting ulovligt.. Med lidt sund fornuft og god tankegang ville der slet ikke være behov for lovgivningen.. En god barndom og gode omgivelser skulle næsten være standard for et barns opvækst og næste kærlighed til hinanden.. Men problemet er idag, at alt handler om fashion, "X-factor" og være med på moden... Hvad er der sket med den generation af mennesker, der sad i rundkreds om et blå, røg den fede og hyggede sig i hiandens fællesskab... Hvis vi alle skal have det godt, må vi tilbage til den plan...
Grunden til alt det lort:
Du bliver født, de forældre drikker og tager stoffer.. Du begynder i skole, du er anderledes.. De andre tager afstand.. Det bliver ved og ved.. du bliver mere ensom.. Du kommer også ud i misbrug.. Du er ikke så køn, og det bruger de mod dig.. De fleste idag dømmer på udssendet, og det er fandeme ikke fair.. For du har ikke kontrol og styr på dit udseende... det er noget du bliver født med... Jeg væmmes af de folk, der sidder og snakker grimt om dem, der ikke har den fordel.. Fatter ikke at de ikke tager sig i at snakke grimt om andre....
Jeg lever efter at acceptere folk på udssendet, men døm mer efter hvad de går ind for.. En pige, som kun går op i sig selv og tør ikke at være sig selv pga. hvad hendes veninder vil sige, har ikke en skid til overs for.... Men et menneske, som til formål har at gøre livet for andre bedre, og lever efter de dejlige "hippie" værdier, er et godt menneske i mine øjne...
Hvad mener I???
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 45 Svar: 72
dec 2008
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 770
Et samfund vil ALDRIG kunne fungere uden regler...
dec 2008
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.992
I teorien vil jeg give mads ret.
Liserie du ævler.
jan 2007
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 81
Hvis der ingen regler var i verden, så tror jeg hurtigt der ville komme nye. Måske ikke fra de samme personer, men der vil sikkert hurtigt samle sig store grupper, som vil diktere hvordan vi skal leve. Bander? Tidligere lovhåndhævere? Osv..
Jeg tror desuden at der ville komme mange ulykker. Eks. bilulykker. Og hvem skulle stoppe folk fra at tage lige præcis de ting fra andre, som de har lyst til. I din verden kan man jo bare tage og tage, og det eneste man kan gøre er selvjustits.
Uden love og regler, ville vi hurtigt ryge tilbage til en mere barbarisk tid.
Bare min mening.
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 59
der er brug for en fast bestemmelse på hvad der er i orden..
vi kan ikke lade det komme ned til hver enkelt borgers dømmekraft... det ville aldrig fungere.. det ville blive ragnarok.. desuden kan jeg lige sige at de fleste pedofile ikke er det fordi det noget de selv vælger , men fordi i deres sind er de aldrig kommet videre , og derfor får alle pedofile krav om at opsøge psykolog og blive behandlet for denne sygedom..
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 188 Svar: 2.239
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 113
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 506
Uden regler, ville der være anarki. Den stærkeste ville overleve. Så ville der netop SLET IKKE blive taget hensyn til dem som skiller sig ud. Deriblandt er du nok.
Uden regler ville den stærkeste overleve. Som følge af det, ville de svage blive til slave.
Det er da logisk tankegang at de stærke ville udnytte situationen markant og blive endnu mere grådige end de er i forvejen.
Pak du din hippie teori ned og kom ud af din hash rus og se virkeligheden i øjnene. De love og regler der er idag, har højst sansynligt gjort at du ikke lever under slaveri og anarki nu!!!!
jun 2007
jan 2007
Kunne ikke sige det bedre selv
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 298
jun 2007
det blev sagt af Kong Valdemar den 2. da han stadfestede Codex Holmiensis i 1241. (Aka. jyskelov)
Med Lov skal Land bygges, men vilde enhver nøjes med sit eget og lade andre nyde samme Ret, da behøvedes ingen Lov. Men ingen Lov er jævngod at følge som Sandheden, men hvor der er Tvivl om, hvad der er Sandhed, der skal Loven vise Sandheden.
det kunne ikke siges bedre..
jun 2007
jan 2007
Ja jeg ved da godt det ikke er dig der fandt på det. Pointen var god
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 21
dec 2008
jun 2007
har du set hvor mange alkoholikere vi har i danmark? netop nu ligger vi nr 1 i europa over hvor meget unge mennesker drikker.. forestil dig hvis vi introducerede et fint lille blandings misbrug af alkohol coke og hash ..
mads du er 17 år , om et par år bliver du klogere.. og så vil du se hvor fjollet dit forslag er..
jan 2007
Hvem skal fremstille det?? Og skal de gøre det uden bekostning??? Vil folk fra andre lande ikke prøve at få fat i det....
Og hvad med alle dem der tager skade, som skal behandles resten af livet på bekostning af det danske samfund???
gør alt lovligt...