622 visninger
|
Oprettet:
Børn på filippinerne {{forumTopicSubject}}
herfra morgen af sad jeg ved min computer og pladrede lidt i aviserne og så bagsiden af jyllandsposten fra sønda, altså idag.. Der sidder en lille pige, mens nogen andre børn i baggrunden lever efter værdifulde ting.. Det kan simpelthen ikke passe, at jeg kan sidde i et dejligt, varmt hus, spise min dejlige morgenmad og være sikker på at jeg har et sted at sove i nat, mens børn meget yngre end mig har sådan et liv og en meget usikker fremtid.. Der må gøres...
Nogen, der har tid og lyst til at organisere en gruppe på facebook eller andre steder, som kan samle penge ind til de børn...!!!!!
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 45 Svar: 72
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Lad os antage at i på en eller anden måde fik fat i nogle penge at donere. Hvordan ville i så sikre de nåede frem til rette modtager?
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
Det er da fint med alle de facebookgrupper der påståes at støtte det ene og det andet, men det er ikke bare sådan lige, at kanalisere pengene det rigtige sted hen, så jeg vil foreslå du søger efter en organisation der hjælper i det pågældende område og så donerer nogle tusinde kroner til dem istedet.
Børn på filippinerne