{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Børn på filippinerne {{forumTopicSubject}}

herfra morgen af sad jeg ved min computer og pladrede lidt i aviserne og så bagsiden af jyllandsposten fra sønda, altså idag.. Der sidder en lille pige, mens nogen andre børn i baggrunden lever efter værdifulde ting.. Det kan simpelthen ikke passe, at jeg kan sidde i et dejligt, varmt hus, spise min dejlige morgenmad og være sikker på at jeg har et sted at sove i nat, mens børn meget yngre end mig har sådan et liv og en meget usikker fremtid.. Der må gøres...

Nogen, der har tid og lyst til at organisere en gruppe på facebook eller andre steder, som kan samle penge ind til de børn...!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn på filippinerne
  • #1   19. apr 2009 Jeg tænker det er en super god ide, men hvorfor kan du ikke selv lave den gruppe?

• #2   19. apr 2009 hvorfor lave noget selv, når det er nemmer og mere dejlig at lave sammen med andre mennesker, som måske føler det samme som mig...

• #3   19. apr 2009 Hvordan mener du denne facebook gruppe kan gøre det bedre end de tusinder af forskellige nødhjælps organisationer der eksisterer?

Lad os antage at i på en eller anden måde fik fat i nogle penge at donere. Hvordan ville i så sikre de nåede frem til rette modtager?

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #4   19. apr 2009 Som Blackie E siger...støt de organisationer der allerede findes.
    Det er da fint med alle de facebookgrupper der påståes at støtte det ene og det andet, men det er ikke bare sådan lige, at kanalisere pengene det rigtige sted hen, så jeg vil foreslå du søger efter en organisation der hjælper i det pågældende område og så donerer nogle tusinde kroner til dem istedet.

Kommentér på:
Børn på filippinerne

Annonce