1.559 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Bandekrig, Invandre og Integration... Bandekrig, Invandre og Integration...
En ganske sigende og god artikel om problematikken... Især pointen fra Sverige er meget sigende om hvorfor der i DK er problemer med "forkert farvede" mennesker, eller er det danskernes holdning, frygt og fordomme, der er det reele problem?
http://politiken.dk/debat/kroniker/article663588.ece
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
mar 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 175
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.050
Har du læst artiklen? For dine udtalelser virker da en smule komiske i forhold til indholdet af den...
Skal vi bare sige at Sverige har problemer, men de er langt mindre, end i DK. Kender flere svenskere som griner hvergang de høre om DK og måden hvorpå man med had prøver at løse problemet...
nov 2007
Længere er den bare ikke. Hvis de havde holdt sig fra at danne deres egne grupper, så havde der måske (højst sandsynligt) været liidt mere fred i KBH ..
Fandeme godt man bor i Jylland
maj 2009
Øhhhh skal vi ik lige få noget på det rene. Jeg blander intet sammen, alt der er skrevet er en lille kort teaser til en artikel om de nævnte problemstillinger. At du så ud fra en overskrift kan konkludere noget er faktisk imponerende, men den må står for din egen regning!!!
Jeg ved ik hvordan du kan konkludere noget ud fra udtalelser, som jeg aldrig er kommet med. Men skal da gerne linke til en anden debat herinde, hvor du kan læse min holdning, for gider ik sidde og skrive den om og om igen.
Artiklen var bare ment som info til den almene dansker, så disse kunne se andet end "hetz" artikler eller klip med udlændinge...
nov 2007
maj 2009
Jeg kan slet ik følge din tankegang overhovedet... Overskriften dækker de 3 emner som artiklen beskæftiger sig med... Og jeg bestemmer ik hva tråden skal handle om, den blev bare smidt ud så folk har mulighed for at læse den. Så kommer der vel en dikussion ud af det senere hen, fremfor beskyldninger om alt muligt :S
Bandekrig, Invandre og Integration...