1.559 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bandekrig, Invandre og Integration... Bandekrig, Invandre og Integration...

En ganske sigende og god artikel om problematikken... Især pointen fra Sverige er meget sigende om hvorfor der i DK er problemer med "forkert farvede" mennesker, eller er det danskernes holdning, frygt og fordomme, der er det reele problem?

http://politiken.dk/debat/kroniker/article663588.ece

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandekrig, Invandre og Integration...
  • #1   6. sep 2009 Omg .. Den må jeg hellere læse færdig imorgen engang xO :s .. GGaaab .. mEn det lydeer da spændende ::)

• jimmy p
    jimmy p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 175
    #2   6. sep 2009 jønke er nok ikke lige den der skal udtale om hvordan de undertrygger børn og kvinder.. men det er jo bedre at lyde hellig end at fortælle at man selv er en afgørende factor i konflikten.

• #4   6. sep 2009 hans H
    Har du læst artiklen? For dine udtalelser virker da en smule komiske i forhold til indholdet af den...
    Skal vi bare sige at Sverige har problemer, men de er langt mindre, end i DK. Kender flere svenskere som griner hvergang de høre om DK og måden hvorpå man med had prøver at løse problemet...

• #5   6. sep 2009 Jeg er helt klart på Jønkes side !! Altså no shit, det var jo Rockerne der var her først og dem er der sku da aldrig nogen der har haft problemer med.. Man kan godt sidde ved siden a en Rocker i lufthavnen og drikke sin kaffe, det jo noget helt andet med de andre der.. De er jo bare hæmningsløse ? :S De kommer jo sån set bare for at spille smarte..
    Længere er den bare ikke. Hvis de havde holdt sig fra at danne deres egne grupper, så havde der måske (højst sandsynligt) været liidt mere fred i KBH ..

Fandeme godt man bor i Jylland smiley

• #6   6. sep 2009 hans H
    Øhhhh skal vi ik lige få noget på det rene. Jeg blander intet sammen, alt der er skrevet er en lille kort teaser til en artikel om de nævnte problemstillinger. At du så ud fra en overskrift kan konkludere noget er faktisk imponerende, men den må står for din egen regning!!!

Jeg ved ik hvordan du kan konkludere noget ud fra udtalelser, som jeg aldrig er kommet med. Men skal da gerne linke til en anden debat herinde, hvor du kan læse min holdning, for gider ik sidde og skrive den om og om igen.

Artiklen var bare ment som info til den almene dansker, så disse kunne se andet end "hetz" artikler eller klip med udlændinge...

• #7   6. sep 2009 Nina - Så har du tolket min kommentar lidt forkert smiley

• #8   7. sep 2009 hans H
    Jeg kan slet ik følge din tankegang overhovedet... Overskriften dækker de 3 emner som artiklen beskæftiger sig med... Og jeg bestemmer ik hva tråden skal handle om, den blev bare smidt ud så folk har mulighed for at læse den. Så kommer der vel en dikussion ud af det senere hen, fremfor beskyldninger om alt muligt :S

Kommentér på:
Bandekrig, Invandre og Integration...

Annonce