{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

politisk debat kom frisk :-) vækst {{forumTopicSubject}}

nu har jeg tænkt og tænkt. hvis nu det bliver de røde der kommer til magten, og de vil jo fremskynde en masse byggeprojektrer for at sætte gang i væksten. men kommer der så ikke bare flere polakker herop og snupper alle de håndværker jobs som bliver skabt?? óg så skaber det jo ikke en skid vækst. for de kan jo både få børnepenge til deres børn i polen osv når de arbejder i dk

hmm i mit hoved hænger det ikke sammen

hvad siger i der ude?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politisk debat kom frisk :-) vækst
  • #1   2. sep 2011 Er det den største bekymring at politikerne vil have flere polakker her til landet ? smiley

• #2   2. sep 2011 A - J

den forstår jeg ikke lige?

• #3   2. sep 2011 Dennis H

ja også det. men de vil jo gøre det for at få arbejdsløsheden ned. men jeg vil æde min gamle hat på at 50% af de håndværkere der vil komme i arbejde er østeuropæer

• #4   2. sep 2011 der kommer ikke mere arbejdskraft til danmark...

hvis rød blok kommer til magten (gud forbyde det) skal vi alle sammen jo arbejde 12 min mere... og får at vi kan gøre det skal der også være noget mere arbejde tilgængeligt... tror vidst de siger at hvis de offentligt ansatte arbejde det mere om ugen så bliver der 20-25000 ansatte som ikke har noget at lave...

• #7   2. sep 2011 Tja rød blok vil jo skabe flere arbejdspladser. Men vi skal også til at arbejde 12 min mere om dagen. Der er noget der ikke hænger sammen.

Så for hver 37 medarbejder man har vil man kunne fyre 1 og stadig få lavet det samme arbejde.

De tænker nogle gange med.... Ja ved ikke hva.

• #8   2. sep 2011 Det er da godt Socialdemokraterne ikke var på magten igennem krisen. Så havde vi stået på samme liste som Grækenland.

• #9   2. sep 2011 Både rød og blå blok er enige om at danskerne skal arbejde mere for at skabe vækst. Vi skal arbejde noget mere om ugen, og det skal vi egentlig ikke klage over, for vi er et af de lande i Europa, som har den laveste gennemsnitlige ugentlige arbejdstid. Vi har det godt. Rød og blå blok er så uenige om HVORDAN danskerne skal arbejde mere. Råd blok mener at vi skal tage kampen op her og nu, og blå blok mener, at efterlønnen skal reduceres, hvilket også på sigt vil få folk til at arbejde mere, fordi de arbejder til en højere alder. Jeg synes vi skal tyren ved hornene nu i stedet for at lade det gå ud over efterlønnen.

• #10   2. sep 2011 Christian. Hvis der var brug for ekstra arbejdskraft nu så havde virksomhederne ansat nogle flere.

Nu hvor alle så skal til at arbejde mere. Så kan det være virksomheden bliver nød til at fyre endnu flere arbejdere end de gør nu.

Har du set hvor mange der går konkurs her i tiden. Mange lever på grænsen. Bliver de tvunget til at betale deres medarbejder mere. Så er det jo åbentlyst man bliver nød til at fyre en medarbejder. Det skaber overhovedet ikke arbejdspladser.

Vi burde heller arbejde 12 min mindre. Også få ansat mange af de ledige der går rundt. De koster kassen.

• #11   2. sep 2011 Seriøst det skaber ik vækst bare fordi man fremrykker investeringerne! Det er som at pisse i bukserne. Det bliver dejlig varmt med det samme, men det bliver hurtigt koldt igen!

Og det er det, som S-SF-R-Ø vil gøre. Hullet senere hen bliver bare endnu større, fordi problemet ik bliver løst på en naturlig måde.

Kommentér på:
politisk debat kom frisk :-) vækst

Annonce