{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stemmer der mangler...
  • #1   16. sep 2011 LåååLÅLÅLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

• #2   16. sep 2011 Det håber jeg squ ik!

• #3   16. sep 2011 Det er de, eller er næsten 100 på at der går tre til rød og en til blå:-( lorte valg!!!

• #4   16. sep 2011 søren; lige mine ord, vi går på samme sti som grækenland nu!

• #5   16. sep 2011 Ja, og noget af det fornuftige som nu desværre glipper, var at DF ville have hvis USA og Grækenland skulle låne flere penge, så skulle vi have de VestIndiske øre i pant... Kunne være konge at få dem tilbage... (bare lige endnu en ting vi går glip af, ikke derfor jeg er træt af udfaldet) det er generelt den kommende økonomi, jeg ikke kan se hvordan de vil have til at hænge sammen...

• #6   16. sep 2011 jeg læste også et sted at topskatten bliver hævet til 70% ?

• #8   16. sep 2011 ja for så flytter de jo ikke bare fra danmark og tager alle deres arbejdspladser med sig... deraf så mister vi arbejdspladser og staten mister skattekroner, for så at få penge til alle deres valgløfter hæver de skatten endnu mere og så kører bussen i ring...

kan virkelig ikke forstå at folk ikke kan se det fornuftige i at holde de rige og deres virksomheder i danmark ved at holde sig fra at beskatte dem i hoved og røv...

• #9   16. sep 2011 casper J

Ligepræcis!

Det her kommer næsten med sikkerhed til at betyde at større virksomheder nu outsourcer deres arbejdskraft til indien og andre lande = arbejdsløsheden stiger i DK..

• #10   16. sep 2011 og samtidig med at vi allesammen skal arbejde en time mere om ugen så kan arbejdsløsheden rigtig komme op når det er at der ikke er arbejde nok til det heller...

• #12   16. sep 2011 Lemminger

vi betaler jeg ved satme ikke hvor meget i skat, og det hele er jo lort?

man får ikke en skid ud af pengene, de ekstra skatte penge som de vil have går de jo bare ud og køber nye biler for.

sygehusene rundt omkring lukker sgu også snart, og så alle de udelændinge der, de overtager sgu danmark og deres arbejdspladser

• #13   16. sep 2011 Martin S:

nu klapper du lige hesten en gang...

ja vi betaler meget i skat og det gør vi også af en grund og i mine øjne bliver det brugt til at holde hånd om vores samfund og de svageste heri...

og kan også godt se fornuften i at vi skal betale til de svageste.. men det nytter bare ikke noget hvis økonomien falder sammen på grund af et overforbrug...

men som Lemminger siger...
    så har vi tabt og vi må acceptere at Helle nu en gang er blevet statsminister.. så må vi se om det holder og hvor længe det holder... smiley

• Julie H
    Julie H Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #15   16. sep 2011 Så flyt dog, hvis der er nogen problemer med Helle ..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 94
    #16   16. sep 2011 Jer der synes at folk der tjener flere penge, skal betale mere, I er sgu da fuldstændigt retarderede!! Det er da direkte uretfærdigt at man skal betale procentuelt mere i skat, fordi man har taget en lang uddannelse, og har kæmpet for at få et godt job! Man betaler jo automatisk MERE i kroner og øre hvis alle har den samme procentsats!!

Det er LATTERLIGT at straffe folk, der rent faktisk har nogle ambitioner, og tjener nogle penge til landet, med en højere skat end alle de andre. Sådan noget pis!

• #17   16. sep 2011 Carsten K: Der skal bruges en masse penge og dem der tjener mest har bedst råd til at betale de største beløb. Jeg synes sgu det er fair, vi må alle spæde til.

• #18   16. sep 2011 Prøv dog at give det en chance!!

• #20   16. sep 2011 Jules:
    ja det bliver vi jo desværre nød til...

• #22   16. sep 2011 Ej, men jeg er altså sikker på det hele skal ordne sig!

Alle var også imod Anders Fogh-Rasmussen men alle accepterede ham da på sigt!

Jeg tror på Helle!!

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#23   16. sep 2011 Det er lige netop det jeg mener, hvorfor skal man gøre noget ekstra ud af sit liv, hvis belønningen er, at staten tager flere af ens penge end alle de andre?

Ved at gøre dette, så skræmmer man dem, der rent faktisk tjener nogle betydelige beløber til Danmark væk..

Og desuden, så betaler man jo automatisk flere penge end de andre, hvis procentsatsen er den samme.

• #25   16. sep 2011 JULIE H. Så dum en bemærkning
    Julie H Skrevet: 16-09-2011 09:44:47
    Så flyt dog, hvis der er nogen problemer med Helle ..

kom lige ud af børnehaven

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#26   16. sep 2011 Haha, det havde jeg slet ikke set.. Julie H, prøv dog at tage dig sammen, vi prøver at have en normal debat omkring et ret så væsentligt emne, og så siger du sådan noget barnligt pladder.. Ved godt at jeg er på BaBoom, og det er hvad jeg kan forvente, men helt ærligt..

• Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    nov 2010

#28   16. sep 2011 Lemminger, der er da også masser af folk fra rød blok der opfører sig fjollet, men det kan jeg da ikke bruge som argument i denne situation..? Det at nogle andre har lavet sådan en gruppe, har da intet med mig, eller Kim at gøre. Jeg er ikke medlem af en sådan gruppe, så forstår ikke helt hvordan det har nogen som helst relevans for mig, Kim og Julies diskussion.

• Martin k
    Martin k Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 120
    #29   16. sep 2011 casper J så skulle du nok havde haft stemt på de radikale smiley :) da de netop syntes godt om vk finanspolitik på nogle punkter og det samme hos s-sf også på nogle punkter. og de går meget mere ind for at hjælpe de svageste og vores børn (det er jo skolelærer partiet) smiley
    Helle kommer helt sikkert til at sluge nogle kameler især nu da sf er mindre end de radikale. og Helle er villig til at forhandle også med venstre smiley i modsætningen til pia pip hun tænker kun blok politik og prøver at lovgive sig ud af sociale problemer det hjælper ikke lille pia!

Kommentér på:
Stemmer der mangler...

Annonce