Elgiganten- Defekt anlæg, som er udgået fra marked Elgiganten- Defekt anlæg, som er udgået fra marked
Hej folkens, jeg sidder lidt her og undre mig over om jeg burde havde skabt mig fuldstændig før i dag, eller om det var efter bogen.
Hele situationen starter med at jeg køber mig et surround system til min computer(Logitech z 5500) i elgiganten sidste år.Det er så veldig fint, spiller kanont osv. men så pludselig for her for en uge siden virker det ikke mere, jeg aflevere det så i Elgiganten før i dag, og får så med det samme at vide at jeg kan henvende mig i butikken og jeg så kan finde mig noget nyt.
Jeg ville jo så aller helst have noget tilsvarende, men det sæt jeg købte er så udgået fra markedet, men de viser mig så afløsernen, men der skal jeg så bare selv betalt en difference på 1000kr, det takker jeg så nej til i første omgang og får et til godebevis.
Så kommer mit spørgsmål, kunne jeg have gjort krav på det andet som erstatning for det nuværende som gik i stykker, uden at jeg skulle betale ekstra?
Og burde jeg ikke kunne få mine penge tilbage i stedet for at "nøjes" med et tilgode bevis?
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 32 Svar: 366
du kan læse og dine rettigheder der inde.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 707
Jeg skabte mig netop ikke, fordi jeg ikke ved hvad mine rettigheder er..
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.398
Køb en tryghedsaftale næste gang, den koster typisk 499 på sådan en vare.
Ellers så tegn en udvidet elektronik forsikring derhjemme
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.398
Så havde han fået den NYE uden merberegning
det står trygt og fast i vores folder.
Ud over det så dækker den faktisk også alt tilbehør der ligger i sådan en kasse, dvs, hvis hans remote var gået ville den blive dækket op til 3 gange
Elgiganten- Defekt anlæg, som er udgået fra marked