{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Bare en pauseklovn {{forumTopicSubject}}

Den kontroversielle digter og folketingskandidat er igen ude med riven. Denne gang går det ud over Alex Ahrendtsen på Facebook.

Digteren Yahya Hassan er ikke begyndt at pakke sine hårde ord ind i vat, selv om han nu stiller op til folketingsvalget for Nationalpartiet, hvis partiet formår at samle nok vælgererklæringer til at stille op.

I en video, lagt op på Facebook 30. april, omtaler han kulturordfører og børne- og undervisningsordfører for Dansk Folkeparti Alex Ahrendtsen, der er valgt på Fyn. Her kalder han Ahrendtsens latter, som noget, "der får zoologer til at tænke på en liderlig, rabiesramt hyæne i løbetid."

Den omtalte latter kommer ifølge Yahya Hassan som reaktion på en hyldest til nye tegninger fra den svenske Muhammed-tegner Lars Wilks. Men hverken de nye tegninger eller det citat, som læses op, har hold i virkeligheden.
Ikke første gang

Det er ikke første gang, Yahya Hassan benytter sig af den kunstneriske frihed i sin omtale af politikere. Den 19-årige aarhusianer har tidligere blandt andet skrevet, at værdiordfører Pia Kjærsgaard har givet ham oralsex, og at i et interview på DR Deadline beskyldt DF-næstformand Søren Espersen for at have været nazist.

Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Yahya Hassan eller hans partiorganisation.

Men trods den farverige beskrivelse af hans latter, slår Alex Ahrendtsen den straks op, da han hører om Yahya Hassans video.

http://www.fyens.dk/indland/Se-videoen-Yahya-Hassan-kalder-fynsk-DFer-for-liderlig-rabiesramt-hyaene/artikel/2706601

Og hvad skal vi så mene ?? - Jeg mener, at han er med til, at vi tager endnu mere afstand, der er der ikke nogen muslimer med ære og respekt for sig selv, der kan tage denne idiot alvorligt !!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare en pauseklovn
  • #1   5. maj 2015 Selv lyder og ligner han en hjerneskadet chimpanse.

Han kan kun snakke om pik og patter, hans sprog er så vulgært, at det er ufatteligt noget parti kan rumme ham, hvis man da mener Nationalpartiet er et parti.

• #2   5. maj 2015 Nu har vi jo også haft en del etniske kunstnere som kun snakker pik og patter, men man skal ikke bruge det at være kunstner som et sværdslag til at gøre hvad som helt.

Ingen gider høre den form for ord i folketinget selv om ens ærlige mening er velkommen så er det mange gange det ikke ens eget men mere hvad vælgere vil høre.

• #3   5. maj 2015 Ja, jeg kan nu også godt se noget, som ligner, Alan. Men jeg tror nu heller ikke, at vi skal være så bange, for hvem ville stemme på den nar.

• #5   6. maj 2015 Det har du ret i, Peter, og jeg synes heller ikke den anden fra Nationalpartiet, kan ikke i skrivende stund huske hans navn, er særlig tiltalende, men et spændende FV venter os smiley

• #6   11. maj 2015 Mens vi venter på FV - så vil mange af indvandrene nok stemme på Nationalpartiet og alle danskere der synes, de skal have magt.

Og hvor kommer disse stemmer så fra ?? - RV S SF og måske Ø

• #8   11. maj 2015 Peter.

Det har du sikkert ret i, men det er en øjenåbner.

Når indvandrerne en dag får lavet et seriøst parti, og de alle slår sig sammen om det, får vi et kæmpe parti, der kun vil vokse og vokse.

• #9   11. maj 2015 Ja, men det er så det, vi skal stå sammen om, vi tilhører en stor generation, så det skulle vel ikke være noget problem, men det er vigtigt, at sætte sit kryds det rigtige sted og ikke spilde sin stemme på et lille parti, der alligevel ikke har nogen indflydelse.

Eksempel kunne være Alternative ctr S - hvad skal vi må de små partier, der kan ødelægge mere end de kan gavne ...

• #10   11. maj 2015 Libbie.

Mit problem er meget enkelt, jeg kan ikke fordrage nogen af partierne.

Da jeg var ung, var jeg venstreorienteret, det er jeg ikke specielt mere, med deres blødsødne indvandrerpolitik.
    Højreorienteret?........Jamen er det ikke for tyndt at stemme på et parti, pga. indvandringen?
    Jeg ved det sgu ikke......

Så de sidste mange gange har jeg slet ikke stemt.

• #11   11. maj 2015 Nej, Alan, det må du love mig, at du gør denne her gang, vi kan ikke ligge på sofaen og brokke os, hvis vi ikke stemme.

Og jo, selvfølgelig nytte det at stemme, må jeg stemme for dig ... smiley

• #12   11. maj 2015 Libbie.

Gerne skatter. smiley

For mange år siden fik jeg to stemmesedler.... Hæ hæ....

• #13   11. maj 2015 Det skal du benytte dig af, uhmm ..., jeg får kun tilsendt et smiley

• #14   11. maj 2015 Libbie.

Det var skam da jeg var ovre at stemme, de sad klistrede sammen.

Deux points goes to PeeBass!!!

• #15   11. maj 2015 Forkert stavet, der står vis noget med pis "Pee". smiley

• #16   11. maj 2015 Nå, var der kalkérpapir imellem, det gør da ikke noget, nu hvor du sætter dit kryds det rigtige sted ... smiley smiley smiley

• #17   11. maj 2015 Libbie.

Det er bare svært, jeg har ikke glemt Løkkes idiotiske skattelettelser på 100 mia.

Der var ingen der havde større glæde af dem.

De rige havde i forvejen hvad de skulle bruge, og de mindre rige kunne købe en kasse bajer..... Ærlig talt, de penge kunne være brugt bedre.

• #18   11. maj 2015 Ja, men der er noget bedre at stemme på end andet.

Jeg ved godt, at jeg er i et åbent Forum nu, men jeg er ikke i tvivl om, hvor jeg vil sætte mit kryds, det samme sted som sidst smiley

Kommentér på:
Bare en pauseklovn

Annonce