1.335 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Valg i min bare..... Valg i min bare.....

Jeg starter med et langstrakt gaaaaaaab!

Nu skal vi til det igen, vi skal se en flok lusepustere love guld og grønne skove, for efter valget at få et akut anfald af demens.

Taburet klæbere vil næsten love dig gratis blowjobs for et kryds på stemmesedlen og levebrødspolitikerne vil danse Fandango på gader og stræder de næste 3 uger.

Dansk folkeparti deler flæskesvær ud, som sædvanlig.
Halle Thorning deler roser ud, som sædvanlig, og Johanne Smith Nielsen har besat Nørrebrogades lygtepæle med sit smukke ansigt, med rubinrøde læber og øjne så smukke som krystalblå skovsøer, men det er som om der er noget der mangler, måske er det som min souschef på fritidshjemmet engang fortalte mig, at en kvinde tager sig bedst ud med en pik i munden, men det har de nok ikke tænkt over hos enhedslisten.

Alternativets valgplakater er grønne, smart eller ej, de kan ses på afstand, og man er ikke i tvivl om det er dem, om end de alle sammen ligner hulken, kan være det er symbolik, at de ender med at hulke.

I stedet for at hænge i lygtepælene, burde de alle hænge i gode danske træer, med et solidt randersreb om halsen, politikere giver mig kvalme og jeg er led og ked af den flok banditter der sidder i folketinget, og den håndfuld nye politikere der kommer ind, er med garanti ikke bedre.

Vi lider om ikke i stilhed de næste 3 uger, så lider vi, og hvem der end vinder, så vil den ene halvdel af landets befolkning være dybt utilfredse.

Jeg ønsker Jer ikke et godt valg, for jeg er pisse ligeglad, øv øv øv!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg i min bare.....
  • #3   27. maj 2015 Nydelig røv. smiley smiley

• #4   27. maj 2015 nååårh, jeg troede ellers at du var ude at hænge valgplakater op smiley smiley smiley

• #6   27. maj 2015 desværre, jeg stiller ikke op til FV, men vi ku godt lave nogle sjove plakatter til vores yndlingspolitikere!

• #9   28. maj 2015 Alan, hvis politikerne giver dig kvalme, så må du have initiativ nok til at skabe dit eget parti, du har nogle gode holdninger, men du må love mig, at du går hen og stemmer, det er en borgerpligt, tænk på de lande, hvor det ikke er muligt, det kommende valg er vigtigt, knald eller fald til hovedpersonerne.

• #10   28. maj 2015 Libbie.

Næh, det er min ret at stemme, men det er også min ret at lade være, det er ingen borgerpligt.

• #11   28. maj 2015 Ja, nogle pointer har du helt sikkert. Især denne:
    "Nu skal vi til det igen, vi skal se en flok lusepustere love guld og grønne skove, for efter valget at få et akut anfald af demens. "

Det er forfærdeligt at skulle opleve. Så jeg er glad for at jeg denne gang har fulgt mere med i de senere år, og allerede har truffet mit valg, og derfor overhovedet ikke har tænkt mig at følge med i valgkampagnen.

• #13   29. maj 2015 Det er jeg slet ikke enig i, at en valgkampagne ikke har nogen betydning, selv de gamle garvede kan flytte stemmer ved valgkampagne, det ses hver gang, hvor der roteres og så kommer der selvfølgelig også nye stemmer til.

• #15   29. maj 2015 Jeg forholder mig bare til, hvad der bliver oplyst.

Kommentér på:
Valg i min bare.....

Annonce