Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stem på ny alliance (:
  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 81
    #1   7. nov 2007 øøh neej

• #2   7. nov 2007 nope

• Flopstar .
    Flopstar . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 118
    #3   7. nov 2007 nej de vil ha afgiften, forskring osv op på bil for unge... så nej tak!

• #4   7. nov 2007 flopstar - de vil have skatten ned på biler.
    det vil de fordi det er urealistisk dyrt at købe biler i dk.
    derfor køre alle rundt i rådne biler der forurener meget.
    det skal blive billigere at KØBE bil, men ikke at have den.
    jo mere du bruger din bil jo dyrere vil det blive. en slags km penge. sådan lyder deres politik på det område..

• #5   7. nov 2007 Newholland - der er ret stor sansynlighed for de kommer ind heldigvis. og hvad mener du med hold dk ren?

• Flopstar .
    Flopstar . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 118
    #6   7. nov 2007 ja og unge kører meget og tit i ældre biler der kører kort på literen = DET BLIVER DYRER end det allerede er...

• #7   7. nov 2007 nej for de unge får netop råd til at købe de nye biler der ik forurener særlig meget?
    de køre jo netop rundt i de ældre der sluger benzin nu, fordi det er så pisse dyrt at købe en så det får de ik råd til før om 50 år.. det bliver billigere og bedre for miljøet ! : )

• #8   7. nov 2007 Nej,stemmer satme ikke på ny alliance...Det bliver DF

• #9   7. nov 2007 de kan da umuligt gøre noget godt for unge mennesker, dyre forsikring, dyre at køre, og så syntes de jo at unge mennesker er psykisk syge

• #10   7. nov 2007 flemming - hvad stemmer du selv på?

• #11   7. nov 2007 newholland, se det er jo racisme ! smiley

• #13   7. nov 2007 pia er den største racist der findes smiley

• #15   7. nov 2007 NA så har dk en chance. med en VKYR regering så køre det smiley

ja fordi hun vil have den endnu strammere. hun udtaler sig jo på en meget uhumsk måde om invandrende !

• #18   7. nov 2007 osten du sviner bare men har ingen holdninger eller kommentare til hvorfor det andet er godt?

• #19   7. nov 2007 Det er da DF der skal ind, og ud med indvandrene... er ikke racist, men vi tager ALT for godt i mod dem og hvad gør de så ved det? Ødelægger DK med kriminalitet... og desuden så stemmer hun osse for et dyre politi, lige hvad vi mangler i DK smiley

• #21   7. nov 2007 osten - nej desværre..

• #24   7. nov 2007 jacob - det e rjo sandt det han siger smiley
    jeg er kun 17 ja ?
    hvad betyder det?

• #26   7. nov 2007 Fik mit valgkort i går, men stemmer dog nok blankt og lader resten af DK stemme for mig... Synes vi er i rimelig overtal mod NA lige pt smiley

• #27   7. nov 2007 silas ny alliance siger en masse osv osv, men det er et nyt parti forvirringen er stor, deres valgløfter flyver rundt, vil du have sån et forvirret parti til at styrer landet pga biler.. ?

• #30   7. nov 2007 patrick - hvad er det konkret de ikke har styr på lad mig høre?

• *SloT* -
    *SloT* - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
    #31   7. nov 2007 Skal sagtme ikke stemme på lugte Naser. Synes det er et medieopblæst lorte parti, der ikke har nogle reelle holdninger, fx det med de tager kendte ind i partiet.. suk suk suk..

• #32   7. nov 2007 kan da være glad for at mange af mine venner stemmer y så i det mindste smiley

• #33   7. nov 2007 Har ikke sat mig ind i de forskellige partier, så aner ikke hvad de forskellige vil gøre for DK, men et er sikkert det bliver ikke NA.. det skal sku være danskere der skal side ved magten smiley

• #34   7. nov 2007 PIA UD AF FOLKETINGET!!!!

Helt ærligt, hvad skal vi med sådan en racistisk sa... i folketinget?? Der er åbenbart mange der er enige med hende herinde, men de er åbenbart selv ligeså snævertsynede.... TRIST... Prøv lige at vende den om:
    "1 dansker myrder 1 udlænding = Han har nok et psykisk problem, lad ham snakke med en psykolog...
    "1 udlænding myrder dansker = ALLE udlændinge er mordere, og ALLE er bare totalt terrorister... UD MED DEM)... MAN kan jo ikke tænke sådan? Man kan sgu ikke dømme alle over en kam!!!!

Nej jeg tror ikke Ny alliance er helt tosset... selvom de ikke får mit kryds!

• #35   7. nov 2007 morten - helt enig .

• #36   7. nov 2007 1 dansker banker udlænding = Nå ja, sådan er det jo nogengange

1 udlænding banker dansker = Forbandede sv.. ALLE er bare så voldelige. UD med alle...

Nej vel?

Brug jeres små hoveder...

Håber aldrig for jer at i bliver nødsaget til at flytte/flygte til et andet land, for så får i det da hårdt... eller jo, DET HÅBER JEG

• *SloT* -
    *SloT* - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
    #38   7. nov 2007 Morten P: det er jo ikke 1 udlænding der myrder 1 dansker, og 1 dansker der myrder en udlændinge. Det er nemmere 500 udlændinge der myrder 500 danskere, og 1 dansker der myrder 1 udlændingen. Bare kig på fx overfalds statestikkerne!

• #39   7. nov 2007 Jeg citerer bare folks tanker smiley og JO, det er det mange folk desværre tænker!!!!

• #40   7. nov 2007 3.2 Regler om indhold der postes i grupper
    Det er et ufravigeligt krav at alle grupper skal overholde de af BaBoom.dk fastsatte nærværende brugerbetingelser, hvilket kort vil sige:

1. Ordentlig opførsel generelt!
    2. Kommercielle indlæg er ikke tilladt!
    3. Reklamer for andre hjemmesider er ikke tilladt!
    4. Ingen racistiske eller på anden måde stødende indlæg/kommentarer!

Dette gælder også i Forum :o) !

• #41   7. nov 2007 Casanov A > Har du selv kigget på statistikkerne? eller dømmer du ud fra medierne? for straks det er en udlænding, er det jo en KÆMPE historie!!!

• #43   7. nov 2007 Det er jeg glad for at høre smiley

• #44   7. nov 2007 Silas : Ja racisme og hvad så ? lever vi i et land nu hvor vi ikke engang må være ærlige og ha vores egne holdninger og meninger, men skal være styret af hvad alle andre mennesker syntes ?

Morten P :

Dansker myrder udlænding = Shit happents, han havde nok fortjent det

Udlændning myrder dansker = Det er ikke kun sket en enkelt gange, men efterhånden rigtig mange gange.. så måske er det ikke forkert og redde alle over en kam..

• #46   7. nov 2007 Christian, det var lige præcis dine tanker jeg citerede ovenfor!!!!

Føler med dig. Trist at være så snæversynet!

• #49   7. nov 2007 Osten.. .

Ytringsfriheden gælder altså ikke heeelt sådan herinde venner .
    Ja der er kommet racistiske udtalelser .

• #51   7. nov 2007 nej tak
    de kan ikke engang redegøre for hvad deres politik er.!"
    de siger noget forskeliigt alle sammen

• #52   7. nov 2007 Flemming A > Der er vi helt enige!!!

Hvis de opfører sig ordentligt, er de MEGET velkomne mener jeg. Jeg kender flere udlændinge, og det er ikke alle som laver "ulykker", selvom mange i dette indlæg tror det...

Men dem som laver ulykker de skal bare ud, der er jeg enig!!!

Og ja, straffen i DK for kriminalitet generelt er ALT for lav!

• #55   7. nov 2007 Det giver nok en frysning, men det er jeg efterhånden temmelig vant til.. men helt seriøst.. det kan godt være de vil holde alle gallerierne fri for racisme m.m men folk skal også tænke lidt over tingene.. dansker skriver fucking perker i forum og bliver frosset, perker skriver fucking dansker i forum og der bliver ikke sagt en skid..

Vi har givet dem SÅ meget og ALLIGEVEL kan de ikke indfinde sig med vores kultur og den slags med man ikke bare voldtager og slår ihjel som det passer en fordi kranen siger de kan få 21 jomfruer for det.. det var da jordens sygeste tankegang.. ergo skal der stemmes DF.. når alle så er røget ud kan DK vise at vi ikke finder os i den slags, og bagefter kan de jo tænke lidt over om de vil forsøge om komme tilbage og opføre sig ordentligt..

• #56   7. nov 2007 Morten P, jo kender mange indvandrere som er fine nok, men jeg kender endnu flere som burde straffes og sendes videre til deres hjemland, så synes du skal åbne øjnene op og se virkeligheden... de fleste kommer til DK for at tage vores penge og begå kriminalitet, og dem som ikke gider lære dansk, ud med dem osse

• #57   7. nov 2007 Altid noget at de fleste herinde ikke har stemmeret, for så ville DF komme til roret. Jeres holdninger er jo komplet sindsyge og latterlige og i har intet at ha' det i. Eller jo, i er måske blevet truet af en gruppe indvandrere, men er vi alle ikke blevet det ?

Og så er der en som siger at ny alliance er uerfarne, Naser Khader har jo heller ikke været i politik SÆRLIG længe.. eller.
    Deres politik er god, god idé med at sænke priser på biler og indføre km penge istedet, ENDELIG nogle som tager initiativ til at ændre på danmarks fucked up afgiftssystem.

Mig selv, ja jeg stemmer Ny alliance eller venstre. Aldrig om jeg vil stemme rødt, og aldrig om jeg vil stemme DF.

• #58   7. nov 2007 John du skrev jo selv lige det vi snakker om "har alle ikke været truet af perkere" Jo og hvorfor tror du ikke vi vil have dem ud?

• #59   7. nov 2007 Morten p, lad være med selv at sætte alle over en kam, du har ingen ret til at citere andres tanker, da du ikke er tankelæser, hvis nogen danskere uanset om de er fremmedelskere eller racister vælger at flytte til et af de pågældende lande hvor vores indvandring kommer fra, vil vi sq alle blive behandlet af h til i forhold til hvordan de har det her.
    Ps. jeg er ikke racist, jeg er realist

• #60   7. nov 2007 It's just me > Eller også skulle du åbne øjnene, og lære at leve med at sådan er verden nu engang skruet sammen...

Og nej, det er ikke de fleste som kommer for at nasse og begå kriminalitet, men jo, de findes og det er ikke fair. ud med dem!!!

• #61   7. nov 2007 stemmer på K

• #62   7. nov 2007 Gider ikke leve med indvandrere hvor jeg kan blive slået ihjel hvert øjeblik... de tror jo de ejer dk og har ret til at slå ihjel som det passer dem som i deres hjem land :S

• #63   7. nov 2007 Morten j > Nej, jeg er ikke på din alder!!! GROW UP!

• #65   7. nov 2007 Ved snart ikke om jeg skal grine eller græde over det i skriver! Håber i lever et godt liv inden i jeres egne små hoveder!!!

Over and out. Roger and whittaker

• #66   7. nov 2007 Hvis de små unger som Morten P kunne bestemme over DK, vil der ikke været noget som hed danmark mere....

• #67   7. nov 2007 0 -1 til Nassar

• #68   7. nov 2007 Og det gør du heldigvis heller ikke smiley

• #69   7. nov 2007 It's Just Me? > nej jeg skrev ikke: "har alle ikke været truet af perkere". jeg skrev: "i er måske blevet truet af en gruppe indvandrere"

Der er en forskel ! Men det sjove er så at de bander der nu render rundt og laver ballade er en lille procent og sikkert tæt på at være en promille af indvandrere som befinder sig her i landet.
    Jeg er selvfølgelig også selv imod dem som laver ballade, og dem som sidder hjemme og er på bistand, men det er ikke DF man skal stemme på for at ændre på det. Det er ligesom for sent, vi bad selv om arbejdskraft dengang din far var en ung knøs. Der skal ændres på den måde om hvor let det er at komme på overførselsindkomst, for har de ingen penge kan de ikke bo her, og så bliver de nødt til at arbejde og bliver højst sandsynlig bedre integreret..

hvis vi fik en regering med ny alliance (eller radikale venstre selvom de ikke vil), venstre og konservative. Ville være en noget bedre regering end Pia K den skabs hitler

• #70   7. nov 2007 men jeg kan være en del af den, hvor du først skal vente 10 år på at stemme endnu haha

• #71   7. nov 2007 morten p du havde trukket dig, det er barnligt at komme med små bemærkninger bagefter ;-()

• #72   7. nov 2007 Du skrev " eller jo, i er måske blevet truet af en gruppe indvandrere, MEN ER VI ALLE IKKE BLEVET DET?"

Så kom igen...

• #74   7. nov 2007 It's Just Me? >> det var sådan set forskellen på invandrere og perkere jeg mente, men du er åbenbart så fjern at du ikke kan se at det var det jeg mente.

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Svar: 93
    #76   7. nov 2007 Det bliver DF igen igen.

• #77   7. nov 2007 så vidt jeg kan se har jeg flertallet med mig, så du er stemt ud farvel hahaha

• #78   7. nov 2007 også svært at få flertal når baboom er indbegrebet af racister som absolut fatter ingenting.

• #80   7. nov 2007 nu har jeg skimmet tråden igennem, og de fleste af dem som stemmer DF har en kommentar ala. "vi skal have et rent danmark", eller "ud med de svin" agtigt. ja hvis det ikke er racistisk så ved jeg nu ikke.

• #81   7. nov 2007 Vi er ikke racister, vi ser bare på statestikkerne, som pia sikkert ville have sagt osse smiley

• #82   7. nov 2007 jeg stemmer også på pia og jeg har endda venner der er muslimer, prøv du at fortælle dem at du syntes at jeg er racist

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

#84   7. nov 2007 Det er et meget godt udtryk for snæversynethed og uvidenhed, når man kommer med et sådan udbrud. Alle der stemmer DF, er racister.... Haha, den var go´!

• #85   7. nov 2007 det er jo bare sjovt.. For hvis det ikke havde været for indvandrerne som kom herop dengang danmark tiggede og bad om arbejdskraft, så havde Danmark sq nok ikke været så langt fremme som vi er idag. Og prøv nu at forstå at man "bare" smider folk ud som har boet her i jeg ved ikke hvormange år. Man vender situationen og får dem i arbejde, det er jo en kendsgerning at danmark mangler arbejdskraft...igen....

• #87   7. nov 2007 lige så meget som det er en kendsgerning at det ikke er den målgruppe som du nævner der skulle tage de jobs. det er deres efterkommere men gør de det

• #88   7. nov 2007 Osten.. Ja men det er jo så dem man skal få i arbejde. Du kan jo ikke sende anden eller måske endda tredje generations indvandrer "hjem". Jovist han far eller farfar blev født i et andet land, men det gør jo ikke det land til drengens hjemland.

Jeg ville da ihvertfald føle mig rimelig trådt på hvis jeg boede og blev født i et andet land, det samme gjorde min far, og så der kom en og sagde at jeg skulle skride hjem ?? men det er jo nok bare mig....

• #89   7. nov 2007 niiiiiice klip... DF er jo de eneste der tør sige hvad de mener.

• #92   7. nov 2007 Min far kom også op til Danmark for længe siden. Gør det mig til en som skal smides ud og tilbage til mit "hjemland". Jeg kan ikke engang snakke deres sprog, jeg er ej heller muslim, min far har arbejdet hele livet og hans sønner tjener kassen til danmark. Ja, smid os da ud for at få et "rent" danmark smiley

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

#93   7. nov 2007 Om det så er i fjerde generation, ses der jo stadig tit og ofte tilfælde, hvor de slet ikke er integrerede endnu. De kan ikke snakke ordentligt dansk uden accent, stave kan de ikke (men det er der sq også mange danske unge, der er for dumme til), de kan ikke respektere reglerne osv... Og så har vi sq et problem! Og det er ikke alle mine skattekroner der skal gå til, at Achmed skal have mærketøj og en BMW, fordi han ikke gider lave noget!

Og nej, jeg er ikke racist, det er naturligvis ikke alle, der er på denne måde - det er jeg så udmærket godt klar over.

• #94   7. nov 2007 Kenn ja jeg jo ældre end dig, og så har jeg jo stemme ret som du ikke har, så hvad laver du her inde???

• #96   7. nov 2007 hvorfor spørger du dumt john j dem der har kastet med det hårde skyts herinde har ligsom mange gange nævn hvorfor de mener der skal ryddes op, men efter hvad du selv skrive kommer du jo ikke ind under den sammenhæg vel

• #97   7. nov 2007 hov der manglede lige et n

• #98   7. nov 2007 Kasper S >> jeg har samme holdning, men man smider dem jo ikke ud nu når de allerede er her. Man får dem i arbejde, og der må være en måde hvorpå de kan tvinges i arbejde.

• #99   7. nov 2007 Der bliver klart stemt O nu her...
    Har lige meldt mig ind i DF / DFU også. Bare for at give dem nogle penge, og få en tshirt med "Ryd Ungdomshuset" smiley

Og så ved DF hvad Danmark er... Og udlændingeloven skal sgu skærpes!

• #101   7. nov 2007 It's Just Me? : kan du ikke oprette et forum hvor i kan diskutere hvem der er ældst,

• #103   7. nov 2007 naah de små børn skal bare sættes på plads smiley De ved alligevel ikke hvad "stemme" betyder

• #104   7. nov 2007 It's Just Me?: Der står i din profil du er 17 smiley

• #105   7. nov 2007 ha ha det gør der på en måde også i min

• #106   7. nov 2007 men nu vi snakker så meget om arbejde, hvorfor er der så mange der er hjemme nu, er der ikke lige en der starter en tråd på det emne imens jeg sætter kaffe på smiley

• #107   7. nov 2007 steen C: Fra din profil... "En 17 årig knægt fanget i en 55 årigs krop, 55-17=38, ja det passer jo. i fast forhold med en datter på 7 og en 13 årig dreng til låns."

Hehe, i fast forhold med en datter på 7? Er det ikke lidt grotesk smiley Hehe, man kan twiste sandheden hurtigt hva? smiley

Og jeg skal først møde kl 15.00 mandag-torsdag, derfor er jeg hjemme smiley

• #108   7. nov 2007 Martin om 2 dage står der 18, og har skam fået valgkort smiley

• #109   7. nov 2007 hmm skal først arbejde kl 16

• #110   7. nov 2007 ha ha ja den var nasty, jeg ligger syg på tredie dag med influ... øv

• #111   7. nov 2007 Jeg har ikke tid til at blive syg. Det skidt må vente!

• #112   7. nov 2007 ja også her, har fuldtidsstilling hvor jeg møder 04.30 og startede et fritidserhverv her d. 1 så det noget lort det hele

• #113   7. nov 2007 Det må du nok sige smiley Ikk' så fed start igen smiley

Well. Ikk mere politik ser jeg, så jeg hopper nok ud igen smiley

• #114   7. nov 2007 ellers en frisk start på dagen tak for debatten

• #115   7. nov 2007 jæhr, tak for æ snak smiley

• #116   7. nov 2007 fuck ny alliance .. DF holder!!!!!!!!!!!!!

• #117   7. nov 2007 jeg tager klart willy søvndal, der er mange der er imod det, men jeg tager ham fordi jeg mener han svarer på det han bliver spurgt om, og er ikke så bortforklarende som alle de andre, derfor mener jeg han er reel, og værd at hører på, og så er han jo social demokrat.. smiley

• #118   7. nov 2007 Patrick N: ja vælg ham hvis du vil se landet gå i ged:

http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-9268986.html

• #119   7. nov 2007 Martin M, det var modent skrevet ind det der, vent til alle løgnene kommer på bordet og se så de andre politikere har set den der flere gange, jeg har hørt utallige løgne i den her valgkamp ha styr i din politik.. smiley

• #120   7. nov 2007 Og tænk på at det godt kan være en modstander af sf der har været med til det der.. smiley det kan man aldrig sige de bruger alle knep i en valgkamp.. smiley og der er mange folk der hopper i med begge ben.. ! smiley

• #121   7. nov 2007 Allan A >> det er jo en lam udtalelse.. Kender op til flere som har gymnasiel uddannelse og går på universitetet den dag idag.

• #122   7. nov 2007 YiiR Y >> jeg håber det var i sjov du skrev det der....

• #123   7. nov 2007 Det lyder også af rigtigt mange penge, men hva koster de andres løfter desuden er det meget vigtigt med ligeløn, der er ingen der er bedre end andre, og man skal godt nok være rimlig hårdnakket hvis man tror man er bedre end andre, jeg mener kvinder skal have det samme som mænd i løn, og nej det gør de ikke alle steder.. !

• #124   7. nov 2007 Patrick N: har styr på min politik, og ved hvordan man regner sådanne tal ud, da jeg er udannet økonom så synes måske bare du skulle lukke når du ikke ved noget om folk

• #125   7. nov 2007 Kenn A, ja det er et frit land, men desværre er der regler på baboom.. smiley ingen racistiske bemærkninger evt.. frit land.. ja ? ytringsfrihed på baboom NEJ ! smiley

• #126   7. nov 2007 martin m, jeg syntes også det er flot at en uddannet økonom, er så god til allerede at svine folk som han ikke kender, det er også flot du kan regne med tal, det der er ikke et beløb herfra og til evighed, hvor mange penge har vi i kassen nu, jeg vil hellere have forbedringer end masser af overskud i kassen, det er så bare min mening.. smiley men jeg skal lukke, ja det er der ytringsfrihed kommer ind, jeg siger ikke andre skal lukke eller noget for er fair på det område.. smiley du kan sige til mig hva du vil.. smiley jeg siger kun ting efter egen overbevisning, hvis det er fint med dig.. smiley

• #127   7. nov 2007 Kenn A >> Self. må han tro på det. Men han behøver ikke at bræge om det her, da det ligner en temmelig racistisk udtalelse.

Desuden synes jeg det er komplet latterligt at sige.

• #128   7. nov 2007 Patrick N: det var det med modent skrevet, jeg ikke kunne forstå, kan da ikke lige se hvorfor du skulle komme med sådanne udtales

• #129   7. nov 2007 Patrick N: og vil da på ingen måde mene jeg har svinet dig til. hvis der var nogen der gjorde det, ville jeg da mene det var dig

• #130   7. nov 2007 Neej mere med jeg skulle lukke, jeg tager som et angreb, nu hvor det er en debat, har alle vel lov til at sige hva de mener, jeg skal da ikke lukke bare fordi du er økonom.. ? smiley

• #131   7. nov 2007 Patrick N: ja og jeg følte det som et angreb, fordi du sage det var umodent, det jeg skrev, ellers havde jeg nok heller svaret dig som jeg gjorde

• #132   7. nov 2007 Nej det sagde jeg ikke.. smiley jeg skrev det var modent..? smiley

• #133   7. nov 2007 ja og jeg forstod det som en kritik, af mig som jeg sådan stadigvæk mener

• #134   7. nov 2007 Okay, men det var ikke meningen.. smiley

• #135   7. nov 2007 stem på A
    - og få en god dag smiley

• #137   7. nov 2007 nej !

• #138   7. nov 2007 dem der er racister i kan bare fucke af. idioter man.
    men mon hvorfor er i sådan, har vi nakket deres kærester, er det fordi vi køre bedre biler end nogen af jer.

vi er jo ikk alle sammen ens. der er nogen der er kriminale og andre nej..

• #139   7. nov 2007 hvad mener du ? Er vi racister bare fordi at vi ikke vil stemme på ny alliance ?

• #140   7. nov 2007 nej mon ikke meris mener dem der skriver ting som "perkere" svin mm og de skal bare hjem, selvom de er racister, kan de vel finde en mere praktisk formulering, så det ikke støder unødigt, der er jo også de før nævnte regler på baboom

• #141   7. nov 2007 steen og wy læs længere oppe hva de andre skrev jeg sagde min mening såå??

det er ikknoget med ny alliance at gøre. fuck politik.

men alle "perker er ikk ens" der er nogen dansker der er værre end nogen "perker"!!

• #142   7. nov 2007 ok .. Det kan godt være , det kan godt være at jeg er en smule racist , men det er ikke meget , kan godt lide mange udlæninge smiley
    Men hvis man har sådan nogle meninger , å hold dem da for dig selv .. Tænk på dem der læser det , hvis det er en der er udlændinge , så er det jo nok ikke så sjovt for dem at læse !

• #143   7. nov 2007 jeg ved godt hvad du mente meris, jeg har læst tråden fra starten inden jeg skrev mere

• #144   8. nov 2007 NA. er et lorte parti. men heldigvis hvis de kommer med i regeringe for de ikke så mange mandater som dansk folkeparti. og tak for det.

det med bilerne er en mærkelig måde at gøre det på fra NA side.
    man skulle heller tage at sætte afgiften ned på de biler som er miljøvenlige og sætte den op for dem der ikke er. sætte prisen ned på diesel biler og benzin prisen op.

det med at man skal betale penge for hvormange km man kører er sku helt hen i vejret. og man må ikke engang kører inde i byerne for ham. det holder heldigvis ikke.

• #145   8. nov 2007 han skulle sku sendes hjem hvor han kommer fra

Kommentér på:
stem på ny alliance (:

Annonce