{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem tror du vinder i morgen?
  • #1   12. nov 2007 Jeg tror vi kommer afsted med samme regering som før.. smiley Sådan ud fra facts.. smiley

  • #2   12. nov 2007 Tror VENSTRE

  • #3   12. nov 2007 tror social demokratiet får flest mandater men venstre vinder jo nok samlet set. men den store vinder siger jo bliver sf

  • #4   12. nov 2007 Borgerlig side vinder. ingen tvivl om det. netop pga det Morten J siger, det går skide godt i Danamrk, meeen det kan komme til at gå endnu bedre. så lad dem blot forsætte.

  • #5   12. nov 2007 venstre, med dansk folikeparti, som støtte...

  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 48
    #6   12. nov 2007 Anders!!

  • #7   12. nov 2007 Som baby ^ siger...

  • #8   12. nov 2007 ja der er ingen tvivl om at sf får et rigtigt flot valg. men så længe de ikke komme i regeringen med de andre kommuni... venstre fløjs politikkere smiley så overlever jeg nok med at være medlem af landets 4. største parti.

  • #9   12. nov 2007 og straks kommer der en meget voksen mand der overser en smiley, jeg prøver igen smiley

  • #10   12. nov 2007 Natascha F - MIG!

  • #11   12. nov 2007 Som om Jack B er meget bedre selv...

  • #12   12. nov 2007 Yeps, tror også det bliver Venstre der vinder desværre. Synes venstre er et udmærket parti, men kan ikke lide at de er i blok med DF.

  • #13   12. nov 2007 Natascha F: det rigtige borlige er V og C og måske NY, dog er deres politik ikke så kendt endnu, men det finder vi ud af. om man kan kalde DF borlige har jeg det svært ved, men de støtter op om de borlige

  • #14   13. nov 2007 Venstre!
    Hvilket jeg også håber på

    Jack B -Stem SF: Du har helt ret:
    SF = wuna-b kommunister, hele bundtet
    DF = wuna-b nazister, ihvertfald nogle af dem smiley


  • #15   13. nov 2007 Jack B -Stem SF: ja hvis du tror der på denne måde kan hentes 70 mia. så er det jo nok godt nok. igen synes det er efterhånden bliver mere og mere klart, at dem der bare tjener nogenlunde godt i dette land, skal komme til at betale.

    igen vil jeg gerne have, at vide hvad du tror der vil ske, hvis fx virksomhedsskatten bliver sat op.
    hvorfor er det du/i mener, at boligeejerne skal betale mere?


  • #16   13. nov 2007 Jack B -Stem SF: dog har de som har hus os en vis usikkerhed, som dem der lejer sig ind ikke har. samt jeg ikke ser det som rimeligt, at folk der har hus skal betale skat af det de tjener på huset, de fleste har jo haft udgifter til, at gøre huset bedre. samt jeg mener at så længe man kun vil have inftægterne er det et problem, så synes jeg bestemt os, at man skal have mulighed for, at kunne trække tab tilbage. ja det samme mener jeg sådan set når man invester sine penge i aktier mm


  • #17   13. nov 2007 Jack B -Stem SF : nu har vi efterhånde løbet en hel del på hinanden og er blevet noget uenige, men synes det er sjovt, hvergang det går dig imod er det ikke sagligt eller vi går imod dig personligt.

    men kan som sagt ikke se, du er bedre overhovedet, som du måske kan have svært ved at se


  • #18   13. nov 2007 Jack B -Stem SF: igen du er ikke et hak bedre end nogen, af dem herinde selvom du gerne så det. du kommer jo ikke med noget mere konkret, end de andre herinde. du siger jeg har et farvet syn på jeres finaseringsforslag, hvilket jeg ikke vil nægte, men vil dog os mene du har det. samt jeg måske har den fordel, jeg ved bedre hvordan sådanne ting hænger sammen.

  • #19   13. nov 2007 Det er fordi SF aldrig rigtig har gjort noget, de hyler bare altid over at de har prøvet og kommet med foreslag der ikke er gået igennem...

  • #20   13. nov 2007 Jack B -Stem SF: forstår så bare ikke du ikke vil dette, men det er jo dit valg.

    jeg er bestemt ikke nogen finansorakel, ja jeg har arbejde det, men det kræver faktisk ikke så meget før man kan sættes sig bare lidt ind i det


  • #21   13. nov 2007 Morten J: han et problem, med at man ikke mener, at man dele alt. og at der er nogen der ønsker, at man vil have skattelettelser. men folk er forskellige ikke alle der ønsker, at vi bare skal dele alt

  • #22   13. nov 2007 Sinan K: vil sku håbe det samme med hensy til SF ellers tror jeg godt det er ved at være tid til, at få et job i udlandet desværre, men det bliver man jo næsten nød til


  • #23   13. nov 2007 Jack B -Stem SF:

    Jaja, så siger vi da, at alle sf'ere er en bunke kommunister, og alle DF'ere er nazister. så er alle børnene glade.

    Men nu er der ihvertfald lige gået endnu en stemme til Venstre.


  • #24   14. nov 2007 Godmorgen.
    Et er at der skal være penge nok til at vores børn kan blive passet ordentlig i institutionerne, og at de får en ordentlig undervisning, dertil er vi enige, men at de skal have gratis mad, der står jeg af..
    Det er forældrenes ansvar at de har en madpakke med, og tro da ikke at de gider spise sund mad på skolerne bare fordi den er gratis..
    De rigeste i vores samfund skulle da heller ikke have en børnechek, brug da de penge på de dårligst stillede..
    Pensionister med milioner på kontoen skal sku ikke have en ældrechek,eller tilskud til rengøring osv...
    SU. skal være ens for alle og fjern hjemmeboende princippet, og lad de unge arbejde, uden at straffe dem på fratræk i SU.


Kommentér på:
Hvem tror du vinder i morgen?

Annonce