{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.265 visninger | Oprettet:

Donnald Trump.... USA's 45. præsident ? {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes sgu det er en skræmmende tanke.... smiley
Trump som leder af verdens mest slagkraftige hær... smiley

Lige nu ser det faktisk ud til at det er denne "tosse" der fører i meningsmålingerne...

Kan det virkelig passe at han skal blive nr. 45 i rækken af amerikanske præsidenter ??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Donnald Trump.... USA's 45. præsident ?
  • #1   8. dec 2015 Ja, så er vi da sikre på at få en 3.die verdenskrig ret hurtigt.

Jeg er glad for jeg ikke er 18 år i denne ustabile verden.

• #4   8. dec 2015 Eksperter mener ikke han har en chance i helvede at blive præsident.

• #5   9. dec 2015 Hmmmm... smiley
    Hvis han fører i målingerne, er der vel en stor risiko for at han bliver valgt smiley

• #7   9. dec 2015 Nu er der stor forskel på målinger og det at blive valgt som kandidat.

• #9   9. dec 2015 USA er en stormagt - og der er blevet brændt mange amerikanske nationalflag af og råbt død over USA i muslimske lande og ikke at glemme terroren 11/9 - det bliver man ikke forelsket af.

• #10   9. dec 2015 En skør maler fra Østrig, blev også en stor overraskelse.

• #12   15. dec 2015 I den seneste nationale meningsmåling har han nu 41% af amerikanernes støtte... ???? smiley Det er sgu lidt skræmmende. smiley

Håber der snart melder sig nogle nye præsident-kandidater på banen, der ka' overhale ham inden om...

En af de ting amerikanerne "elsker" ved Donnald Trump, er at han siger tingene som de er... Det var der nogle vægelsindede danske politikere der kunne lære noget af. smiley

• #13   15. dec 2015 PK har da altid været god til at kalde tingene for det, de hedder - og ja, det er ham er også må vi sige smiley

• #14   15. dec 2015 Enig med Lone at Trump mangler format som præsident. Jeg frygter at man laver samme problem med at jagte sorte som nu er overført til muslimer.

Jeg mener at alle muslimer ikke er terrorister, men alle muslimer mener vi er"sagt på en pæn måde værdige" en der findes paradokser alle steder for jeg har flere muslimske venner så jeg forstår godt i at sortere i ral og krat uden at alle er et krat."S"

• #15   15. dec 2015 Men de er rigt præsenteret på terrorlisterne - så noget godt ry vil jeg ikke kalde det, de ligger som redt, havde jeg været amerikaner jvfr 11/9, så havde jeg hadet dem, ingen pæne ord tilovers, sorry.

• #16   15. dec 2015 Om man er "et godt menneske" har intet med kulør, hjemland, religion eller intelligens at gøre...
    Det eneste der tæller, er hvordan man behandler jorden og dens skabninger...

• #17   15. dec 2015 Ja, Fister, men jeg er nu ikke tilfreds med den både de behandler jorden og dens skabninger på - de har ikke lært at have respekt for disse begreber.

• #18   15. dec 2015 Nogen muslimer ka' ikke finde ud af det, men det er der også mange andre der ikke kan.... smiley

Nok om det... Denne tråd er ikke en tråd om det gode eller dårlige ved muslimer...

• #19   15. dec 2015 Men det er ikke nogen undskyldning for at mange muslimer ikke kan. Jeg ved ikke, hvor jeg skal høre om andre terrorgrupper end muslimsk, for jeg hører desværre ikke om andre.

Hvornår har der sidst været katolsk, hindu, kristen terror, men det er konstant muslimsk terrorgrupper vi hører om hver dag smiley

• #20   15. dec 2015 Korrekt.. I disse tider er de fleste terrorgrupper en form for muslimske... smiley

Og i 1970'erne var der flere europæiske terrorgrupper... smiley

• #21   15. dec 2015 Det kan jeg ikke huske - jeg tror, jeg havde en hel masse andet i hovedet, men dengang fik vi heller ikke nyheder døgnet rundt smiley

• #22   16. dec 2015 Tag det ikke alt for tungt, at Donald Trump fører i meningsmålinger lige nu. Der er lang vej til præsidentvalget, og inden da skal han lige vælges som præsidentkandidatEN på Republikanernes konvent næste år i juli.
    Der er adskillige andre kandidater, men de fylder ikke så meget i pressen, fordi Trump er sensationsmager, og det alene bliver man ikke valgt på.

• #23   16. dec 2015 jetset....

Ka' du så huske 80'erne og 90'erne...?

Nordirland. protestanter og katolikker... Behøver jeg sige mere ???
    De var da i hvert fald ikke muslimer, men stadig nogle lede sataner... smiley

• #24   16. dec 2015 Jo, det kan jeg godt, Fister - men jeg synes ikke den kan sammenlignes, den konflikt var et internt opgør, jeg mener ikke de begik terror rundt omkring i verden.

• #25   17. dec 2015 Der er mega meget forskel på problematikken i Irland som var var lokal og så terror hvor agenda er sporadisk.

• #27   17. dec 2015 Først en neger som præsident så hvorfor ikke en kvinde....

• #28   17. dec 2015 poul

Det var vist Palin som er våbengal og hende som præsident ville nok ikke være særlig rart med våben lobbyen i baghånden.

• #29   17. dec 2015 Okay jetset... smiley
    Så terrorister er kun "slemme" og "syge i hovedet", hvis de laver terror i et andet land end deres eget ???

Terror er terror ligegyldigt hvem det går ud over... smiley

• #30   17. dec 2015 Det kan vi ikke være uenige om - men der er nogen terror der er værre end andre, dem jeg har hørt om lige siden 11/9 og efterfølgende er sq de værste, det bliver jeg ved med at påstå smiley

Kommentér på:
Donnald Trump.... USA's 45. præsident ?

Annonce