System fejl - system fald. System fejl - system fald.
Ja jeg må sige at jeg i længere tid ikke har haft energi til at komme her ind og skrive, grundet at jeg hjælper folk/venner omkring mig, så ja selv om jeg er ved at være gammel og svag, kan jeg bare ikke lade vær og ældre mennesker der måske burde være på et plejehjem (hjælper jeg) og venner der er yngre end lille mig hjælper jeg + jeg forsøger at komme ud til nogle af de venner jeg har der er syge (systemet hjælper dem jo ikke) og det selv om det er mennesker der har arbejdet hele deres liv, men systemet har nok i deres eget, eller de slås for at systemet (deres arbejdspladser skal bestå) og det selvom dem der skal arbejde, skal lave det samme som inden 100-vis af deres arbejdes-venner blev fyret, eller at arbejdspladserne blev centraliseret (i ved så dem der blev, enten måtte flytte og ellers måtte de køre meget langt for at komme arbejdet) logikken bestod vel i at de så var under samme tag (så skide værd med at arbejderne måtte bruge en masse benzin på at komme på arbejdet, for der efter at sætte sig i en kommune bil og køre "næsten hjem igen" for at køre ud i hjemmeplejen.
Og hvad nu med alle dem der bliver ramt af kontanthjælpsloftet og nu ved jeg jo ikke hvad i har hørt, men jeg høre om folk der er under uddannelse og hvor de nu pludseligt mister 1500.kr + det løse om måned og den historie er vist fra den billige ende, jeg tror at Fogeden rundt omkring i Danmark kommer på overarbejde og de vil ikke kunne følge med.
Jeg er også ret sikker på at teltfabrikanterne + soveposefabrikanterne får kronede dage + at der vil komme til at stå rigtigt mange tomme lejligheder som vil gøre ondt på husejerne, da jeg tror på ejerboligfald, men vi ser om jeg får ret.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
System fejl - system fald.