Politisk uvidenhed eller politisk uvilje. Politisk uvidenhed eller politisk uvilje.
Ja hvad skal jeg sætte først, jo lad mig tage den sidste (i min verden stor skandale) Postnord skal fyre 4000 ansatte og det efter at de har afskediget 3000 fornyligt (grundet en mega stort milliard underskud) og læste lige at de søgte om en milliard indsprøjtning (jeg må så spøger hvorfor) og hvem er det der får alle de penge og igen hvor forsvinder alle de milliarder hen (jeg har ikke fået mere post, ej heller mindre) + det kun er blevet dyre og dyre år efter år og ja jeg ved godt (vores digitale verden) trækker sin del af læsset, men forstår ikke hvordan mange milliarder bare sådan kan forsvinde.
Jeg tager da lige DONG og den danske regerings salg til Goldmann sacks bank der fik x-antal aktier for x-antal milliarder og hvor den selv samme bank har solgt deres aktieandel for x-antal mange - mange flere x-antal milliarder (penge der kunne havde lunet godt i den danske statskasse) til gavn for vores lille land.
Jeg bliver altså lige nød til at tage salget af Danmarks koppevaccine fabrik for x-antal millioner og hvor der få dage efter bliver sagt at den fabrik var over 100. millioner mere værd + der var anden der havde afgivet et meget støre bud - endog et dansk bud, der blev afvist.
Når men jeg kunne jo forsætte med hvordan politisk uvidenhed eller måske politisk uvilje er årsagen til de i min verden meget dårlige købmandsskabs egenskaber - findes der nogen der vil give mig et svar og nej nej vi behøves jo ikke nævne IC-3 og 4 togene
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 445 Svar: 9.927
Men jeg vil da gerne berette om, hvorfor jeg valgte privatskole til mine børn. Det gjorde jeg ene og alene pga en Folkeskole, der er for slap på alle områder, ingen læring og alt for lidt disciplin.
Mine børn har fået livets gave, nemlig at vide, hvad der er rigtigt og forkert, hvordan man skal begå sig socialt og i det danske samfund og så har de fået en god uddannelse og har et godt liv.
De skolepenge er den bedste invistering, jeg har gjort
Mht PostNord, er det ikke deres egen skyld, de har jo gjort det hele umuligt, jeg aner ikke, hvor der ligger et posthus og har heller ikke set en rød postkasse fungerer i miles omkreds - men der er flere og flere handler over nettet, og dermed masser af pakker, der skal leveres, kan det ikke bære det ??
Blogger
Blogger
Jeg går ikke ind for barnepigementaliteten og staten styrer mere end rigeligt af de tjente kroner, vi er ved at knokle os ihjel, nogen af os.
Blogger
Blogger
Ang sygdom, jeg mener jeg stadig, vi har hospitaler og læger, der kan tage over og vi kan stadig gå gratis til læge.
Mange sygdomme kan helbredes i dagens DK, hvis patienterne er indstillet på at blive helbredt.
Blogger
Men hvis din tanke er længere tilbage i historien, så var det også andre tider, verdenen ændrer sig hele tiden.
Også politisk, nu kan du bare se på SF+DF de skal snart giftes og S+DF, de fører samme politik, det er snart ikke til at finde ud af mere
Blogger
Udviklingen går i den retning er mine fornemmelser.
Blogger
dec 2014
Jeg har også været igennem sundhedssystemet mange gange + det har reddet mit liv flere gange, så ja et 13 tal med pil op ad.
Men jeg kan også se hvordan sundhedssystemet tvinges i knæ grundet besparelser.
Blogger
Blogger
Det er et godt netværk at have, vide at vi kan komme på hospitalet helt gratis, hvis vi får brug for det
dec 2014
Politisk uvidenhed eller politisk uvilje.