{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Påklædning og Piersing {{forumTopicSubject}}

Nu kan man læse: Smid Burkaen eller ryger bistanden. Ikke at jeg skal forsvare burkister men det skal så også være gældende for folk som har haft et forhold til en klipsemaskine, piersing af gane, læber øjenbryn eller påklædning og makeup så de ligner Goth.

De mennesker står ikke i min verden til rådighed, ej heller dem som render rundt med en strikhue i 30 grader og ligner en kolbøtte.

Mange firmaer ansætter ikke de mennesker som skal være repræsentativ for virksomheden, dog i samlebånds forløb er det ligegyldigt men dem er der ikke ret mange af mere.

Jeg kan huske en episode med en syreske som var voldsom piercet og sad og syede og svingede tøjet rundt som fik fat i hendes piersing og rev den ud.

Da jeg i mine unge dage arbejdere på en cykelfabrik så måtte jeg ikke have lange ærmer, når jeg stod ved drejebænk og rejfebænken for røg tøjet ind så kan du godt vinke farvel til din arm hvis du er meget uheldigt. Absolut en fornuftig regel -

Allerede for 20 år siden snakkede man om den regel med en outreret påklædning som begrænser ens tilknytning til arbejdsmarked men det blev aldrig til noget, Odense kommune sendte dem bare på Pension så var den ged barberet.-

Unge tøjbutikker kan godt rumme folk med selvlysende rødt hår hæfteklammer over det hele i ansigtet - men udbuddet er ikke ret stor og da alle skal gabe over et større arbejdsmarked og ikke lige til en type butik så ville reglen være fint så kan de pryde sig efter arbejdstid med tyroler bukser, Piersinger, skrigende hårfarve, en klud på hovedet, strikhue eller netundertrøje - eller andet tøj fra fest og spas butikken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påklædning og Piersing
  • #1   24. aug 2017 En piercing og underligt hår gør jo ikke automatisk en person til en dårligere arbejdskraft. Problemet er at Vi "gamle" idioter ikke kan abstrahere fra folks udseende og derfor underbevidst gør dem med underlig kropsudsmykning til dårligere mennesker.

Smager rundstykker dårligere hvis bager-jomfruen har lyserødt hår ??
    Udfører auto-mekanikeren med 4 ringe gennem næsen en dårligere reparation..??
    Kan en kirurg med tatoverede arme ikke foretage en hjerteoperation...??

Prøv lige at kigge lidt ind bagved det ydre... smiley

• #2   25. aug 2017 Jeg har også en piercing, som nogle måske er heldige at få lov til at opleve resultatet af.

Umiddelbart har jeg nu ikke bemærket, at min viden er blevet mindre, efter at jeg blev piercet. Heller ikke at min erfaring er blevet mindre, eller at jeg er mindre ferm med hænder og fingre.
    Jeg er heller ikke umiddelbart blevet dårligere til at kommunikere, og jeg mener bestemt, at mit ordforråd er det samme som tidligere.

Alt i alt er det min vurdering, at jeg stadig er et ordentligt menneske med acceptable værdier og god opførsel og moral.

Jeg er ikke helt sikker på, hvordan denne titanium-dims skulle gøre mig mindre egnet til at udfylde min plads i virksomhedens organisation og serviceportefølje.

At piercingen så har andre fordele, det forbliver min glæde - og måske nogle få nære heldige smiley

• #3   25. aug 2017 Nu snakker jeg om ekstrem piersing, og påklædning og måske en hanekam, og ikke om en enkel piersing og slet ikke om at dem med en eller flere piersinger skulle være mindre begavet.

Jeg snakker om jobs hvor ens person skal præsenterer firmaet udadtil, samt at der kan være regler for ens påklædning og udseende.

• #4   25. aug 2017 Ja - jeg mener også, at vi kan få lavet en masse, uden at det kan ses og så kun for de få udvalgte - jeg kan ikke lide piersing i næse, øjenbryn, overdrevet i ørerne og tatoveret på halsen og i ansigtet, heller ikke overbroderet arme, som Linse eksempelvis.

Kommentér på:
Påklædning og Piersing

Annonce