Så var der stormflod igen + brudte løfter. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg tænker da lige på at det må være stormflod nr.3 inden for ikke så få år og boligejerne kæmper imod vandet gang på gang, men nu læste jeg at politikerne vil komme boligejerne til hjælp og der til må jeg bare sige: udtalte de ikke også det første og anden gang og er vi så ikke på vej med flere brudte politiske løfter.
Hvis jeg sådan skulle være hurtigt i replikken kunne nogle af de penge den blå blok gerne ser bliver brugt til skattelettelser bruges til kystsikring, for der kommer jo nok ikke mindre vand i åerne og ved kysterne i fremtiden hvis verdenshavene forsat vil stige grundet polernes afsmeltning og nej vi får nok ikke stoppet afsmeltningerne inden for de næste par årtier.
Når men vi ser om der kommer de deresens brudte løfter igen - igen
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 267 Svar: 9.865
Men men men, hvorfor gør de ikke noget ved de steder, hvor de ved, der bliver hårderest ramt hvergang - Kattegat der raser ind over Nr. Sj + Roskilde Fjord, Isefjord, Fyn og Østjylland, kom nu igang med at kystsikre, jeg tror ikke på, at de ikke har pengene, det er et prioriterings spørgsmål, men de har med at glemme hurtigt, indtil næste orkan dukker op.
Det må være en statsopgave og ikke de berørte borgeres opgave.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
Blogger
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Blogger
Vi har levet i den sjoveste tid - den sidste tid er kun mørke
Så var der stormflod igen + brudte løfter.