999 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Er det nu vi skal bekymre os. Er det nu vi skal bekymre os.

Tuberkulose i Danmark og ja kender ikke sygdommen men har igennem historiebøgerne læst om at det ikke er en sygdom der er til at spøge med og den er vel kun kommet til Danmark da det er så let at komme omkring den store jord.
Men er der grund til bekymring?
Eller kan jeg nyde mit æble i fred og ro.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det nu vi skal bekymre os.
  • #1   15. dec 2017 Jo, jeg synes godt, vi kan bekymre os, der kommer meget skidt til med alle de fremmede, der ikke er blevet vaccineret for noget, der ligner. Må bare håbe på, at vi har fået det meste og kan overleve smiley

• #2   17. dec 2017 Jetset vi fik jo den dersens sukkerknald i skolen så mon ikke vi er beskyttet og vi burde jo gøre som USA dengang i tidernes morgen hvor flygtninge - migranter blev sat i karantæne i x-antal tid smiley

• #3   19. dec 2017 Ja, alt det vi burde, det er uoverskueligt - vi skal nok bare isolere os eller sørge for, vi har et super immumforsvar, D-vitamin er vigtig i den forbindelse smiley

• #4   19. dec 2017 Jetset fortiden spiser jeg så mange appelsiner så ja det er godt nok ikke D-vitamin men C-vitaminer jeg får i masse vis og nej vi må ikke bøje os for det at blive bange for sygdom for så går det først helt galt smiley

Kommentér på:
Er det nu vi skal bekymre os.

Annonce