618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Danmarks retssystem for eller imod. Danmarks retssystem for eller imod.

Ja jeg er jo blevet en ældre herre der går og tænker over mange ting og en af dem er hvordan Danmarks retssystem ikke er for den det går udover og vi kan jo tage historien om den stakkels guldsmed fra København der flere gange måtte se sin butik blive røvet på højlys dag og hvor han efter 2 - 3 gange skød efter røverne/røverne der jo blev såret og som jeg husker det blev guldsmeden dømt en bøde (husker ikke om han også fik en fængselsstraf) men det er da helt hen i vejret + jeg syntes at huske hvordan røveren sagsøgte guldsmeden for svige og smerter (helt hen i vejret).
Og ligeså syntes jeg at forstå at man vel et indbrud i eget hjem (kun må prøve at holde indbrudstyven/indbrudstyvene nede) og igen kommer min tale (helt hen i vejret).
Og jeg forstå sku godt hvorfor alverdens tyve køre til Danmark for at berige sig og er ret sikker på at politiet de fleste steder gerne så en lukket grænse + en lov er vil gøre det mindre attraktivt at lave lovovertrædelser i Danmark smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danmarks retssystem for eller imod.
  • #2   16. jan 2018 Det må være politikernes pligt at følge op på det, men dommerne har meget magt.

• #4   16. jan 2018 Ja, det er hovedrystende, men sammenlignet med Afrika, så er vores retssystem meget bedre.

• #5   16. jan 2018 Claus G ja som lån medtager står man ret dårligt hvis anden part skider på det hele + det er alt for let at låne og de unge uden erfaring må betale prisen igennem livet og personligt må jeg svede 80.000.kr af og det er ikke engang min gæld men som du skriver de dumme betaler gildet smiley

• #6   16. jan 2018 Jetset ja Danmarks retssystem er en milliard gange bedre en Afrikas smiley

• #7   16. jan 2018 Jeg tror vi skal være tilfreds med vores retssystem, selvom vi kan være uenige i flere afgørelser Jeg vil nødig stå for retten i Saudi Arabien for at sparke en kamel. I Danmark vil jeg højst få dyreværnet på nakken eller dem i ghettoer..... smiley

• #9   16. jan 2018 #3

Nu er det ikke retssystemet det er galt med det er anklager som ikke er god nok, hvis forsvarer er bedre så får anklagede fordelen.

• #11   16. jan 2018 Claus

Hvis anklager og forsvarer's udlægningen ingen betydning har men kun dommeren så er der allerede noget her vi kan sparer på.

• #13   16. jan 2018 Ikke i et nævningeting - her er det kun hans opgave at udmåle straffen. Men stadig er dommerens afgørelse baseret på logiske forklaringer fra både anklager og forsvarer.

Så hvem er bedst for at tale sagen?

• #17   16. jan 2018 Jeg kunne godt se folk hvad de vil gøre i sådan situation...det er nemt at bare sige her hvad man ville gøre men i en presset situation?

alm mennesker er ikke krigs trænede og derfor ikke vant til de situationer og reagerer der efter.

Kommentér på:
Danmarks retssystem for eller imod.

Annonce