Danmarks forkerte socialpolitik. {{forumTopicSubject}}
Jo det var sku svært at finde en grinmasse der skulle passe - nej det var svært at finde en overskrift, men lad mig nu se om jeg så kan formuler mig på en måde så alle bliver tilfredsstillet
Ja lad mig dog springe lige ud i det og spøger jer om i husker de kærligheder i har haft/mødt i jeres liv?
Og hurtigt må jeg spøger jer om i bare gik hen og sage god dav do og så blev i gift?
eller var i rappe i mundtøjet og på den måde fik sendt kærlighedssignalet til den dame i nu en gang mødte eller gjorde i noget andet.
personligt må jeg sige at alle de kvinder der nu sender et signal om at det ikke er ok at (gøre haneben) til en kvinde må være i min verden ret kedelig og nej det er så absolut ikke ok med tvang, det er der ingen der vil bryde sig om (så skal man jo være lidt speciel) og ja hvis folk nu til dags ikke kan/må mødes andre steder end på diskotek eller værthus findes der jo kun datingsider på internettet (hvor jeg har læst om alverdens høje forventninger folk har til hinanden - altså inden for huse - biler + flere millioner på bogen) ak ja de stakler der kun tror lykken findes i sådan døde ting.
Det får mig jo så igen til at tænke på hvordan folk der mødes på det nærmeste må TVANGS flytte sammen altså inden de sådan har lært hinanden rigtigt at kende, da de ellers kan lide den tot at få et brev fra kommunen hvor i der vil stå at de er sigtet for socialt bedrageri (vi taler jo på det nærmeste om tvangsægteskaber) og det gør det jo på det nærmeste umuligt for folk at få gang i kærligheden, folk bliver jo bange for at de skal få fast arbejde som dyneløfter (noget alla stasi-samfund) hvor de så vil køre rundt i en trabant eller en lada.
Og med tanken om hvordan jeg hørte en ekspert udtale sig om hvordan folk helst vil bo hver for sig (fordi de vil være sig selv) tænker jeg på hvorfor folk så finder sammen og tror mit indsatte billede fortæller alt.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 438 Svar: 9.796
Jeg tror, det passer bedre på gamle dage, for den er pist forsvundet - alle har så travlt med deres et eller andet SmartPhone, det er så nemt at sende en SMS, Mails, FB og andre sider, så vi har helt glemt at tale sammen og ses.
Vi har så sindsygt travlt med alt muligt, undtagen at være social, så lige om lidt begynder vi at gå som Robotter - nærheden, kærligheden og kom hinanden ved røg med 20'erne.
Men det siges også, at der findes uhyggelige mange ensomme mennesker, det synes jeg er synd, hvis ikke de selv har valgt single tilværelsen. Men hvordan vi finder sammen, så er det lige så let, som at slå en prut via nettet/datingsider, det er bare så overfladisk, jeg tror på tilfældigheder, du møder hende nok i Superbrugsen eller Bussen - eller en selskabsrejse kunne måske også være en ide
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
Blogger
Men det gør det ikke nemmere, jo ældre vi bliver, for vaner får vi, som også skal integreres, altså al den der integration
dec 2014
Blogger
dec 2014
Blogger
Danmarks forkerte socialpolitik.