{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Danmarks forkerte socialpolitik. {{forumTopicSubject}}

Jo det var sku svært at finde en grinmasse der skulle passe - nej det var svært at finde en overskrift, men lad mig nu se om jeg så kan formuler mig på en måde så alle bliver tilfredsstillet smiley
Ja lad mig dog springe lige ud i det og spøger jer om i husker de kærligheder i har haft/mødt i jeres liv?
Og hurtigt må jeg spøger jer om i bare gik hen og sage god dav do og så blev i gift?
eller var i rappe i mundtøjet og på den måde fik sendt kærlighedssignalet til den dame i nu en gang mødte eller gjorde i noget andet.
personligt må jeg sige at alle de kvinder der nu sender et signal om at det ikke er ok at (gøre haneben) til en kvinde må være i min verden ret kedelig og nej det er så absolut ikke ok med tvang, det er der ingen der vil bryde sig om (så skal man jo være lidt speciel) og ja hvis folk nu til dags ikke kan/må mødes andre steder end på diskotek eller værthus findes der jo kun datingsider på internettet (hvor jeg har læst om alverdens høje forventninger folk har til hinanden - altså inden for huse - biler + flere millioner på bogen) ak ja de stakler der kun tror lykken findes i sådan døde ting.
Det får mig jo så igen til at tænke på hvordan folk der mødes på det nærmeste må TVANGS flytte sammen altså inden de sådan har lært hinanden rigtigt at kende, da de ellers kan lide den tot at få et brev fra kommunen hvor i der vil stå at de er sigtet for socialt bedrageri (vi taler jo på det nærmeste om tvangsægteskaber) og det gør det jo på det nærmeste umuligt for folk at få gang i kærligheden, folk bliver jo bange for at de skal få fast arbejde som dyneløfter (noget alla stasi-samfund) hvor de så vil køre rundt i en trabant eller en lada.
Og med tanken om hvordan jeg hørte en ekspert udtale sig om hvordan folk helst vil bo hver for sig (fordi de vil være sig selv) tænker jeg på hvorfor folk så finder sammen og tror mit indsatte billede fortæller alt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmarks forkerte socialpolitik.
  • #1   26. jan 2018 Leon, det er slet ikke moderne mere, at have en fast kæreste som sådan. Der er ca. 1.6 mill singler i DK, som "bor" alene. Det siges, vi ikke savner selskab. Jeg ved ikke, om det passer, for alle pattedyr er sociale væsener.

Jeg tror, det passer bedre på gamle dage, for den er pist forsvundet - alle har så travlt med deres et eller andet SmartPhone, det er så nemt at sende en SMS, Mails, FB og andre sider, så vi har helt glemt at tale sammen og ses.

Vi har så sindsygt travlt med alt muligt, undtagen at være social, så lige om lidt begynder vi at gå som Robotter smiley - nærheden, kærligheden og kom hinanden ved røg med 20'erne.

Men det siges også, at der findes uhyggelige mange ensomme mennesker, det synes jeg er synd, hvis ikke de selv har valgt single tilværelsen. Men hvordan vi finder sammen, så er det lige så let, som at slå en prut via nettet/datingsider, det er bare så overfladisk, jeg tror på tilfældigheder, du møder hende nok i Superbrugsen eller Bussen - eller en selskabsrejse kunne måske også være en ide smiley

• #2   26. jan 2018 Jetset jeg er ikke den store dating-ekspert og var på en side i 14. dage for som jeg skrev så kunne de se kamelen men det jeg har set og læst får mig til at tænke Gud fader bevare os og jo jo jeg er ret social og vil helst sende breve frem for sms eller mails og ja Jetset den vi møder på vores vej i det fri kunne være den for livet - men man skal jo stadigt have tiden til at lære hinanden at kende - frem for at lovgivningen gør at man skal flytte sammen på et splitsekund smiley

• #3   26. jan 2018 Ja - jeg tror, det handler om, hvis det skal være via nettet, at formulere en klar og tydelig profil og skrive direkte, hvad det er, man ønsker, måske et venskab, som senere kunne udvikle sig.

Men det gør det ikke nemmere, jo ældre vi bliver, for vaner får vi, som også skal integreres, altså al den der integration smiley

• #4   26. jan 2018 Jetset ja jo vi bliver ældre men der for behøves vi vel ikke blive kedelige og igen ja venskab er en god ting men er det så nok - den lader jeg lige stå ubesvaret smiley

• #5   27. jan 2018 Ja, jeg husker godt mine kærligheder, jeg har slet ikke haft mange, men ligeså dejlig kærlighed er ligeså ondt, kan det gøre, uanset hvad .....

• #6   27. jan 2018 Åh Jetset og ja de fleste tror at man har haft mange kærligheder, men det er kun til man viser dem regnestykket så siger de fleste Når da og nu er jeg ved at være så gammel at folk nok vil kalde mig for den kedelige mand smiley

• #7   27. jan 2018 Sådan synes jeg ikke, det er i dag, vi skal være over 85 før vi er gamle, så der er jo mange år til. Det kommer helt an på hvordan vi ser på tingene. Ingen bliver for gammel til at være ung, vi er det, vi vil være, tænk ikke så meget på alderen, har vi det godt helbredsmæssigt, så er vi meget heldige smiley smiley

Kommentér på:
Danmarks forkerte socialpolitik.

Annonce