Influenza-epedimi - igen igen. {{forumTopicSubject}}
Ja den kommer år efter år men hvorfor taler sundhedssystemet ikke ret meget om den denne gang?
Jeg læste lidt om influenzaen for et måneds tid siden det var så først for 10. dage siden jeg blev ramt af denne dersens mandeflu jeg syntes ikke at huske at være så hårdt ramt af influenza, sidst jeg var syg var det lungebetændelse der kom efter en ikke færdigt behandlet lungebetændelse så der måtte jeg gå i knæ ligesom nu, noget der ikke er sket så tit i mit liv.
Men hvorfor høre eller fortælles der ikke ret meget om hvordan sygehus efter sygehus må sætte flere senge op + aflyse flere operationer og ja jeg har altså aldrig i mit liv hørt om så mange ramte af influenza (læste i dag om rottesygen) hvis den der rottesyge historie har sin rigtighed vil jeg mene at systemet skulle vågne op og handle.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 148 Svar: 2.280
Har læst at flere og flere rammes af lungebetændelse samt at en stigende andel er svære at behandle grundet svampedannelse i lungerne.
Kan ikke mindes jeg har haft influenza, men et par lungebetændelser er det dog blevet til gennem årene selvom jeg ikke mindes det store ubehag derved.
Der er åbenbart stor forskel på hvem, hvad, hvor ofte og hvor hårdt nogen bliver ramt.
God bedring
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 148 Svar: 2.280
De fleste af mine bekendte er folkepensionister som mig selv og forrige år blev 3 af dem vaccineret.
Vi er 6 der spiller kort og vi talte en del om for og imod vaccinen.
Ved næste kortspil var 2 af de vaccinerede fraværende pga. lungebetændelse og det grinte vi lidt af.
2 dage senere blev den sidste syg af influenza og måtte indlægges en hel uge.
Jeg er aldrig selv blevet vaccineret og har ikke været syg så åbenbart er vaccine god for nogen og virkningsløs for andre
dec 2014
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
Influenza-epedimi - igen igen.