{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Influenza-epedimi - igen igen. {{forumTopicSubject}}

Ja den kommer år efter år men hvorfor taler sundhedssystemet ikke ret meget om den denne gang?
Jeg læste lidt om influenzaen for et måneds tid siden det var så først for 10. dage siden jeg blev ramt af denne dersens mandeflu jeg syntes ikke at huske at være så hårdt ramt af influenza, sidst jeg var syg var det lungebetændelse der kom efter en ikke færdigt behandlet lungebetændelse så der måtte jeg gå i knæ ligesom nu, noget der ikke er sket så tit i mit liv.
Men hvorfor høre eller fortælles der ikke ret meget om hvordan sygehus efter sygehus må sætte flere senge op + aflyse flere operationer og ja jeg har altså aldrig i mit liv hørt om så mange ramte af influenza (læste i dag om rottesygen) hvis den der rottesyge historie har sin rigtighed vil jeg mene at systemet skulle vågne op og handle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Influenza-epedimi - igen igen.
  • #1   16. feb 2018 Stakkels dig Leon. Lader til at du er hårdt ramt, håber du snart er rask igen.
    Har læst at flere og flere rammes af lungebetændelse samt at en stigende andel er svære at behandle grundet svampedannelse i lungerne.
    Kan ikke mindes jeg har haft influenza, men et par lungebetændelser er det dog blevet til gennem årene selvom jeg ikke mindes det store ubehag derved.
    Der er åbenbart stor forskel på hvem, hvad, hvor ofte og hvor hårdt nogen bliver ramt.
    God bedring smiley

• #2   16. feb 2018 Cody N tak tak og jeg plejer nu ellers nok at komme over det, men måske må jeg bare sige at jeg er ved at blive gammel smiley

• #4   17. feb 2018 En lille sjov historie Fhhh.
    De fleste af mine bekendte er folkepensionister som mig selv og forrige år blev 3 af dem vaccineret.
    Vi er 6 der spiller kort og vi talte en del om for og imod vaccinen.
    Ved næste kortspil var 2 af de vaccinerede fraværende pga. lungebetændelse og det grinte vi lidt af.
    2 dage senere blev den sidste syg af influenza og måtte indlægges en hel uge.
    Jeg er aldrig selv blevet vaccineret og har ikke været syg så åbenbart er vaccine god for nogen og virkningsløs for andre smiley

• #6   17. feb 2018 Tak Nasty smiley

• #7   17. feb 2018 Cody N jeg er aldrig blevet vaccineret imod influenza da jeg tror det i den sidste ende gør kroppen svag til den næste influenza epidemi smiley

• #8   17. feb 2018 Jeg siger også god bedring, hospitaler er fyldte med epidemi, vigtigt at vi ofte vasker og spritter hænder, da smitten sidder på håndtag og lign steder, hvis du får et opsving og den så vender tilbage igen, skal du rette henvendelse til din læge eller hospital, blev der sagt i Nyheder i går smiley

Kommentér på:
Influenza-epedimi - igen igen.

Annonce