627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Straffeattest - Folkevalgte politikere. Straffeattest - Folkevalgte politikere.

Ja nu bliver jeg altså nød til at spøger alle andre om jeg er den eneste der har tid til at spekuler på om vores folkevalgte politikere må vise en ren straffeattest inden de kommer så langt at de må opstille som politikere kommunalt som i folketinget.
Og der sidder jo 179 folkevalgte der må dag være flere der har lavet et eller andet ulovligt i deres ungdom og vi ved jo godt at mange af vores folkevalgte jo til tider er lystløgner der gør at der laves løftebrud på løftebrud, det mest brugte udtryk jeg lige kan komme på må være: der bliver ikke rørt ved bib - bib.
og ellers de så berømte ord: der er intet fejet ind under gulvtæppet og igen kommer jeg til at tænke på skandaler som bløderskandalen eller da den gang Statsminister Anders Fogh underskrev Lissabontraktaten der jo gjorde at han blev anmeldt for Grundlovsbrud §19 jeg var selv en af dem, dog gik jeg enegang og de her jeg lige smider ind og kun nogle hurtige fra min hukommelse og lidt mere tid og de vil sprøjte ud fra min hukommelse.
Der er jo også som jeg skrev for ikke så længe siden 2 styks Statsminister Lars Lykke Rasmusen der både har været kreativ bogføre og oprydder for anden Statsminister Anders Fogh der jo også har været kreativ bogføre og er sikker på at med 179 folketingsmedlemmer kunne listen blive lang og et andet eksempel var da den liberale alliance leder Anders Samuelsen stod frem på TV og udtalte at han havde betalt sin søns narkogæld og syntes at huske politiet kom frem og udtalte at det var ulovligt (mon ikke vi andre havde gjort det samme - hvis det var ens barn), når men det var så lige det med straffeattesten har i en mening smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Straffeattest - Folkevalgte politikere.
Kommentér på:
Straffeattest - Folkevalgte politikere.

Annonce