Giftgassen der blev til øregas Giftgassen der blev til øregas
Ganske som forudsagt var giftgasangrebet i London endnu et forsøg på at kriminalisere Rusland fra vestens side.
Alle de såkaldte beviser er udeblevet og nu er man gået over til "damage control" der betyder total tavshed i håbet om at sagen går i glemmebogen.
Som ventet er der ingen oplysninger i vestlige MSM medier og jeg fandt denne sammenfatning i et russisk støttet medie der har samlet alle de kritiske Tweet's med relevante links.
https://sputniknews.com/columnists/201804061063287939-uk-establishment-back-foot-skripal-case/
Det er sku Irak krigen om igen.
Hvor længe skal vi være vidne til dette "ulven kommer" skuespil ?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.269
Det kølige overblik har russerne beholdt hvilket gør vesten endnu mere rasende og jeg frygter det værste fra især USA's side
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.269
Alle flådefartøjer søger mod åbent vand i tilfælde af krig og jeg er ikke i tvivl om at russerne tager truslen alvorligt.
Jeg gætter dog på at det bliver ved truslerne da vesten trods alt ikke kan nøjes med mistanken som begrundelse for en væbnet konflikt
Ham den franske kagemakron har jeg lige så lidt tilovers for som resten af hylekoret.
Sjovt nok bliver påståede beviser aldrig fremlagt for offentligheden, hvorfor mon
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.941
Giftgassen der blev til øregas