839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kramme politi Kramme politi

Selvfølgelig skal Danmark være førende foran Sverige i adfærd regulering, Hørsholm kommune har forbudt at kramme mellem politikere og embedsmænd, hvad med embeds kvinder?

Du skal holde op med at kramme når du passere Hørsholm kommune skiltet.

Endnu en kommune Randers har forbudt rygning i hele kommunen i arbejdstiden.

Så bor du udenfor Randers så må du ikke ryge på vej til arbejde når du køre forbi skiltet.

Kagen er afskaffet i det kommunale nogle steder, så du må ikke spise kage i arbejdstiden, først når du køre ud af kommunen.

Der er vist ikke grænser for hvad politikere kan finde på af påbud, og vi har nok ikke set det hele endnu.

Det næste bliver nok madpakken, den skal kun være salat uden kød, med nødder gulerødder, ud med flæskestegen, forloren hare, dellerne, stegt flæsk, karbonader, - ud med al det danske og ind med Mellemøsten. Imens så snupper Randers kommunale borgmester lige en smøg og oser derud af i sin diesel oser. Når han kommer hjem så fyres der lige op i grillen og brænd ovnen imens han hykler derud af.

Argumentet var at tobak røg satte sig i tøjet og gjorde medarbejdere syge selvom de røg udendørs.

Sjovt nok var der ikke noget argument for at bilers partikler også sætter sig i tøjet, både når du cykler, køre med tog, eller holder for rødt så er du som cyklist påvirket af udstødning fra biler som svare til at ryge 25 cigaretter - så det argument er da tåbeligt. I øvrigt så tager folk overtøjet af så der kan vist ikke være mange cigaret partikler tilbage.

Så vi er ved at flytte os tilbage i tiden hvor det var herremanden som bestemte over bonden. Du kan gøre som du vil bare ikke i din arbejdstid -

/> Sakskøbing er allerede blevet muslimsk for de har zoner hvor man ikke må drikke en øl eller knappe en op på bænken.

Nykøbing er også muslimsk her må der heller ikke knappes en øl op i visse zoner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kramme politi
  • #1   20. sep 2018 Jamen, så ender det hele ud i, at vi alle bliver eksemplariske smiley

Hvornår begynder de så at indføre, at vi ikke må skyde på hinanden, det er ret voldsomt i Københavns området pt., den lovgivning der er på området, virker ikke efter hensigten, de plaffer bare løs smiley

• #2   20. sep 2018 Se det er ikke noget politikere gider blande sig i, for her kan de ikke bare lave forbud for det er der jo i forvejen, så det ignoreres og må være en politi opgave.

• #3   20. sep 2018 Eksemplariske??? nej så er vi alle nogle nikkedukker som bøjer sig i og kravler så snart de ser borgmesteren - jeg har altid være imod autoriteter og er det stadig speciel når de vil bestemme hvornår jeg må ryge, kramme, spise en hamburger overfor muhammed. eller drikke en øl. De kan rende mig så grusomt med eksemplarisk som at man vil gøre et samfund til lemminge - uden en egen røst, uden en egen tanke, alt skal bare dedikeret til den store borgmester - meget som Nordkorea - nikkedukker og idioter hele bundet.

• #4   20. sep 2018 Jamen, nu må du altså se lidt positivt på det, du behøver så slet ikke at tage stilling til noget, virkelig en god service smiley

• #5   20. sep 2018 Nu er det altid fornuftigt at tage stilling, ellers så baner man vejen til diktator. Det kan jeg dårlig forestille mig ville være en god ide her i Danmark.

• #6   20. sep 2018 Jamen, de er da godt på vej, her er heller ikke mere ytringsfrihed smiley

• #7   20. sep 2018 Det er adfærds- diktering, af værste skuffe.

Man er gået alt alt for vidt i mange ting, og blander sig endda i hvordan en person som arbejder hjemmefra skal opføre sig. Hvis man arbejder hjemme, må man i arbejdstidsrummet ikke engang ryge i eget hjem, heller ikke på altanen.

Der er så mange vigtigere ting disse adfærds-diktatorer burde tage sig af, og ikke 'de små sko de går i'.

• #8   20. sep 2018 Kommuner plejer at følge hinanden og når det er implementeret over hele landet så er der behov for en helt ny etat som skal hedde adfærds politiet. De skal ligge på lur og filme alle som lige laver en krammer i bilen, ryger en smøg, osv....

Et helt nyt bøde system hvor et kram takseres med 500.- 2 kram, 750,- rygning i bilen bliver takseret til 1500.- og en tur i vaskemaskinen så personen kan rengøres og så i tørre tumbleren. Så er der også behov for et helt nyt markedet med store vaskemaskiner så folk er partikelfri når de møder på arbejde.

Man laver kurser som fortæller hvordan man skal gøre i fremtiden som:

Når du hilser: højrehånd klapper hjertet og op med lappen og slå hælene sammen.

Adfærds politiet bliver udstyret med flæskesteg meter som kan lugte om man har spist en skive på rundstykket om morgenen. fok med turban og en stor krumsabel får lov til at passere.

Rygende cyklister bliver stoppet i zoner hvor der er rygning forbudt. Dem som ryger vandpibe på cykel får lov til at passere.

Imens man laver alle de påbud for at forhindre forurening som partikler så er der ikke en kæft der føler sig generet af at tænde op med en avis, eller lige har noget affald der skal futtes af. Ingen føler sig generet af at fyre en masse møg af i brændeovnen eller fyret.

Så imens man gerne vil være både politiske korrekt og miljø bevist så hykler man og kan slet ikke se de større problemer. Hej......vi skal på arbejde i en diesel oser og ikke et løftet øjenbryn. Toge oser folk lige ud i snotten, fly i nogle områder flyver så lavt at de oser folk lige i snotten. Ingen reaktion.

• #9   20. sep 2018 Dem som taler med politisk korrekthed er ikke anet end løgnere.

Politisk korrekthed er ikke andet end et svøb og dække for hvad man virkelig mener.

• #10   22. sep 2018 Kan vi ikke blive fri for alt det overformynderi, i min husorden må vi ikke have ståltråd på altanen, min lille hunmis faldt ned, der er en åbning under hylden.
    Min hønsetråd kan overhovedet ikke ses, regn selv ud hvad jeg gør.... smiley smiley smiley

• #11   22. sep 2018 Du har den alligevel, din lille mis, skal da ikke falde ned, men mange har så travlt med andres, nidkær smiley

Kommentér på:
Kramme politi

Annonce