Stop jeres tudefjæs! {{forumTopicSubject}}
https://www.bt.dk/debat/astrups-loerdagsbrok-du-er-et-tudefjaes
Dette indlæg kommer efter at flere rektorer har forbudt forskellige udklædninger på bla. universiteter for ikke at såre nogen, eller at nogen skal føle sig diskriminerede.
Al den censur og politiske korrekthed må simpelthen stoppe, for det hører ingen steder hjemme.
Citat fra artikel:Sagen er, at afsporede selvoptagede humanister skal afholde sig fra at gå rundt og lave regler for almindelige menneskelige relationer, selvom de uheldigvis er udstyret med ledende stillinger i det offentlige. På lang sigt ender det med, at reglerne for almindelig samtale med andre mennesker bliver mere komplicerede end reglerne for et ti-timers asiatisk brætspil.
Hvordan ser I på al den censur ?
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 434 Svar: 3.543
Men når man som nu går ud med diverse skrivelser på læringsanstalter, hvor man ellers påstår at hylde ytringfriheden!
Ikke mindst ville mange af de selvsamme rektorer ikke være med på at forbyde de meget krænkende seksuelle lege som nye elever blev udsat for. De sagde at det jo ikke skete på deres grund og derfor ikke kunne gøre noget ved det.
Men udklædningsfesterne sker ofte heller ikke på deres grund, men alligevel blander de sig.
Blogger
Følger: 6 Følgere: 127 Emner: 122 Svar: 635
Jeg læste i en artikel, at man opfordrede ældre til at gå i lårkort - hvad rager det disse orakler, hvad ældre har på? Man blander sig også i forskellige livsstile, og NU kostumer.
bare de kunne passe deres egen næringsvej.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 438 Svar: 9.796
Er der for mange, der tuder over alle mulige ligegyldige ting i Danmark?
Ja8910 (90%)
Ja417 (4%)
Ja324 (3%)
Nej... jeg mener ja304 (3%)
9955 stemmer
dec 2014
Da jeg var barn, så jeg mange cowboy film. Jeg syntes at indianerne var så seje, sikke de kunne svinge sig på en hest, deres muskuløse kroppe, lange hår, osv.
Så var vi i Legoland, hvor man kunne lave snobrød, og jeg fik lov at vælge en ting som jeg ville have. Jeg valgte et hårbånd med fjer i, samt en dolk i skede til at sidde på et bælte. Whau, jeg følte mig sej!
Når så min bedste ven Finn og vores forældre tog i skoven med campingbord/stole for at få en hyggelig frokost i det blå, så havde jeg mit 'udstyr' på, Finn også, og vi udforskede skoven, legede, og søgte efter dyr, slanger, for at se hvor tæt på dem vi kunne komme.
Var det diskrimination at vi valgte at klæde os sådan? Eller var det bare leg, som ingen så noget galt i?
Ja, tiderne har ændret sig siden, men det har kværulanters også i høj grad. DE ser problemer alle vegne, (hvilket skaber problemer), i deres higen efter at blive set og hørt, og være politisk korrekte.
jan 2015
Følger: 45 Følgere: 141 Fotoprofiler: 1 Emner: 143 Svar: 2.766
Herre jemini hvad er det for noget at vi nu i vores eget land ikke må iklæde os det tøj vi selv ønsker.
Hvor er ytringsfriheden henne. Samtidig kæmper alle disse humanitære og åh så frelste personer imod, at mennesker forbydes, at skjule hele deres identitet bag en alt dækkende klædedragt.
Jamen er det så ikke det man kunne kalde for en slags omvendt racisme. Vi dansker skal ikke blive ved med at give op på vores mangeårige traditioner, vi skal have lov til at være danskere i vores eget land.
dec 2014
Man kreére ofre, som kan klage over det mindste.
Stop jeres tudefjæs!