Integrationspolitiken og manglen på respekt. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ser og høre gang på gang om hvordan danskerne skal være tolerant og udvise tolerance over for folk der er gæster i vores en gang så H.C. Andersen tolerante Danmark.
Men når jeg i årevis har hørt om container afbrændinger - bilafbrændinger og truende adfærd og (måske stenkast for motorvejsbroer) hos få procent af (nydanskerne) kommer jeg til at tænke i hvor længe Danmarks befolkning skal udvise tolerance og hvor tolerant vil du/jeg eller anden være hvis det gik udover en af vores kære og vil du ikke som jeg er begyndt at tænke i øje for øje tand for tand eller er jeg bare blevet til en gammel sur og gnaven herre.
eller som jeg altid har sagt: de få skal ikke ødelægge det for flertallet.
Som jeg også svaret i andet indlæg kunne være flygtningepolitik - kvoteflygtningepolitik godt sættes på stand by - da flygtningestrømmen jo gør at flygtninge og integration og mangel der på er blevet til et ret stort problem i hele verden.
Men der forventes at Danmarks 5,5. millioner skal redde 1000-vis af liv og alle liv er kostbare men hvorfor ikke hjælpe dem i egen land.
Eksempelvis hjælpe Afrika med at sætte den 8000. km og 1000. km brede skov - historien om en billion træer (hvis jeg ikke husker helt forkert) men ja igen vil der blive tænkt (sikken en racist) men det er jo det sidste jeg bliver.
Ja men syntes ikke lige jeg kan tænke mig et billede der vil give farve til talen.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Alle de som vil Danmark får at vide de ikke er integrerbar, på trods af skolegang, uddannelse og job.
imens beholder vi al skraldet, som på grund af idiotiske forhold ikke kan smides ud af landet fordi de risikerer livet. Ingen tænker på at havde dem i landet også er en fare for andre borgere.
Næsten daglig høre vi om skyderier, overfald, røveri, osv. Kommuner tør ikke integrerer dem når de er bandemedlemmer, så heller "tæve" nogle syge danskere som de mener er simulanter. Piger påberåber retten til tørklæde og dermed sætter sig lidt udenfor samfundet som passer dem godt for så kan de gå og hygge sig i basaren på vores regning.
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 438 Svar: 9.796
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 438 Svar: 9.796
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.556
I længere tid har man set hvordan Udlændingestyrelsen afviser både børn og voksne, som tydeligt ville være en gevinst at beholde her i DK.
Udlændingestyrelsen burde istedet bruge deres kræfter på at udvise/fratage opholdstilladelser, hvor det tydeligt ses at integration overhovedet ikke vil ske, samt viljen til at uddanne sig, eller få et regulært arbejde heller ikke ses.
dec 2014
Integrationspolitiken og manglen på respekt.