Jeg tør godt sige det. {{forumTopicSubject}}
Ja nu er jeg jo rød inden for politik men hvis jeg var venstremand og kunne stemme på hvem der skulle stå som deres formand vil jeg uden at ryste på hånden sætte min stemme på Inger Støjberg da jeg syntes hun er en stærk kvinde der står ved sine meninger.
Og ja da jeg gerne så en god solid grænsekontrol kan det jo ikke være meget anderledes - at jeg så også gerne vil styrte ud af EU af forskellige årsager så som den måde EU får den danske statskasse til at styrtbløde og ligeså gør at Danmarks velfærdssystem er i knæ og tænker på hvordan dem der arbejder i systemet hvor hjertet er med - bliver pisset på og hvor dem der bare arbejder for lønnens skyld synger en sejers sang hver gang de får et sygt menneske ned med nakken
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 142 Svar: 2.299
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 85 Emner: 368 Svar: 3.733
Fx. omkring dette. https://www.dr.dk/nyheder/politik/partifaelle-modsiger-stoejberg-god-ide-med-noedudgang-til-ulykkelige-sager-om
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Hun skider på at de regler der laves er uhensigtsmæssige for nogle, men alligevel fejre hun med kage når et velintegreret barn smides ud og kaldes uintegrerbar.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 153 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 85 Emner: 368 Svar: 3.733
Problemet er også at man har strammet udlændingeloven så meget, for at holde nogle bestemte personer ude af DK, at det også går ud over etniske danskere som har orden i deres papirer og liv, at det er meget uretfærdigt.
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 142 Svar: 2.299
Helt uenig og jeg vil endda påstå at Støjberg nok er eneste årsag til at Venstre stadig ligger i top 3 mandatmæssigt.
Hendes kagestunt kunne jeg godt være foruden og jeg tror heller ikke hun ved hvilken person der udløste det runde tal.
Loven om tilhørsforhold kan ikke målrettes specifikke grupper grundet EMRK konventionen og derved rammes der med spredehagl.
Løsningen ligger hos vælgerne der skal straffe de unionsliderlige partier da EU udgør den største hindring ang. en tilretning af den skide konvention der betyder at love der skal begrænse muslimsk indvandring også rammer de forkerte
Jeg tør godt sige det.