511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Danmarks syghuspolitik eller manglen der på. Danmarks syghuspolitik eller manglen der på.

Ja jeg så på DR2 hvordan en sygeplejerske blev fulgt + hvordan flere overlæger/læger og sådan opfattet jeg det.
Sygeplejersken på en akut modtagelse måtte løb rundt blandt sine patienter for at gøre dem trygge + søgerede for at de fik eller kom videre i deres behandling (jeg undrede mig over at hun stadigt gad være sygeplejerske) men hun løb stadigt og hun løber nok endnu.
Overlægerne/lægerne udtrykte stor frustration over manglende personale + mangel på penge (det ene følger jo med det andet) ved at folk må vente i timevis eller ikke bliver færdigbehandlet gør jo at det fordyre hele processen (noget politikere ikke forstår) nej så heller gør livet surt for alle dem der arbejder i vores sundhedssektor (centralisering - effektivisering) alla ligesom den dersens tale (arbejd gør fri) hvordan vores politiker så kan sætte alle de begreber sammen står jeg ret uforstående over for.
Børneafdelingerne skal som alle andre afdelinger sparre og jeg hørte om et forældre par der oplevet hvordan deres lille datter var blevet indlagt og hvor kommunikationen gik sig en tur (den lille pige skulle have mere vand) det fik hun ikke grundet et kommunikationsbrist og hun blev så udskrevet og skulle færdigbehandles hjemme hos far og mor og de havde den samme viden som det personale der ikke havde fået besked om (mere vand)
Faren ringer til sygehuset og for en sluder for en sladder og først da det er helt og faren igen ringer (grådkvalt) hvem vil ikke være det når der skal råbes efter hjælp til ens lille pige (der er jeg bare helt færdigt) galt kommer der en ambulance og den lille pige bliver indlagt (det var bare alt for sent) den lille pige dør.
Man kan jo ikke give personalet skylden og kun ved at give vores sundhedssystem flere penge kontra mere personale og vi taler ikke om 10 - 20 - 30 - 40 stykker nej der skal så meget personale til at personalet ikke går ned med stress + at de får arbejdsglæden i deres arbejde tilbage (det må kunne kaldes for - deres kald).
Jeg syntes personligt at de forskellige ansvarlige minister der er jo flere skulle fyres og det unde alverdens fryns og ministerpension.
Det var alt jeg gider læse det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Danmarks syghuspolitik eller manglen der på.

Annonce