{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kosovo,
  • #1   18. feb 2008 Mujo:

Du sku nok sætte dig mere ind i tingene, end du umiddelbart gjort, inden du skriver!

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 73
    #2   18. feb 2008 Kenneth

hehe.... det tror jeg faktisk næppe....

• #3   18. feb 2008 De har kæmpet for det de sidste mange år. Det er blandt andet derfor vi har soldater dernede. det er ikke noget de bare har gjort. Der har været forhandlinger om det i et par år.

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#4   18. feb 2008 Jeg forsøger at latterliggøre den måde Kosovo har tildelt sig selv selvstændighed. Det er jo absurd, og hvilke konflikter der opstår nu i resten af verden er jo uvist, men der er nok mange steder hvor folk vil reagere...

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#5   18. feb 2008 Jonas P
    der har været forhandlinger om at stjæle en landsdel fra et land, hvis oprindelse stammer fra denne landsdel.

Jeg kan ikke se rimeligheden i dette

• #6   18. feb 2008 Jeg kan på ingen måde se at det er latterligt. Det fungere allerede som et selvstændigt land. Der har længe været grænser til de omkring liggende lande, selv Serbien som det har været en del af.

• #7   18. feb 2008 Præcis Lise smiley

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#8   18. feb 2008 fordi det er latterligt?

Jonas P. Det fungerer ? med 60-70% arbejdsløshed, kriminalitet, korruption, og UN og andre fredsbevarende styrker i landet?

Jeg vil forsøge at sige det på en anden måde efter opmuntring. Der er ingen hæmninger for at Cyprus ikke bliver delt (ender nok også blodigt) eller at det nordlige Spanien skulle få selvstyre... og hvad kan man ellers komme i tanker om? Tjaaa, Mexico har også interesse i at få nogle gamle arealer tilbage hvor størstedelen af befolkningen er Latinoer....

• #9   18. feb 2008 Det kan godt være der er mange arbejdsløse i Kosovo, men det er da kun fordi UN/FN gik ind ,ellers havde serberne enten dræbt eller drevet alle albanerne på flugt. De fortjener da et land hvor de må være.

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#10   18. feb 2008 Charlottte K
    jeg gætter på at din ven er albaner smiley kig på historien for Serbien og du vil se at det land stammer fra selve den del der nu hedder Kosovo

Jonas P
    De hedder albanere, de har deres land, det hedder Albanien.
    Det kan vel ikke passe at de folk i Volsmose skal have deres eget land fordi de brænder Danmark af og har en anden etnicitet end Danskerne. De befinder sig i Danmark så må de vel også respektere det...

• #11   18. feb 2008 Hvis det er såden så hedder de Kosovo-albanere. Og de ødelægger jo ikke noget som du skriver de gør i Volsmose.

• #12   18. feb 2008 JEG VIL LIGE SIGE TILLYKKE TIL ALLE ALBANER OG KOSOVANERNE MED DERES SELVSTÆNDIGHED. DE HAR FORTJENT DET. SERBERNE SLAGTEDE DEM I SIN TID I MANGE MANGE ÅR. NU KAN DE ENDELIG FALDE TIL RO

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#13   18. feb 2008 Jonas P
    Det holder ikke vand det der. Hvis folk i Volsmose var fredelige så ville det pludselig være ok at give dem selvstændighed. Er jo hvad du siger.

Hakan H
    det var ikke ensidigt

• #14   18. feb 2008 Nej det er ikke det jeg siger. Men de har jo allerede landet Kosovo med egen regering politi osv.

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#15   18. feb 2008 Det fik de desværre fordi serberne havde en idiot af en præsident som kastede sit land i dårligt lys ved at udøve masakrer osv. Jeg taler om Slobodan Milosevic som har kostet Serbien mere end man kan ane, men man ser bort fra hvad der er rimeligt, da man har medlidenhed med kosovoalbanerne.

• #16   18. feb 2008 serber har det bare godt af det, haha. kæft jeg griner.

• Mujo M
    Mujo M Tilmeldt:
    nov 2007

#17   18. feb 2008 og de griner sikkert mens du sidder hjemme mens dit land bliver brændt af af udlændinge smiley

• ALI Q
    ALI Q Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #18   19. feb 2008 og de griner sikkert mens du sidder hjemme mens dit land bliver brændt af af udlændinge smiley

Mujo du får det til at lyde som om du selv er dansker.!

Tillykke til Albanerne.

Og FUCK SLOBODAN MILOSEVIC DEN LUDER.

Kommentér på:
Kosovo,

Annonce